Gå til innhold

Varig stil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal innrede en ny leilighet nå, og jeg er virkelig dårlig på interiør!

Først var det minimalistisk alle skulle ha, så shabby chick, og nå litt sånn 50/60-talls/skandinavisk design.

Denne siste stilen som er inn nå appellerer veldig til meg, men er litt redd den plutselig skal være over, og jeg selv faktisk skal mislike den. Hva tror dere andre? Er denne stilen mer varig? (Og ikke kom med at man må finne sin egen stil, omtrent ALLE som sier det følger faktisk moten slavisk, dere bare TROR det er deres egen smak)

Anonymous poster hash: 85f66...da1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å plukke ut ting du liker, uavhengig av hvilken stil og trend det er del av? Velg nøytral farge på store og dyre møbler, så kan du heller kjøpe nye puter, gardiner, tepper og male vegger etter behov.

Skrevet

Nei, jeg har mine egne preferanser på hva jeg liker i mitt hus. Jeg følger aldri moten. Jeg ser på "mote" som noe for folk som ikke klarer eller våger å tenke selv. Anonymous poster hash: ca2df...74e

Skrevet

Jeg mener at det smarteste vi "vanlige" folk som ikke er så veldig på trender kan gjøre er å kjøpe de store og dyre tingene i nøytral design og farger. Så kan du sprite opp med stilen din på ting som er billigere og enklere å bytte ut, som puter, pledd, gardiner, diverse pynt osv.

Anonymous poster hash: 7017a...f39
Skrevet

Hva med å plukke ut ting du liker, uavhengig av hvilken stil og trend det er del av? Velg nøytral farge på store og dyre møbler, så kan du heller kjøpe nye puter, gardiner, tepper og male vegger etter behov.

Oi, vi skrev visst det samme :fnise:

Anonymous poster hash: 7017a...f39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...