AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #1 Skrevet 18. februar 2014 Samboern lyver om en del ting. Har tatt han i å lyve da han sa at han hadde gitt cv'n min til en venn av han. Dette er ett år siden. Han har løyet til sjefen sin, sagt han var syk. Han løy for å slippe en bot. Han løy til faren sin og sa han hadde vært på jobbintervju da sannheten var at han gjorde andre ting. Han løy og sa han hadde vært i LA 2 ganger. Han har kun vært der en gang. Jeg kan lyve selv, men det er sjeldent. Jeg liker det så dårlig at jeg unngår situasjoner som medfører løgn. Det er en aller siste løsning. Hvor mye lyver dere eller kjæresten? Hvor går grensen?Anonymous poster hash: 07092...aca
klinkokos Skrevet 18. februar 2014 #2 Skrevet 18. februar 2014 Min eks løy til meg om at hans venninner kun var venninner (han var svak for de), løy om at han kuttet kontakt med en annen dame han var svak for/betatt av, ungikk å fortelle meg at han var på besøk til en venninne han var svak for, løy om hvorfor han gikk på besøk til en annen venninne. Det ble for mye for meg som er en ærlig sjel og som ikke har for vane å lure mine kjærester. 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #3 Skrevet 18. februar 2014 Min eks løy til meg om at hans venninner kun var venninner (han var svak for de), løy om at han kuttet kontakt med en annen dame han var svak for/betatt av, ungikk å fortelle meg at han var på besøk til en venninne han var svak for, løy om hvorfor han gikk på besøk til en annen venninne. Det ble for mye for meg som er en ærlig sjel og som ikke har for vane å lure mine kjærester. Oi, stakkars deg.. Bra han er en eks! Anonymous poster hash: 970a8...2b8
Gjest Pheel Skrevet 18. februar 2014 #4 Skrevet 18. februar 2014 Lyve for å slippe bot, og fortelle foreldre noen hvite løgner ser jeg på som normalt. Hvorfor han skulle lyve om LA og det med cv-en derimot er jo litt rart, men ikke noen voldsomme store løgner om dette er alt du kan finne ut at han har løyet om på hvertfall over et år?
Anders42 Skrevet 18. februar 2014 #5 Skrevet 18. februar 2014 De aller fleste mennesker lyver, det kan være en overlevelsesmekanisme , et mentalt verktøy eller tidsfordriv.. Kanskje lyver DU om alt sammen du skriver her ? Jeg tenker at hvordan man behandler andre mennesker er det viktigste, at man ikke gjør noen noe vondt. Løgner om reiser o.l regner jeg som skryt, og det slår som oftest tilbake på en selv.
Gorgonzola Skrevet 18. februar 2014 #6 Skrevet 18. februar 2014 Hvorfor menn lyver og kvinner gråter?..... var det en bok som ble kalt en gang. Neppe noe forfatteren tok ut fra det blå. Men hvorfor det er sånn? Tja si det. Mange grunner tror jeg, som i bunn og grunn er fundert på at vi er ganske så ulike.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #7 Skrevet 18. februar 2014 Må jo være utrolig slitsomt og energisugende... Anonymous poster hash: 0152f...98a
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #8 Skrevet 18. februar 2014 Jeg lyver så det renner av meg hver eneste dag. Men umulig å finne ut da jeg holder styr på hva jeg sier. Ufattelig hva man kan lyve om å få folk til å tro på. Anonymous poster hash: e9a1e...b59
Gjest avocadoen Skrevet 18. februar 2014 #9 Skrevet 18. februar 2014 Om jeg lyver om noe så er det en hvit løgn som ikke skader noen. Jeg kan faktisk ikke komme på hva jeg har løyet om engang, så jeg lyver ikke akkurat om særlig alvorlige ting, men jeg lyver svært sjelden da Sa jo f.eks til eksen at han var flink til å slikke når han ikke var sååå flink, men jeg er for snill til at jeg klarer å si noe på sånne ting
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #10 Skrevet 18. februar 2014 Er litt lystløgner, men lyver aldri for å sette meg selv i et bedre lys. Anonymous poster hash: 39ba2...243
Gjest Mupsi Skrevet 18. februar 2014 #11 Skrevet 18. februar 2014 Hvis jeg kommer for sent hender det at det kommer en hvit en av og til..
Gjest Mupsi Skrevet 18. februar 2014 #12 Skrevet 18. februar 2014 Jeg lyver så det renner av meg hver eneste dag. Men umulig å finne ut da jeg holder styr på hva jeg sier. Ufattelig hva man kan lyve om å få folk til å tro på. Anonymous poster hash: e9a1e...b59 hvorfor gjør du det? Er det spennende?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå