AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #1 Skrevet 18. februar 2014 Etter utroskapet for to år siden har forholdet gått i rykk og napp. Hver gang han gjør en feil nå, irettesetter jeg. Jeg ser ikke opp til han på samme måte som før. Jeg tror utroskapet ødela alt. Jeg sier jeg er for trett til å snakke, utsetter bryllupet hele tiden. Alt var greit for noen måneder siden, men i det siste har bitterheten kommet tilbake. De fleste vil sikkert råde meg til å slå opp. Jeg kaller han ikke så ofte de søte kjærlenavnene lenger. Det er som hele ansiktet hans ble litt fremmed. Jeg har trodd jeg skulle klare å tilgi, gå videre.Anonymous poster hash: c2712...499
skjønnas Skrevet 18. februar 2014 #2 Skrevet 18. februar 2014 Ufff dette er fæle greier. Men vis det var engangstilfelle og han ANGRER, så er det faktisk ikke noe du skal tenke på mer. For menn betyr sex egentlig veldig lite. Og den damen han hadde sex med var kansje ingeting for han? bare sex? Nå skal jeg være litt mer ærlig med deg. Akuratt nå har jeg ett forhold med en forlovet mann. Dama hans bor ikke norge, men vi har sex og alt det der, og han elsker dama si, det er henne han vil ha. Så selv om han har sex med meg betyr det ikke at han elsker deg mindre for den grunn. Siden mannen din har sluttet med det, så kan du prøve å gå videre,hvis ikke så burde du slå opp med han snarest mulig, slik at du ikke bruker tiden din på noe som ikke kommer til å vare uansett. Klem til deg
Cascade Skrevet 18. februar 2014 #3 Skrevet 18. februar 2014 Skjønnas, jeg har vanskeligt for å skjønne hvorfor du gjør dette? Kanskje det bare er et spørsmål om tid før hun oppdager dette, men ja, ikke min sak. Hva mener du med at for menn betyr ikke sex så mye? Til TS, to år er lang tid, du burde ta et hint tror jeg. Jeg vet hvordan det føles, man er maktesløs. Desverre kan du ikke komme videre, den følelsen slipper ikke taket uten videre, det blir aldrig det samme igjen.... 1
Gjest TheRighteous Skrevet 18. februar 2014 #4 Skrevet 18. februar 2014 Ufff dette er fæle greier. Men vis det var engangstilfelle og han ANGRER, så er det faktisk ikke noe du skal tenke på mer. For menn betyr sex egentlig veldig lite. Og den damen han hadde sex med var kansje ingeting for han? bare sex? Nå skal jeg være litt mer ærlig med deg. Akuratt nå har jeg ett forhold med en forlovet mann. Dama hans bor ikke norge, men vi har sex og alt det der, og han elsker dama si, det er henne han vil ha. Så selv om han har sex med meg betyr det ikke at han elsker deg mindre for den grunn. Siden mannen din har sluttet med det, så kan du prøve å gå videre,hvis ikke så burde du slå opp med han snarest mulig, slik at du ikke bruker tiden din på noe som ikke kommer til å vare uansett. Klem til deg Ehm.. Sex betyr mye for de fleste menn, faktisk. Like mye som for jenter. Dårlig gjort av deg forresten, syns du burde kutte ut han forlovede fyren, og la jenten få vite sannheten om hva som foregår bak ryggen hennes. Stakkers jente! 6
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #5 Skrevet 18. februar 2014 Ufattelig at bare noen stikker pikken i en annen dame, skal det henges ved det i årevis. Puling er naturlig, get over it. Anonymous poster hash: fb137...667
Chia Skrevet 18. februar 2014 #6 Skrevet 18. februar 2014 Ufattelig at bare noen stikker pikken i en annen dame, skal det henges ved det i årevis. Puling er naturlig, get over it. Anonymous poster hash: fb137...667 hahaha forumtroll! Utroskap er tillitsbrudd...hva er et forhold uten tillit ? 5
skjønnas Skrevet 18. februar 2014 #7 Skrevet 18. februar 2014 Ufattelig at bare noen stikker pikken i en annen dame, skal det henges ved det i årevis. Puling er naturlig, get over it. Anonymous poster hash: fb137...667 Det var det jeg prøvde å forklare....
Gjest Mupsi Skrevet 18. februar 2014 #8 Skrevet 18. februar 2014 Skjønner på en måte at du er skuffet. Han tråkket på tilliten du hadde til han, og da føler du kanskje at han tråkket på forholdet og deg også? Tror du at du kan tilgi han da? Kanskje du burde snakke med han om hvordan du føler det, tror du det hadde hjulpet?
Gjest TheRighteous Skrevet 18. februar 2014 #9 Skrevet 18. februar 2014 Ufattelig at bare noen stikker pikken i en annen dame, skal det henges ved det i årevis. Puling er naturlig, get over it. Anonymous poster hash: fb137...667 Så fordi det er naturlig å ha sex, er det greit å være utro? Tragisk tankegang. 1
Cascade Skrevet 18. februar 2014 #10 Skrevet 18. februar 2014 Hadde det vært greit og normalt hadde ikke dette forum eksistert. Bare fordi noen av dere er swingers betyr det ikke automatisk hele verden er det. Om min kone er utro er der en grunn til det, det er ikke bare noe der ikke betyr noe, om hun tenker sånn vil jeg virkelig IKKE være sammen med henne, aldrig. Hva er det for en mentalitet? Tenk på andre enn deg selv før du ligger med andre. 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 18. februar 2014 #11 Skrevet 18. februar 2014 Hvorfor være sammen med han, når du plutselig ser på han som en annen person og villle vil ha sex eller snakke med han?
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #12 Skrevet 19. februar 2014 Så fordi det er naturlig å ha sex, er det greit å være utro? Tragisk tankegang. Det er ikke tragisk tankegang, bare fordi du syns det. Tvert i mot er vi mennesker ikke monogame av natur, da blir det feil å påtvinge dette bare fordi det er "normalt" .Jeg hadde aldri kunnet leve slik, monogamt altså. Anonymous poster hash: fb137...667
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #13 Skrevet 19. februar 2014 Så fordi det er naturlig å ha sex, er det greit å være utro? Tragisk tankegang. Glemte å si at sex er noe vi har helt naturlig, som du har fått med deg. Dette med "å være utro" er noe tull vi mennesker har funnet på, og skal tvinges til å leve etter. Fyyy, han/hun har vært utro. Hva fy? De har da bare pult noen? Mennesker lager regler for seg selv, som de ikke klarer følge. Go figure... Anonymous poster hash: fb137...667
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #14 Skrevet 19. februar 2014 Det er ikke tragisk tankegang, bare fordi du syns det. Tvert i mot er vi mennesker ikke monogame av natur, da blir det feil å påtvinge dette bare fordi det er "normalt" .Jeg hadde aldri kunnet leve slik, monogamt altså. Anonymous poster hash: fb137...667 Vi vet menn ikke er det, dere er utro hele tiden. Anonymous poster hash: 494d8...6bd 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #15 Skrevet 19. februar 2014 Hvem sier jeg er mann? Uansett er det ingen som bryter noen lov her. Bare patetiske grenser vi har skapt selv. Anonymous poster hash: fb137...667
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #16 Skrevet 19. februar 2014 Hvem sier jeg er mann? Uansett er det ingen som bryter noen lov her. Bare patetiske grenser vi har skapt selv. Anonymous poster hash: fb137...667 Det er enda mer patetisk å være utro. Hold deg alene om du ikke klarer å la være, du skjønner tydeligvis ikke at andre kan bli såret av det. Anonymous poster hash: 494d8...6bd 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #17 Skrevet 19. februar 2014 Det er enda mer patetisk å være utro. Hold deg alene om du ikke klarer å la være, du skjønner tydeligvis ikke at andre kan bli såret av det. Anonymous poster hash: 494d8...6bd Hvordan kan det være patetisk å være utro? En patetisk "regel" vi har skapt uten noen god grunn? Det ligger ikke i menneskets natur å være monogam, å innbille seg noe annet er det virkelig patetiske her. Mennesket skaper bare eiertrang over seg selv ved å sette slike grenser. Man vil "eie" et annet menneske ved å nekte det å ha sex med andre. Det strider mot vår natur. Anonymous poster hash: fb137...667
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #18 Skrevet 19. februar 2014 Kanskje dere kan være fra hverandre litt? For å få ting litt på avstand, og du får mulighet til å savne det gode dere har/hadde? Savn og litt avstand kan være vidunderkur for et forhold hvor det er slik. Da skal dere jo ikke ha kontakt i det hele tatt,-vet mange ikke vil/klarer dette, men der e r en måte å gjøre det på. Er det eneste rådet jeg kan komme med, men vet det kan fungere fint. En måned kanskje. Vet det virker lenge og at han heller ikke vil. Det må han nesten bare godta iom det er på grunn av hans utroskap. Men det skal ikke være straff for ham, bare til hjelp for deg fordi det er blitt sånn for deg. Sånn at han vet det. Du kan kanskje vurdere det?Anonymous poster hash: b6156...7f5
Gjest rådyr Skrevet 19. februar 2014 #19 Skrevet 19. februar 2014 Det er ikke tragisk tankegang, bare fordi du syns det. Tvert i mot er vi mennesker ikke monogame av natur, da blir det feil å påtvinge dette bare fordi det er "normalt" .Jeg hadde aldri kunnet leve slik, monogamt altså. Anonymous poster hash: fb137...667 Da håper jeg du er åpen om det. 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #20 Skrevet 19. februar 2014 stakkars mennesker som er styrt av sine egne kjønnsorganer... Anonymous poster hash: bef27...3db 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå