Gå til innhold

Lettere å vinne i Lotto enn å få seg samboer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg virker det helt utenkelig at jeg noengang skal få meg samboer og barn, selv om det alltid har vært mitt største ønske. Tror sannsynligheten for å bli Lotto-millionær er større :murvegg:

Flere som tenker sånn?

Anonymous poster hash: 3ab5f...d36
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan satse mer på Lotto og flere dager og timer, mens å date masse gjør bare dating kjedelig.

• Liker 1
Skrevet

Vel vi husker vel alle artikkelen om at kvinner over 40 har storre sannsynlighet for aa bli drept i terroristangrep enn aa bli gift.

Anonymous poster hash: 2f81b...081
  • Liker 1
Skrevet

Desverre så er ingen av delene noe lett.

Anonymous poster hash: 468c2...4ab
Skrevet

Javel, jeg får bare gå å grave meg ned da, puh, ikke lett når man har tippa 40 forstår jeg :fnise:

Anonymous poster hash: 5ba90...422
Skrevet

Hvis datingen ikke er morsom så gjør dere den på feil måte, og det er selvfølgelig lettere å vinne i kjærlighten enn i lotto.. Lotto er flaks, kjærligheten er egen handling. :)

Skrevet

Hvis datingen ikke er morsom så gjør dere den på feil måte, og det er selvfølgelig lettere å vinne i kjærlighten enn i lotto.. Lotto er flaks, kjærligheten er egen handling. :)

Jaha, hvordan da? Jeg har flere bra menn etter meg men det hjelper ingenting når jeg ikke er interessert. Vi snakker for lav, for liten tiss, for desperat. Vil bare ha en normal og snill mann som er høyere med meg og har en tiss lengre enn 4 cm.

Skrevet

Jaha, hvordan da? Jeg har flere bra menn etter meg men det hjelper ingenting når jeg ikke er interessert. Vi snakker for lav, for liten tiss, for desperat. Vil bare ha en normal og snill mann som er høyere med meg og har en tiss lengre enn 4 cm.

...og hadde du vunnet i Lotto hadde ikke det vært bra nok heller, om gevinsten var under 50 millioner...

• Liker 2
Skrevet

Vel, jeg er en normal og snill mann som ikke er desperat, og har en t... som litt mer enn dine minimumskrav, har passelig alder (?), og ser ellers meeeget lyst på livet. :fnise: Høyden min får du ikke vite for du har ikke satt noen maksimums-/minimumsalder. Jaja - du må fiske på rett sted med rett agn. :)

Anonymous poster hash: 74169...a95

• Liker 1
Skrevet

...og hadde du vunnet i Lotto hadde ikke det vært bra nok heller, om gevinsten var under 50 millioner...

Joda, hadde vært fornøyd med 10.000 kr jeg :) Er ikke så kravstor sånn sett. Problemet er at jeg møter så mange hyggelige menn, som jeg bare ikke klarer få mer enn vennefølelser for. Vet ikke om løsningen bare er å bli sammen med en jeg ikke er forelsket i! Hvordan skal jeg ellers få meg småbruk i Vestfold og noen unger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...