Gå til innhold

IIIIK!! Vi har ikke "brude-bil"!

Anbefalte innlegg

Skrevet

KRIIIISE!! fikk vite i går at han som skulla ha kjørt oss i sin lekre amcar cabriolet plutselig skal på treff i amcar klubben! Dermed står vi uten bil.....

Hva pokker gjør vi nå? Glad det er én måned igjen, slik at vi har muligheten til å få skrapa sammen et kjøretøy.

Hater når folk trekker seg fra en jobb de har sagt ja til! :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har ikke vi heller. Våre planer gikk også i vasken. :-?

Så vi tar taxi til tinghuset. Det er ikke verre enn det. :ler:

Gjest Odense
Skrevet

Utrolig irriterende, HATER når slikt skjer!! :evil: Vi hadde en toastmaster som trakk seg , men vi ble anbefalt en annen som vi fortsatt har :ler:

Ellers så er vi så heldige å fått lånt en slik bil som kronprinsparet hadde, ( billig også) kjempe stas!! Gler meg kjempe mye til å sitte i den!! :-) :-)

Lykke til videre da!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Uff, så ergerlig når ting man tror er i boks plutselig ikke er det likevel.

Jeg opplevde noe lignende da jeg var hos frisøren i dag og plutselig fant ut at hun som skal sette opp håret mitt på bryllupsdagen, har ferie da - og det selv om jeg bestilte time hos henne for lenge siden.

Men når det gjelder bryllupsbilen: Det er ingen dere kjenner som har en fin bil da. Man må jo ikke ha veteranbil, åpen bil, limousin eller noe annet så fancy. Med noen fine bånd og pynt, blir en vanlig bil en fin bryllupsbil.

(Vi har heller ikke bryllupsbil i boks ennå, men vi har litt lenger tid enn dere.)

Skrevet

Vi skal bruke pappas lekre mørkeblå Volvo S80, når den tid kommer.

Jeg er sikker på at hvis du kjenner noen som har en nogenlunde anstendig bil, vil de bli smigret hvis du spør pent om å få låne den på den store dagen!

Lykke til!

Skrevet

Selv om jeg føler at jeg har møtt :murvegg: så ordner det seg tydeligvis for oss. Prata med naboen idag som har en pappa som jobber på ei stor bilsjappe. Så han sa at vi kunne plukke ut hvilken som helst bil, det var bare å velge å vrake.... :sjarmor:

Det ordner seg for snille jenter..... :danse:

Skrevet
Godt det ordnet seg :vinke:

Hadde ikke dette ordnet seg hadde jeg i hvertfall sett mørkt på denne dagen etter samtalen med floristen.... *grrr*

Men vi har BIL!!!!! :hoppe:

Skrevet

Flott at det ordna seg for deg :)

Min store skrekk er at sånne ting skjer like før. Nå har vi også nettopp ordnet med DEN KULE BILEN!!!! :sjarmor:

Sjåføren (han kjører den selv) tar depositum også :o Det synes jeg er helt greit for det virker det seriøst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...