Snartbrud82 Skrevet 18. februar 2014 #1 Skrevet 18. februar 2014 Hei. Driver å planlegger bryllupet, og er kommet til lokale og overnatting. Vi har funnet eit kurs og konferansesenter, ser ser heilt nydelig ut:) det er plass til 63 gjester som kan sove der. 16 rom. Vi ønsker å ha alt på denne plassen. Vielse, selskap og overnatting i to netter. Vi tenker å tilby overnattinga til 500.kr for to netter for kvart rom ( fire manns rom) inkl mat og drikke. Er dette urimelig?? Vi må leige heile senteret , og det koser ein god del. Så gjestene må betale direkte til oss for overnattinga, korleis gjør vi dette i praksis. Tenker å høre på forhand om folk ønsker dette, slik att me ikkje risikerer å sotte igjen med ei kjempestor rekning.... Mangen tanker her
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #2 Skrevet 18. februar 2014 Så lenge jeg slapp å sove i dobbeltseng med gamle tante Hulda jeg ikke har sett på 10 år så er det helt fair for min del! Men med 4 stk på hvert rom så må det jo være en forutsetning at folk kjenner hverandre og vil dele rom? I de bryllupene jeg har vært i så har jeg sjeldent kjent alle og ikke ville delt soverom med halvparten. Er det barn med? Hva om det er to voksne og et barn som må dele rom med en enslig og det blir skikkelig fyllekule og rabalder? Eller generelt fyllekule og rabalder når folk ikke vil legge seg og respektere at andre sover? (jeg aner ikke, men enkelte bryllup jeg har vært i har vært reineste låvefesten på bygda) Men om du kjenner gjengen godt og den går overens/det går opp i opp med feks par som kan dele rom så er det jo en super tanke. Anonymous poster hash: f1332...09f
Snartbrud82 Skrevet 18. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2014 Så lenge jeg slapp å sove i dobbeltseng med gamle tante Hulda jeg ikke har sett på 10 år så er det helt fair for min del! Men med 4 stk på hvert rom så må det jo være en forutsetning at folk kjenner hverandre og vil dele rom? I de bryllupene jeg har vært i så har jeg sjeldent kjent alle og ikke ville delt soverom med halvparten. Er det barn med? Hva om det er to voksne og et barn som må dele rom med en enslig og det blir skikkelig fyllekule og rabalder? Eller generelt fyllekule og rabalder når folk ikke vil legge seg og respektere at andre sover? (jeg aner ikke, men enkelte bryllup jeg har vært i har vært reineste låvefesten på bygda) Men om du kjenner gjengen godt og den går overens/det går opp i opp med feks par som kan dele rom så er det jo en super tanke. Anonymous poster hash: f1332...09f Det er ingen som må dele rom med folk dei ikkje kjenner. Det er ganske mange med barn, og det er iallefall 4 av gjestene som vil bo i bobil, så det vil bli god plass på rommene. 3 og 4 mannsrom Ingen fare for hæla i taket fest !! Det blir maaaange barn der, så det skal holdest rolig og i skikkelige former og det vil eg sei ifrå om til gjestene på forhand, og det veit eg vil bli respektert. Men eg trur det kan bli positivt med å væra samla ei heil hel, og att alt skjer på samme plassen takk for svaret ditt !!
Gjest Anubiel Skrevet 19. februar 2014 #4 Skrevet 19. februar 2014 Det synes jeg hørtes veldig billig ut! Heldig som har fått til slik pris!
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #5 Skrevet 19. februar 2014 Så lenge det er nok plass til at hver familie, hvert par og enslige kan bo på hver sine rom så er det jo greit! Alle som vil det bør få eget rom. Anonymous poster hash: 5fd23...75c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå