Skeptiskmann91 Skrevet 18. februar 2014 #1 Skrevet 18. februar 2014 (endret) Hei hei. Mister om ikke alt for lenge til jobben min pga ikke fornya innleie kontrakt... Jeg har nok ikke krav på dagpenger da jeg tjente bare 1G sist kalenderår. Jeg leier leilighet og bor alene, Bod her knappe 6 måneder. Har rundt 10.000 på konto så får betalt for leie og strøm ihvertfall 2 måneder fremover med lønnen som tikker inn I mars.(Inkludert sparepengene) Men blir litt smått med penger til mat og eventuelt leie vist jeg ikke kommer meg fort ut i jobb igjen.. Sosialstønad er vel det eneste valget jeg har da? Er dette noe som er en kamp og få til ? Altså dette er siste utvei for meg økonomisk.. om jeg ikke får jobb fort! Noen som har noe innspill/tips til hva jeg burde gjøre? Er skikkelig frustrert å kjenner depresjonen presse på... Jeg er en svær mann som måtte ty til tårene før i dag.. Å det føles ikke riktig hehe! Men men! Endret 18. februar 2014 av Skeptiskmann91
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #2 Skrevet 18. februar 2014 Først av alt Ja, sosialtstønad er sikkerhetsnettet for deg nå, og ville tatt kontakt med dem nå med en gang for å få igang den mølla. Anonymous poster hash: 09ec5...a25
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #3 Skrevet 18. februar 2014 Husk at dagpenger også kan beregnes 3 år bak i tid. Jeg tjente så og si ingen verdens ting i 2013, men jeg tjente nok i 2012 og 2011 at jeg fikk innvilget dagpenger. Anonymous poster hash: 7eb26...4fd
Skeptiskmann91 Skrevet 18. februar 2014 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2014 (endret) Husk at dagpenger også kan beregnes 3 år bak i tid. Jeg tjente så og si ingen verdens ting i 2013, men jeg tjente nok i 2012 og 2011 at jeg fikk innvilget dagpenger. Anonymous poster hash: 7eb26...4fd Ja fult klar over dette Menne var i diverse skole og kursing siste årene.. Så er bare siste jeg har tjent penger.. Vil ha tjent over 1,5G før jeg mister jobben nå.. Men det teller vel ikke før neste år? Jeg vil vel også ha krav på og få utbetalt feriepengene fra ifjor(SOm ikke er kommet enda) Samt forskud på feriepengene jeg skulle hatt nese år også ? Endret 18. februar 2014 av Skeptiskmann91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå