Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Butterflygirl
Skrevet

Kjæresten skal til Italia og han reiser med Sterling. Fikk tax free brosjyren idag. Masse fint! :hoppe: Det var et par maskara som jeg hadde lyst på. Jeg lurka ut de jeg ville ha, men vil bare kjøpe en. Så her trenger jeg deres hjelp. Disse tre har jeg lurka ut:

* Diorshow( har brukt den før, men er usikker om jeg ha den. Vil prøve noe nytt)

* kanebo 38C (hvordan får man til gradtegnet?? :frustrert: )

* Dior ultimeyes (er den ny? :forvirra: )

Hva foretrekker dere? Fant også masse gavepakker, ligloss, maskara og hudprodukter. Men jeg klarer ikke å bestemme meg. :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

(Gradetegnet: Hold inne ALT og tast 0186 på tall tastaturet: º) :wink:

Skrevet

Har også lyst til å prøve en av de to Dior mascaraene som du nevner, men vet ikke helt hvilken jeg heller.... Vil ha både lengde og volum. :)

Gjest Cuddly
Skrevet
(Gradetegnet: Hold inne ALT og tast 0186 på tall tastaturet: º)  :wink:

For det var jo veldig innlysende :roll:

Takk, nå har jeg lært noe nytt (men vet ikke om jeg husker det i morra)!

Gjest Lilleulv
Skrevet
Kjæresten skal til Italia og han reiser med Sterling. Fikk tax free brosjyren idag. Masse fint!  :hoppe: Det var et par maskara som jeg hadde lyst på. Jeg lurka ut de jeg ville ha, men vil bare kjøpe en. Så her trenger jeg deres hjelp. Disse tre har jeg lurka ut:

* Diorshow( har brukt den før, men er usikker om jeg ha den. Vil prøve noe nytt)  

* kanebo 38C (hvordan får man til gradtegnet?? :frustrert: )

* Dior ultimeyes (er den ny?  :forvirra: )

Hva foretrekker dere? Fant også masse gavepakker, ligloss, maskara og hudprodukter. Men jeg klarer ikke å bestemme meg.  :hoppe:

Her er min rangering av de du vurderer:

1. Dior Show (ikke imponert...)

2. Kanebo (aldri prøvd, men det MÅ jo være bedre enn ulimeeyes)

3. Ultimeyes (Utrolig kjip mascara)

Leter fortsatt etter drømmemascaraen jeg. L'oreal og HR sine er GODE, liker ikke Dior sine :-?

Gjest Butterflygirl
Skrevet

Her er min rangering av de du vurderer:

1. Dior Show (ikke imponert...)

2. Kanebo (aldri prøvd, men det MÅ jo være bedre enn ulimeeyes)

3. Ultimeyes (Utrolig kjip mascara)

Leter fortsatt etter drømmemascaraen jeg. L'oreal og HR sine er GODE, liker ikke Dior sine  :-?

Jeg er det motsatte av deg. :hoho: For jeg har bare hatt dårlig erfaring med L'oreal og HR maskara, mens derimot Dior har jeg gode erfaringer.

Lumiah: jeg tok en titt på diorside, den ultimeyes ga visst langde og volum, men ikke krøll. Så kanskje den er noe for deg? Forresten, takk for det gradtegnet. Skal huske på det! :wink:

Gjest Butterflygirl
Skrevet

noen som har erfaring med amplicils fra lancome? Den curler. Det er viktig for meg. noen som har prøvd LANCÔME, HYPNOSE MASCARA? den er visst ny.

Skrevet

Lancome er nedtur. Fikk vite at de skulle være best, men jeg ble skikkelig skuffet. Hva med Elisabeth Arden Curl? Den har jeg prøvd og fikk kjempefine vipper :wink:

Gjest Butterflygirl
Skrevet

Jeg klarer rett og slett ikke å bestemme meg. Kjæresten min reiser om 3 uker. Så jeg har litt tid å bestemme. Er Lancome dårlig? Har aldri prøvd Lancome.

Gjest Tristessa
Skrevet

Hehe, jeg elsker Lancome Flextencils og Amplicils...

Skrevet

Lancome er da ikke best..nesj..

Men derimot Estèe Lauder..kom veldig bra ut på en test, 2 plass, fikk ikke første plass fordi den var dyr i forhold til førsteplassen.. Men jeg synes Den er nr 1. Den heter Magnascopic mascara...oh er himmelsk. :-)

Vet hvordan du føler deg, skal snart ut å reise selv, og gleder meg som et barn til å shoppe..

Gjest Lilleulv
Skrevet
Lancome er da ikke best..nesj..

Men derimot Estèe Lauder..kom veldig bra ut på en test, 2 plass, fikk ikke første plass fordi den var dyr i forhold til førsteplassen.. Men jeg synes Den er nr 1. Den heter Magnascopic mascara...oh er himmelsk.  :-)  

Vet hvordan du føler deg, skal snart ut å reise selv, og gleder meg som et barn til å shoppe..

OK, du har overbevist meg!! Jeg må jo kjøpe den der magnascopic-mascaraen da :D Mye koster den?

Jeg vil ha en mascara som gir volum, lengde og som separerer vippene + en som ikke smitter av... Har du prøvd noen andre som du kan sammenligne med? hvis ikke denne er en sikker innertier så blir jeg skuffa altså ;)

Skrevet

Jeg har veldig mange mascarer hjemme, liker å prøve ut nye.. og derfor er det veldig vanskelig å skille beste ut, da jeg ofte blander.

Har blant annet prøvd clinique mascaraer, l'oreal, Rimmel, Dior show, og en fra HR(husker ikke hva den heter..generous??nei husker ikke)..har prøvd en del..synes virkelig magna er den beste..men husk at alle liker forskjellig resultater..

Personlig liker jeg "skille" vippene ORDENTLIG, lengde, VOLUM!

Dermed står vi på samme linje..men igjen..du kan jo mislike den hvis du har prøvd "bedre" tidligere..men det harikke jeg, mener jeg..

Hmm, den koster rundt 200 kr.. Men igjen- verdt det. :-)

Lykke til..

Skrevet

Idag er visst jeg helt ute..... Jeg satt nemlig og lurte på hvorfor du skulle hamstre på FRETEX??!!!! :hoho: :oops:

På tide å legge seg? :roll:

Gjest Butterflygirl
Skrevet
Idag er visst jeg helt ute..... Jeg satt nemlig og lurte på hvorfor du skulle hamstre på FRETEX??!!!! :hoho: :oops:

På tide å legge seg? :roll:

:hoho::hoho:

Jeg har prøvd magnascopic. Og den var kjempe dårlig. Den bøyde vippene nedover og klumpet sammen. Var ikke verdt 210kr. Men det er min erfaring. Har bestemt meg for å kjøpe Diorshow igjen jeg. Får teste ut de Lancome maskaraene en annen gang. Alle maskaraene var billig, fra 130-160kr. Men hvis jeg bestemmer meg for å teste ut Lancome så bestiller jeg fra SN.

Hvis noen av dere skal ut å reise, men ikke har bestilt ennå, så kan dere vurdere Sterling. De har noen gode utvalg på tax free'en sin. Her er en link for de som er interessert: http://taxfree-mmm.dk.web17.wannafind.dk/. :wink:

Gjest Ethereal
Skrevet

Smaken er som baken, tydeligvis...Personlig synes jeg Magnascopic er den aller verste mascaraen jeg noensinne har prøvd. Den henger høyt der oppe sammen med L'Oreals Lash Architect.

Gjest Butterflygirl
Skrevet
Smaken er som baken' date=' tydeligvis...Personlig synes jeg Magnascopic er den aller verste mascaraen jeg noensinne har prøvd. Den henger høyt der oppe sammen med L'Oreals Lash Architect.[/quote']

ENIG! :P

Skrevet

Oi, hvorfor liker dere ikke den?

Skrevet

HR er min favoritt! Har prøvd Dior og Lancome, men de slår ikke HR!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...