AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #1 Skrevet 18. februar 2014 Hva mener dere en bør gjøre, når man har vært i et forhold med en person som er manipulerende, Psykopatiske trekk? Med henhold til informasjon overfor evt. nye partnere, familie, venner eller barn? Er det nødvendig eller ikke å si hva du har opplevd ? Anonymous poster hash: 636ef...69a Anonymous poster hash: 636ef...69a
heartache Skrevet 18. februar 2014 #2 Skrevet 18. februar 2014 jeg forklarte det til min nye partner. men jeg er veldig åpen av meg. det tok mange måneder før jeg turte fortelle det til min mor og far at jeg hadde vært i ett voldelig forhold. men det er noe man må føle selv. jeg har det iallefall veldig fint nå og vet hva jeg skal holde meg unna.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #3 Skrevet 19. februar 2014 Ja, det er selvsagt viktig å si fra om dette. Slik at vedkommende ikke kan på et senere tidspunkt si "Hadde jeg bare visst dette før, så hadde jeg aldri vært sammen med deg"... veldig viktig å være ærlig! Anonymous poster hash: 1d84b...270
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #4 Skrevet 19. februar 2014 TS her. Synes det er fint å høre at du har det bra jeg forklarte det til min nye partner. men jeg er veldig åpen av meg. det tok mange måneder før jeg turte fortelle det til min mor og far at jeg hadde vært i ett voldelig forhold. men det er noe man må føle selv. jeg har det iallefall veldig fint nå og vet hva jeg skal holde meg unna. Har mest erfaring med psykisk manipulering, og det er vanskelig å bli trodd på, når den personen som utfører det virker som den mest sympatiske overfor all andre. Dette har satt sine spor i meg, og er i tillegg en person som ikke er spesielt åpen heller, men det du sier om at hver og en må føle for selv hva de vil fortelle, er jeg enig i. Anonymous poster hash: 636ef...69a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå