AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #1 Skrevet 18. februar 2014 Hvilke tanker har dere, er arr etter akne skikkelig turn off? Sikter kanskje mest til gutta akkurat nå, ettersom jeg føler det er litt mer akseptert at gutter har slike plager.. Vet ikke om det bare er meg? Tenker nå særlig på kroppsakne, at partner har mye arr på ryggen blant annet.. Det er jo ikke særlig pent, men samtidig tenker jeg at kviser ikke er noe man har kontroll over. Noen blir hardt rammet og slik er det bare..Anonymous poster hash: 839d9...3dd
Lilac Skrevet 18. februar 2014 #2 Skrevet 18. februar 2014 Jeg kunne virkelig ikke brydd meg mindre. 1
zse09 Skrevet 18. februar 2014 #3 Skrevet 18. februar 2014 Jeg hadde ikke brydd meg:) Noen blir bare hardt rammet, som du sier, og om personen velger å gjøre noe med arrene får være hans/hennes valg:) 1
kills Skrevet 18. februar 2014 #5 Skrevet 18. februar 2014 Jeg synes heller ikke at det er et problem. Definitivt ikke en dealbreaker og ingenting jeg tenker noe særlig over.
Gjest Ingaborga Skrevet 18. februar 2014 #6 Skrevet 18. februar 2014 Hvis jeg i utgangspunktet ikke synes personen er tiltrekkende, og jeg ikke har noe interesse for personen er det jo ikke akkurat et pluss, men hvis jeg liker personen, så har det ikke noe å si. Forelske gjør blind, som de sier
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #7 Skrevet 19. februar 2014 Hvis jeg i utgangspunktet ikke synes personen er tiltrekkende, og jeg ikke har noe interesse for personen er det jo ikke akkurat et pluss, men hvis jeg liker personen, så har det ikke noe å si. Forelske gjør blind, som de sier Samme her. I tillegg kommer det litt an på hvor ille det der. Hvis en person har fullt av røde arr på bryst/rygg/nakke, eller store krater i ansiktet, synes jeg jo ikke akkurat at det er så turn-on..... Men dersom det er moderat/ok, bryr det meg ikke om jeg faktisk liker denne personen og han er attraktiv ellers. Anonymous poster hash: 9d86a...b74
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #8 Skrevet 19. februar 2014 Jeg har vært sammen med flere som har hatt det, og har ingenting imot det. Heller tvert imot Anonymous poster hash: 35f2f...21b
Meg12345 Skrevet 21. februar 2014 #9 Skrevet 21. februar 2014 Hmm det spørs kanskje hvor ille det er, men vanligvis ikke noe jeg tenker over hvertfall
Gjest Lincoln Skrevet 21. februar 2014 #10 Skrevet 21. februar 2014 Selvfølgelig er ikke kvise-arr pent.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #11 Skrevet 22. februar 2014 Selvfølgelig er ikke kvise-arr pent. Hvem har sagt at det er pent?Anonymous poster hash: a0109...c0b 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #12 Skrevet 22. februar 2014 Jeg bryr meg ikke... med mindre en granat har eksplodert over fjeset da.Anonymous poster hash: eface...7e4
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #13 Skrevet 28. februar 2014 Mange kvinner som har svart i denne tråden. Kan vi få noen flere svar fra menn?? Hva synes menn om ei kvinne som har litt aknearr i ansiktet f.eks? Anonymous poster hash: f751f...a3f
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #14 Skrevet 28. februar 2014 Selvfølgelig er ikke kvise-arr pent. Var ikke det jeg spurte om heller. Anonymous poster hash: 839d9...3dd
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #15 Skrevet 28. februar 2014 Holdt på å si at ja det har det, men så kom jeg på at eksen hadde det både på bryst og skuldrene, og det brydde jeg meg absolutt ikke noe om. Var like glad i han, og syntes han var like fin uansett. Sånn er det når man er forelsket Anonymous poster hash: f77e3...d38
Gjest Lincoln Skrevet 1. mars 2014 #16 Skrevet 1. mars 2014 Var ikke det jeg spurte om heller. Anonymous poster hash: 839d9...3dd Hva spurte du om da? Ting som ikke er pent er turn-off selvfølgelig. Men som regel så har en person en rekke ting som trekker både opp og ned ved seg selv.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #17 Skrevet 1. mars 2014 Hvorfor svarer alle dere damene når TS sikter mest til guttene? Det må da gå an å lese innlegget uten å svare i hytt og pine. Jeg skjønner at jenter sikkert er mindre kresen på slikt. Så la det være opptil gutta å svare. Og Lincoln sitt svar var da også bra nok. Men det er nå sikkert at arr på ryggen ikke er like ille som arr i ansiktet. Anonymous poster hash: a99a0...41f
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #18 Skrevet 1. mars 2014 Hvorfor svarer alle dere damene når TS sikter mest til guttene? Det må da gå an å lese innlegget uten å svare i hytt og pine. Jeg skjønner at jenter sikkert er mindre kresen på slikt. Så la det være opptil gutta å svare. Og Lincoln sitt svar var da også bra nok. Men det er nå sikkert at arr på ryggen ikke er like ille som arr i ansiktet. Anonymous poster hash: a99a0...41f Og er du mann eller kvinne? Anonymous poster hash: f751f...a3f
Meandro Skrevet 2. mars 2014 #20 Skrevet 2. mars 2014 (endret) Så lenge det er lilla/rosa og døde kviser i ansiktet som går i et med hudflaten i moderate mengder, så kan det faktisk være litt kledelig. Er det derimot på rumpa, ryggen og andre steder jeg er mer fokusert på under sex, så er det definitivt turn off. Endret 2. mars 2014 av Meandro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå