AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #1 Skrevet 18. februar 2014 Hei! Har begynt å gå raske turer på kvelden. Liker da ikke å gå i skogen men der det er opplyst og folk i nærheten. Er nå snart lei mitt eget nabolag, Oslo nord (Årvoll, Disen, Grefsen, Kjelsås). Håper derfor noen har tips til andre runder jeg kan t. Anonymous poster hash: 37022...f44
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #2 Skrevet 18. februar 2014 Rundt Bygdøy, St.hanshaugen-Telthusbakken- Grunerløkka-Sofienberg-Tøyenparken-Kampen-Vålerenga. Anonymous poster hash: c065d...15e 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #3 Skrevet 18. februar 2014 Jeg bor i samme nabolag som deg ts! Blir aldri lei området her.. Men hva med opp og ned til storo/torshov, ned Lofthusveien? Det gjør jeg noen ganger, blir en del km! Anonymous poster hash: b887e...131 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #4 Skrevet 19. februar 2014 pleier å gå fra storo til grunerløkka. Ikke lange turen, men veldig greit hvis du har en time til overs endag. Anonymous poster hash: 5b530...489
Chelsea Skrevet 21. februar 2014 #5 Skrevet 21. februar 2014 Langs Akerselva er det fint. Man kan gå helt fra Oset/Kjelsås og ned til byen.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #6 Skrevet 21. februar 2014 Fint å gå fra Skar innerst i Maridalen, langs østsiden av vannet og så fortsette nedover Akerselva. Ellers trives jeg godt med å gå rundt i sentrum vest, men det er kanskje fordi jeg liker best å gå rundt etter solnedgang, og da er det upraktisk å gå rundt i skogen og dårlig opplyste områder. Anonymous poster hash: 6f81d...3ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå