Gjest Moonshadow Skrevet 26. mai 2004 #1 Skrevet 26. mai 2004 I ca to uker nå har jeg mistet mye hud inne i hendene og på fingrene.. Dette er utrolig plagsomt og jeg har prøvd alt mulig mot det.. Jeg mister store flak og huden under er veldig sår.. Jeg er stiv og har ondt i hendene.. Har prøvd å smøre meg ofte men det blir ikke bedre.. Noen som vet hva dette kan være??
Gjest Pamella (ikke innlogget) Skrevet 26. mai 2004 #2 Skrevet 26. mai 2004 Kroppen skifter hud innimellom, så det kan godt være det. Jeg har iallefall perioder da jeg mister mye hud på hendene. Men jeg kan riktignok ikke huske at jeg har blitt sår.... Du kan jo høre med legen din. Pam
Gjest Moonshadow Skrevet 26. mai 2004 #3 Skrevet 26. mai 2004 Tror nesten jeg må det snart.. Det gjør ganske ondt egentlig :-?
Gjest gjest 0 Skrevet 26. mai 2004 #4 Skrevet 26. mai 2004 Det skader iallefall ikke å høre med legen! Pam
starie Skrevet 26. mai 2004 #5 Skrevet 26. mai 2004 Dette er ikke noe som skal skje! Anbefaler deg som sagt over å kontakte legen. Kroppen skifter ikke hud innimellom, fornying av huden skjer kontinuerlig.
Gjest Moonshadow Skrevet 26. mai 2004 #6 Skrevet 26. mai 2004 Syntes det var litt merkelig jeg også, har ikke merket noe til det før.. Det er mye som er borte og kantene er harde og stive.. Huden under er veldig stiv og det svir noe helt for j'*^*! Må vel ta meg en tur til legen snart..
Gjest Fighter Skrevet 26. mai 2004 #7 Skrevet 26. mai 2004 Høres ut som en form for eksem. Ta kontakt med fastlegen og be om henvisning til hudlege.
Gjest Moonshadow Skrevet 26. mai 2004 #8 Skrevet 26. mai 2004 Jeg har hudlege jeg.. Har psoriasis skjønner du
diddi Skrevet 26. mai 2004 #9 Skrevet 26. mai 2004 Det skjer med meg og for tiden. Helt rart og har aldri opplevd det før. Har tenkt at det enten er en reaksjon på pencilinkuren jeg ble ferdig med i gå, eller at man skifter hud etter fødselen slik som jeg mister masse hår. Men mest sannsynli er det nok det første. Sluttet med kuren i går, og allerede i dag er jeg merkbart bedre.
Gjest Phair Skrevet 26. mai 2004 #10 Skrevet 26. mai 2004 Jeg har hudlege jeg.. Har psoriasis skjønner du Det har jeg også, og særlig om sommeren blir jeg plaget av noe av det samme som deg. Jeg smører meg med hydrokortison på de mest utsatte omerådene. Men det pleier å gå over etter et par måneder.
Gjest Moonshadow Skrevet 27. mai 2004 #11 Skrevet 27. mai 2004 Jeg blir ganske bra i psoriasisen om sommeren.. Har salver som jeg bruker, men det er ikke psoriasis jeg har i hendene.. Tror kanskje det kan ha kommet pgr av at jeg har vært solbrent inni hendene..Noe jegh ofte blir..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå