AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #1 Skrevet 18. februar 2014 Mannen gjør meg innimellom gal. Han er fantastisk på alle måter og egentlig veldig renslig av seg, MEN, han er så dårlig på å bytte boxer. Kan fort gå 2-3 dager uten at han gjør det, og når jeg tar det opp så sier han at han kan passe på seg selv og at han gjør det når han selv gidder. Jeg syns det er ekkelt. Og nei- jeg er ikke interessert i "dump han" kommentarer som jeg vet kommer til å komme. Er ute etter tilbakemeldinger på hva som kan få han til å skjerpe seg. Anonymous poster hash: 0a37b...651
Rainbow Skrevet 18. februar 2014 #2 Skrevet 18. februar 2014 Jeg så for meg at noen ville bytte ut boxerhunden sin når jeg så overskriften! Sorry. Du må nesten bare prøve å ta det opp igjen. Si at du skjønner at det ikke gjør ham noe, men kan han være så snill å bytte hver dag for din skyld? At det hadde betydd mye for deg eller noe. Kanskje han da ikke ser det som press, men som en gest han kan gjøre? 2
Veggdyret Skrevet 18. februar 2014 #3 Skrevet 18. februar 2014 Dra av ham klærne, dytt ham ned på senga og ha en heftig omgang sex med ham. Underveis "roter du bort" boxeren så han må ta på seg en ny. Senere på dagen finner du den frem igjen og legger den til vask. Litt jobb, men så får du iallefall på ham rene klær. 1
Minya Skrevet 18. februar 2014 #4 Skrevet 18. februar 2014 Med mindre han har et problem med bremsespor så ser jeg faktisk ikke problemet. Menn har ikke det samme behovet for å bytte undertøy like ofte som kvinner, de har ikke utflod. HrMinya bytter omtrent annenhver eller hver tredje dag, litt avhengig av hva han har drevet med. For øvrig bytter han boxer hver gang han har vært i tung fysisk aktivitet og svettet, og hver gang han dusjer. 2
Gjest Pheel Skrevet 18. februar 2014 #5 Skrevet 18. februar 2014 Seriøst, du har det for godt når du ser på dette som et problem, og det er ikke ment frekt engang. :-)
magicpie Skrevet 18. februar 2014 #6 Skrevet 18. februar 2014 Med mindre han har et problem med bremsespor så ser jeg faktisk ikke problemet. Menn har ikke det samme behovet for å bytte undertøy like ofte som kvinner, de har ikke utflod. Men blir det ikke ofte litt urin i underbuksa da, når de bare rister’n litt etter de har tissa? 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #7 Skrevet 18. februar 2014 Men blir det ikke ofte litt urin i underbuksa da, når de bare rister’n litt etter de har tissa? Ikke alle som gjør det da. Typen min tørker seg iallefall. Her bytter han heller ikke boxer hver dag, de gangene han ikke dusjer hver dag iallefall. Plager ikke meg akkurat. Anonymous poster hash: 36802...13e
Minya Skrevet 18. februar 2014 #8 Skrevet 18. februar 2014 Men blir det ikke ofte litt urin i underbuksa da, når de bare rister’n litt etter de har tissa? Ikke hos HrMinya ihvertfall, for han bruker litt dopapir og tørker snabben med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå