Gå til innhold

Jobbe sammen med eksen, hvordan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestemte meg for å være voksen og forsøke å være proff, men nå eksploderer jeg snart.

Jeg blir møtt med det sureste trynet du kan tenke deg hver morgen og det tristeste når jeg drar, og jeg får omtrent én spydighet i timen. Han veksler mellom å prøve å fange blikket mitt til å se bort når jeg går forbi eller gir en jobbrelatert beskjed.

Vi hadde en prat om dette, og han var veldig enig at vi skulle forsøke så godt vi kunne å gi hverandre et godt arbeidsmiljø. Men, han oppfører seg som en drittonge og jeg er lei av å finne meg i det. Jeg gjorde det slutt, så han er nok såra, selv om jeg ikke helt kan se hvorfor jeg skal "straffes".

Jeg har forsøkt å prate med han om dette, men da er alt flott og fint, til det er i gang igjen neste dag.

Hvor lenge skal jeg holde dette ut? Hva er din erfaring? Noen gode råd?

Anonymous poster hash: 1fa0a...15d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet om noen som forsøkte å jobbe sammen, det gikk ikke.. Men det var en ganske liten arbeidsplass da. Ville i hvertfall ha unngått så mye kontakt som mulig.

Skrevet

Bare nysgjerrig: Hvorfor ble du sammen med en kollega, når alle vet at det ikke er lurt? Don't shit where you eat, liksom

Anonymous poster hash: e2d72...02b
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...