AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #1 Skrevet 18. februar 2014 Nå spør jeg av ren nysgjerrighet... Hvor vanlig er det at eksen savner en? Hvis han ikke har funnet en ny... Og hvis han har funnet en ny, hender det at han tenker at gresset ikke er grønnere på den andre siden allikevel? Hva kan påvirke dette? At den man var sammen med fremstår som enda flottere enn før, eller kommer savnet av seg selv og dreier seg mer om selve forholdet? I så fall, er det vanlig at man kontakter den andre og uttrykker savnet, eller prøver man å fornekte dette? Har dere erfaringer med dette? Enten å være den som savner eller den som blir savnet.... Det er vel ikke mulig å føre en statistikk over dette, eller spå hva som gjelder i mitt tilfelle, men jeg er nysgjerrig og vil gjerne høre andres historier. Anonymous poster hash: 733ef...24a
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #2 Skrevet 18. februar 2014 Dette lurer jeg også på. Kjærsten min gjorde det slutt brått, uten noen egentlig grunn...jeg både tror og håper han kommer til å angre, men jeg vet ikke. Anonymous poster hash: 44d88...1bc
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #3 Skrevet 19. februar 2014 Jeg har vært sammen med 6 gutter, lengden på forholdene var alt fra 6 mnd til noen år. Vet at alle ville vært interessert i en ny sjangse, men jeg har sagt nei. -Og der har det vært de som har avsluttet forholdene. Han ene har ventet i 10 år, en annen i 8 år og vil flytte fra dama og barnet asap om jeg hadde sagt kom... :/ kan ikke skjønne hva som gjør meg så spesiell! Anonymous poster hash: 975e3...253
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #4 Skrevet 19. februar 2014 Exkjæresten min savnet meg i 6 år, og han har alltid vært klar på at om han skulle fått en til sjanse så hadde han blitt overlykkelig. Jeg derimot var ikke klar for det i det hele tatt, hadde 2 andre seriøse forhold i mellomtiden, og gav han råd om jenter han hadde kontakt med. Vi var bare som gode venner, men vi møttes egentlig aldri. Men så etter 6 år møttes vi igjen, alle gode følelser vi hadde hatt for hverandre kom tilbake og nå er vi sammen igjen. Har vært sammen i er halvt år nå Anonymous poster hash: 11191...0df
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #5 Skrevet 21. februar 2014 Vil gjerne høre om fleres erfaringer Anonymous poster hash: 733ef...24a
Miss moneypenny Skrevet 21. februar 2014 #6 Skrevet 21. februar 2014 (endret) Eksen til min samboer ringte han etter at han hadde vært sammen med meg i 10 år og ville ha han tilbake. Og det var hun som gjorde det slutt med han. Så alt er tydeligvis mulig Endret 21. februar 2014 av Miss moneypenny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå