AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #1 Skrevet 18. februar 2014 Jeg er mye hjemme, og det får meg til å føle meg lat. Jeg trener i gruppetime to ganger i uken, og styrke tre ganger, også har jeg ikke bil så jeg går dit jeg trenger (lengst unna er skolen 3km..) Mandag, onsdag og fredag er slik 0730: står opp 0900-16/1700: jobbe hjemme 16/1700-1800: lekser, innleveringer, skole hjemme. 1845-2030: trening. Tirsdag og torsdag: 0830 står opp, frokost osv 0930-1400 jobb 1430-1800 skole 1830- handle mat etc Fri resten av kvelden Helgene er med venner og gjerne trening på lørdag.. Er jeg lat? Eller for lite aktiv? Hvor mange kcal om dagen ville dere ligget på om dere var meg, og ville ned i fettprosent + i muskelmasse? (Altså bli strammere) 174cm og 65kg.. Hilsen jente 24år. Anonymous poster hash: 5262c...8a0
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #2 Skrevet 18. februar 2014 Om du skal bli strammere så burde du fokusere på styrketrening. Du har allerede en fin vekt i forhold til høyden din. Spis mer mat og helst mat med proteiner. Du tror sikkert selv at du trenger å miste fett, men egentlig så har du nok liten muskelmasse? Få mer muskler, så ser du med en gang bedre ut, og fettprosenten din vil se mindre ut. Anonymous poster hash: c2af5...f33
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #3 Skrevet 18. februar 2014 Om du skal bli strammere så burde du fokusere på styrketrening. Du har allerede en fin vekt i forhold til høyden din. Spis mer mat og helst mat med proteiner. Du tror sikkert selv at du trenger å miste fett, men egentlig så har du nok liten muskelmasse? Få mer muskler, så ser du med en gang bedre ut, og fettprosenten din vil se mindre ut.Anonymous poster hash: c2af5...f33 Ja, det var jo dette jeg mente med ned i fettprosent og + i muskelmasse. Jeg spiser mye proteiner og proteinshake etter trening. Hvor mange kcal daglig bør jeg ligge på? Det er det jeg er usikker på da jeg føler meg lat.Anonymous poster hash: 5262c...8a0
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #4 Skrevet 18. februar 2014 Ja, det var jo dette jeg mente med ned i fettprosent og + i muskelmasse. Jeg spiser mye proteiner og proteinshake etter trening. Hvor mange kcal daglig bør jeg ligge på? Det er det jeg er usikker på da jeg føler meg lat.Anonymous poster hash: 5262c...8a0 Finn ut hvor mye du forbrenner ved å sitte stille. Der etter så tenker du sånn ca ut i fra hvor aktiv du er. Om du går ned i vekt av det kostholdet så ser du jo at du må spise mer. Om du merker at du blir sterkere/får muskler så er det flott. Anonymous poster hash: c2af5...f33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå