AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #1 Skrevet 18. februar 2014 Noen tips til hvordan jeg kan bli kvitt det overflødige fettet som ser ut til å trives veldig godt like under rompa/helt øverst på lårene? Det danner lite attraktive bulker, som ikke en gang er symetriske.. Jeg har trent styrke i en del år nå og har merket ganske stor fremgang, har blitt sterkere, strammere og rundere i (rompe)fasongen. Men fettet ligger der fortsatt. Har begynt å trene mer kondisjon nå, men ser ut til å miste fett hovedsakelig fra mageregionen. Har BMI på 19,6 ca. Vet dere om noen magiske øvelser kanskje? Anonymous poster hash: f10de...006
KissKissBang Skrevet 18. februar 2014 #2 Skrevet 18. februar 2014 Squat, squat, squat! :D Gjerne brede og dype. Personlig er jeg fan av korte, men effektive treningsrunder. Squats, sit ups, tricedips og push ups. Yte maks i 1 min på hver, tre til fire runder med 10sekunders pause mellom hver øvelse. (Altså: squat 60 sekunder, pause 10 sekunder, push ups 60 sekunder, pause 10 sekunder, sit ups 60 sekunder, pause 10 sekunder, tricedips 60 sekunder, 10 sekunder pause og så neste runde) Man får opp puls, svetter godt og med fire slike omganger i uka ser du raskt resultater på hele kroppen. Kan gjerne legge inn sideplanke og vanlig planke på ball. Uansett, squats for the win. Var ikke før jeg tok brede og dype med vekt at det virkelig ble merkbart. Bulgarsk utfall er og bra. Håper det er til hjelp
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #3 Skrevet 18. februar 2014 Squat, squat, squat! :D Gjerne brede og dype. Personlig er jeg fan av korte, men effektive treningsrunder. Squats, sit ups, tricedips og push ups. Yte maks i 1 min på hver, tre til fire runder med 10sekunders pause mellom hver øvelse. (Altså: squat 60 sekunder, pause 10 sekunder, push ups 60 sekunder, pause 10 sekunder, sit ups 60 sekunder, pause 10 sekunder, tricedips 60 sekunder, 10 sekunder pause og så neste runde) Man får opp puls, svetter godt og med fire slike omganger i uka ser du raskt resultater på hele kroppen. Kan gjerne legge inn sideplanke og vanlig planke på ball. Uansett, squats for the win. Var ikke før jeg tok brede og dype med vekt at det virkelig ble merkbart. Bulgarsk utfall er og bra. Håper det er til hjelp Dette skal jeg prøve på! Tusen takk for svar Anonymous poster hash: f10de...006
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå