Gjest Anonymous Skrevet 15. juni 2002 #1 Skrevet 15. juni 2002 Hei! Kommer ikke inn på doktor online, har ikke gjort det i hele dag:( Bare lurer på om det er noe i veien med min PC eller om det er sånn for alle, så derfor lurte jeg på om noen gidder å trykke på doktor online linken på forsiden og fortelle meg om dere kom inn eller ikke? Bare sånn at jeg finner ut om det er min PC det er noe i veien med eller ikke! TAKK:) -Tanya
Væren Skrevet 15. juni 2002 #2 Skrevet 15. juni 2002 Hei, jeg prøvde å komme inn på Doktor online nå, men fikk beskjed om at siden ikke kunne vises, web. området kan ha tekniske problemer, osv... Hilsen
Gjest Anonymous Skrevet 15. juni 2002 #3 Skrevet 15. juni 2002 Tusen takk Væren! :D Da vet jeg i alle fall at det ikke er noe galt med PCen min. Men det er grusomt irriterende at siden ikke virker!! :x
Væren Skrevet 15. juni 2002 #4 Skrevet 15. juni 2002 Det er sånt som skjer med websider hele tiden! Antagelig er den i orden igjen i morgen. Det er i allefall en mye besøkt side, så det blir nok oppdaget om det er noe galt! Klem fra
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2002 #6 Skrevet 16. juni 2002 Men nå gjør du vel det?? Det gjør jeg i hvertfall! :D Jeg pleier alltid å ta en liten titt innom dol før jeg legger meg, så det var såå frusterende da siden ikke virket igår!! Men nå er jeg glad igjen -Tanya
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå