Gå til innhold

Er du drømmemannen min? Jeg fant deg mens jeg sov..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant drømmemannen min i natt. Jeg mener det. Jeg hadde en drøm i et veldig forvirrende hus med masse rom og heiser. Inne i heisen møtte jeg han. Jeg husker hvordan han så ut og hvordan stemmen hans var. Resten av drømmen var han med meg rundt i huset og måten han fikk meg til å føle meg. Ahh.. Når jeg våknet opp fikk jeg en stor sorg inne i meg. Jeg må finne han. Jeg må vite om de følelsene jeg fikk i drømmen kan være ekte. Det høres kanskje helt merkelig ut for dere, men jeg har vært lei meg i hele dag. Slapp av, jeg er 26 år, så ingen drittunge som har drømt om Justin Bieber.

Tviler på at du er her - drømmemannen min, men lov å forsøke.

Her er litt om deg:
Positiv til alt, men likevell noe kritisk
Eventyrlysten
Står på ski/slalom
Blondaktig hår?
Naturlig morsom, du prøver ikke være standup komiker
Noe alvorlig ansiktsuttrykk/du ser noen ganger streng ut

Liker å overraske

Hmm, ser nå hvor teit denne tråden ble, men jeg forelska meg faktisk i en jeg aldri har møtt inatt..

Og jeg vet de egenskapene/utseende jeg skrev over her kan passe ganske mange.. men.. åh, jeg vil finne han..

Anonymous poster hash: ca4ff...fb9
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ikke røpa alderen min, får vel ikke akkurat noe mer positivt syn på deg da.

Anonymous poster hash: 6f35b...274

Skrevet

Ville ikke røpa alderen min, får vel ikke akkurat noe mer positivt syn på deg da.

Anonymous poster hash: 6f35b...274

Hvorfor skal du ha negativt syn på meg? Var det så ille å skrive om?

• Liker 3
Skrevet

Snakker du om Kjetil Jansrud hahahaha

Haha, ikke akkurat ;)

Skrevet

Jeg så også en mann i den drøm en gang, og jeg ventet på å se en mann i den samme situasjonen en gang. Det som er morsomt nå er at jeg har funnet en mann som er kliss lik og som føles som om han er mannen i mitt liv, men jeg har enda ikke vært med ham i den settingen jeg så i drømmen. Om jeg får se ham akkurat sånn en gang så kommer jeg til å pisse på meg... eller løpe bort til ham og klemme han og kysse ham så hardt at han nesten besvimer. Jeg har vært sanndrømt før...så hvem vet? Håper du er det også!

Anonymous poster hash: 7e3de...e72
Skrevet

Zzzzzzzzzzzzzzzzz

Anonymous poster hash: 75879...307
Skrevet

Ønskedrømming...er du forelsket i drømmen betyr det ikke du er det i virkeligheten, dessverre. Har også fått noen av mine drømmer knust, bokstavelig talt.

Anonymous poster hash: 78205...fa4
Skrevet

lykke til med å finne drømmemannen, kansje du er heldig at det kjeme en som tilfeldig kjenner seg igjen i det du skrev å tar en sjangs på deg:P hehe

Gjest sophia21
Skrevet

Hehe, jeg syns det var søtt jeg :)

Jeg drømte også en gang om "drømmemannen". Han var så flott, og de følelsene jeg hadde for han...du verden. Det litt enda særere var at han var et fugleskremsel. Så da kunne jeg gå rundt å si det da, "drømmemannen min ser ut som et fugleskremsel".

Det betyr nok ikke at mannen du bør finne deg er akkurat slik som i drømmen. Men kanskje er det noe underbevisstheten din vil fortelle deg. Eller kanskje du lengter etter å ha den følelsen. Jeg husker også følelsen av sorg da jeg våknet. Ønsket bare å sovne igjen for å fortsette drømmen. Nå vil jeg påstå jeg har funnet drømmemannen (i våken tilstand). Når jeg tenker over det har han noen likhetstrekk med fugleskremselet mitt, bla. er begge musikere. (Ja, det var et spesielt fugleskremsel).

• Liker 1
Skrevet

Haha, kjente meg igjen!

Drømte om en jeg også. Hvor han var på en scene, og han satte seg ned og pratet med meg.

Kunne ikke få ham i drømmen ut av hodet :-)))

Møtte en noen år senere som var lydtekniker og arrangerte konserter da han eide et lite konserlokale. Og ja, han liknet med sitt lange mørke hår og behagelige vesen :-D

Et pussig sammentreff :-)

Kanskje du er like heldig Ts?

Men...drømmen kan bety noe helt annet enn det du først tror. Analyser drømmen, og grunn litt over den, også detaljer.

Håper drømmemannen dukker opp, om en ikke nødvendigvis bokstavelig talt :-)

Anonymous poster hash: e4e1e...159

Skrevet (endret)

Ja, vi har vel alle drømt om en mann/kvinne som ikke eksisterer, velkommen etter. :)

Endret av Evilposelos
Skrevet

Fullt mulig det der.

Jeg har opplevd å drømme om en jeg aldri hadde møtt før, mange år etterpå møtte jeg han og nå har vi et barn sammen. :)

Anonymous poster hash: a364a...cfe

Skrevet

Det som er så fint med drømmer er at om du ikke har sett personens ansikt i virkeligheten, vil du ikke se det i drømmen heller. Det vil si at du vil aldri drømme om noen du ikke har sett før :) enten det er noen du har sett på gaten eller andre plasser så har du sett denne mannen før! Om personligheten er lik drømmen din er vel heller tvilsomt ;)

Anonymous poster hash: 3e35e...c30

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hei dere! TS her! Må fortelle en ting!

Kjedet meg en kveld og var innom chatroulette.com, trykket "neste" på alle da plutselig et kjent fjes dukket opp. Det var han! virkelig! Fortalte ikke dette til han i frykt for at han skulle "neste" meg. Ulempen er at han var fra paris. Han var mørkhåra, i drømmen var han blond, men alt annet stemte utseendemessig.

Vi addet hverandre på skype og snakket i en måned før jeg vokste noen baller og dro ned til Paris å møtte han. For en fantastisk helg! Det merkligste med det var at han tok med meg hjem til han en dag, i et gammelt, stort leilighetskompleks. Masse rom og forvirrende planløsning, akkurat som i drømmen.

Måtte bare dele med dere for jeg ble så sykt overrasket over at jeg faktisk fant han, og at så mye stemte fra hva jeg drømte!! Jeg er så lykkelig, samtidig trist for at han bor så langt unna meg :(

• Liker 1
Skrevet

Jeg fant drømmemannen min i natt. Jeg mener det. Jeg hadde en drøm i et veldig forvirrende hus med masse rom og heiser. Inne i heisen møtte jeg han. Jeg husker hvordan han så ut og hvordan stemmen hans var. Resten av drømmen var han med meg rundt i huset og måten han fikk meg til å føle meg. Ahh.. Når jeg våknet opp fikk jeg en stor sorg inne i meg. Jeg må finne han. Jeg må vite om de følelsene jeg fikk i drømmen kan være ekte. Det høres kanskje helt merkelig ut for dere, men jeg har vært lei meg i hele dag. Slapp av, jeg er 26 år, så ingen drittunge som har drømt om Justin Bieber.

Jeg har hatt sånne drømmer jeg også.. og våknet med en form for sorg. Det var ingen kjendis, heller ingen mann jeg kjente eller hadde sett i virkeligheten men en drømmemann. En flott drøm, kjærlighetsfull og øm, men kun en drøm så jeg har ikke jaktet på å finne han i virkeligheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...