Gå til innhold

Føler meg så dum etter at det ble slutt mellom oss...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke så lenge siden det ble slutt mellom meg og kjæresten. Tok det tungt at han ikke ville ha meg lengre, selv om han løy om alvorlige ting og kunne være ganske nedlatende også. Etter dette føler jeg at han har gjort noe galt, men det er meg det er noe galt med. At jeg er talentløs, nytteløs og et dårlig menneske.

Jeg vil så gjerne at han skal komme og si at han vil at vi skal prøve på nytt igjen, og jeg hater meg selv for at jeg er så svak. Men så hater jeg meg selv for at jeg ikke så gjennom det inntrykket han klarte å opprettholde over lengre tid....

Føler meg som en naiv dust som ikke gjennomskuet ham ordentlig(selv om jeg ikke hoppet inn i armene hans etter første møte akkurat). Tenker på at alt jeg gjorde ikke var nok til at jeg kunne beholde ham. Og jeg føler meg egoistisk som er langsint og har mange vonde tanker om ham...

Anonymous poster hash: f79aa...684
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å tenk på hva som er best for deg selv istede. Se for deg deg selv som en liten nydelig treåring som sitter med tårer i øynene og bare vil ha trøst. Kanskje litt rart råd, men jeg synes alltid det er lettere å være snill mot meg selv om jeg ser for meg meg selv som et uskyldig lite barn.

Du tjener jo absolutt ingenting på å rakke ned på deg selv eller terpe på ting du ikke synes du har gjort riktig. Så best å prøve å få det ut av hodet! Jeg har også akkurat blitt singel og vet det ikke er så enkelt, har også latt meg "lure" flere ganger. Men vet jeg må bygge meg selv opp og tenke bra om meg selv dersom jeg ikke vil det samme skal skje igjen! Sikt mot stjernene :)

Anonymous poster hash: fd567...202
Skrevet

Neste gang ser du tegnene tidlig og kommer deg unna før han tråkker på deg :) Derfor kan du bare omfavne dette som en kjempegod læringsepisode!

Din verste fiende er selvfølelsen din høres det ut som, og det er noe slike som han spiller på. Jobb med det før du går inn i et nytt forhold.

Anonymous poster hash: b25a9...fbe
Skrevet

En psykopat må du kutte kontakten med

Anonymous poster hash: b3be2...637
Skrevet

Takk!

#2. Skal prøve å tenke slik. Føler at jeg kunne trenge litt trøst etter det ble slutt, men jeg liker ikke å åpne meg for andre ansikt til ansikt når jeg føler meg slik... Hvis jeg er i en slik situasjon igjen, er jeg kanskje den som går, fordi jeg vet at det er sunnere å være singel igjen, selv om jeg kommer til å savne ham.

#3. Han ga ikke særlig "skumle" signaler, samtidig som om det ikke var "for" rosenrødt heller. Så jeg er fortsatt i tvil om hvordan jeg kunne avslørt ham med en gang... De fleste rundt ham ser på ham som en typisk godgutt. Men du har rett, jeg får god øvelse i å stå på mine egne bein igjen!

#4. Vet ikke om jeg ville gå så langt som å kalle ham psykopat, men han er i alle fall ikke så ærlig og omtenksom som han presenterte seg selv som....

Anonymous poster hash: f79aa...684

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...