Gå til innhold

Drikke med ny piercing i tungen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ta piercing i tungen nå på mandag, og jeg skal på byn på torsdagen. Eller kan jeg ikke det om jeg tar piercing nå på mandag som kommer? Og hva bør jeg egentlig holde meg unna, med engang jeg har tatt piercingen?

Skrevet

Dette er ting du burde spørre piercering din om. H*n har erfaring, vet hvordan er piercing gror, og hva du burde holde deg unna.

Anonymous poster hash: 4e0fc...ecb
Skrevet

Jeg drakk bare noen dager etter jeg hadde tatt dem (tok to samtidig) og det gikk helt fint. Er veldig individuelt hva man reagerer på med tungepiercing. Test deg frem når du drikker. Merker du at det begynner å prikke i tungen eller at den hovnet opp ville jeg nok stoppet og tatt en tidlig kveld ;)

Skrevet

Jeg drakk bare noen dager etter jeg hadde tatt dem (tok to samtidig) og det gikk helt fint. Er veldig individuelt hva man reagerer på med tungepiercing. Test deg frem når du drikker. Merker du at det begynner å prikke i tungen eller at den hovnet opp ville jeg nok stoppet og tatt en tidlig kveld ;)

Får prøve meg frem då :-) Men er det sant at jeg må leve på isbiter,joghurt,suppe osv i fleeer uker? En venninne tok for ca 6 uker siden, hun lever fremdeles på suppe osv......

Skrevet

Får prøve meg frem då :-) Men er det sant at jeg må leve på isbiter,joghurt,suppe osv i fleeer uker? En venninne tok for ca 6 uker siden, hun lever fremdeles på suppe osv......

Der er også veldig individuelt. Jeg sugde på isbiter den første dagen. Du blir anbefalt når du tar den at du ikke skal spise melkeprodukter fordi de inneholder en del bakterier. Det som funket for meg var å spise boller faktisk! Rev av en liten bit, presset den sammen til en klump og plasserte den langt bak i munnen og lot jekslene tygge. Litt vanskelig, men det funket :)

Skrevet

Takk for linken :D

Bare hyggelig :)

Der står alt du trenger å vite, Pin Point er et av de beste piercing studioene i landet.

Selvfølgelig er det som mange sier veldig individuelt med alt rundt en tungepiercing, men for å få en friskest mulig piercing på kortest mulig tid så gjør som etterbehandlingen sier, hehe.

Lykke til!

Skrevet

Er det vondt og ta i tungen? Jeeeg grugleder meg litt...

Gjest Keikolina
Skrevet

Jeg drakk noen dager etter, kjente rusen steg fort så turte ikke drikke mer.

Skrevet

Jeg syntes ikke det var spesielt vondt. Mer vondt de to dagene etterd en er tatt :)

Skrevet

Alkoholen kommer rett i blodet ditt da, så du må passe på. Jeg ville ikke gjort det, ville absolutt ventet i 2 uker.

Om du absolutt må drikke så må du iallefall passe på for du tåler myye mindre enn du vanligvis gjør.

Skrevet

Er det vondt og ta i tungen? Jeeeg grugleder meg litt...

Var ikke spesielt vondt. Har tatt den ut nå da, ble litt lei. Hadde den i 4 år, og tok den ut når jeg var mellom 18 og 19 år. Følte jeg ble litt for "gammel" for den..

Navlen var vondere synes jeg, men det er jo individuelt. Spiste suppe, yoghurter, smoothie.. Den blir ganske hoven, men du kan suge på isbiter for å få det til å gå fortere ned. :) Lykke til!

Anonymous poster hash: ba3f2...da6

Skrevet

Var ikke spesielt vondt. Har tatt den ut nå da, ble litt lei. Hadde den i 4 år, og tok den ut når jeg var mellom 18 og 19 år. Følte jeg ble litt for "gammel" for den..

Navlen var vondere synes jeg, men det er jo individuelt. Spiste suppe, yoghurter, smoothie.. Den blir ganske hoven, men du kan suge på isbiter for å få det til å gå fortere ned. :) Lykke til!

Anonymous poster hash: ba3f2...da6

Takk for tipsene! :D Jeg vil ta i navlen også, men tror jeg venter litt med det...Har tenkt på piercing i tungen noo i 2år, men håper jeg tørr og gjøre det no :P

Skrevet

Du har ikke nerver midt i tungen, så det er ikke vondt i det hele tatt! Men du vil nok hovne opp den neste uken og snakke rart, men det går over. Jeg tok min når jeg var 13 :laugh:

Anonymous poster hash: afc5a...2e9
Annonse
Skrevet

Jeg merka ikke noe særlig til smerte når de piercet tunga mi, eneste var den klypa som dro litt i tunga :P

Du vil få litt lesping osv i etterkant, noen får ganske mye bare pga piercingen bare så det er klart :)

Den vil være hoven, litt vondt må du nok regne med. Selv kunne jeg fint spise det meste etter to dager, det er bare innmari ubehagelig og uvant de første to ukene som oftest.

Jeg ville ikke anbefalt å gå ut å drikke så tidlig, man skal helst bruke tungen lite den første uka for å unngå at den blir mer irritert og hoven enn den allerede er. Jeg drakk en uke etterpå, og merka at tunga ble litt sår dagen derpå.. Dette er mest fordi man gjerne skravler innmari mye når man drikker og blir mye mer utenksom på slike ting som en piercing. +Alkoholen kan komme fortere inn i blodet :P

Hvis du skal ut så ville jeg nok tatt det litt rolig i alle fall, for å slippe unødvendige komplikasjoner og smerter bare for noen timers moro :)

Gjest Hyssingen
Skrevet

Var ikke direkte vondt, bare ekkelt som F*

Tunga var hoven i en uke, hadde ikke klart å drikke om jeg så hadde hatt lyst. Hadde min i 13 år, var innmari rart å ta den ut og ikke putte den tilbake, men tennene og tungen mine begynte å bli slitt og jeg syns jeg var blitt for gammel for den, så ut måtte den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...