AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #1 Skrevet 18. februar 2014 På fredag skal jeg møte flere venner av "nestenkjæresten" min. Det blir vel 3-4-5 par som skal på besøk til en, spise middag og sikkert prate, se film, spille spill eller noe etterpå. Jeg kjenner ikke noen av dem, og aner ikke hva jeg skal ha på meg. Vil ikke komme veldig pynta, om alle de andre jentene ikke har pynta seg, og vil heller ikke komme veldig hverdagslig om de andre jentene har pynta seg om dere skjønner.. Det er ikke noe form for fest eller noe.. Men føler vennene inviterte til dette for å bli kjent med meg. Alle de andre er jo en gjeng.. Hva kan jeg gå med for å være helt "safe?" Sikkert et teit spørsmål, men jeg vil jo gjerne gjøre et bra førsteinntrykk!! Anonymous poster hash: ee104...253
Gjest Awzm me Skrevet 18. februar 2014 #2 Skrevet 18. februar 2014 Et skjørt med svart heltdekkende strømpebukse og en litt casual topp, eller bare stramme. fine mørke jeans og en fin topp med et smykke 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #3 Skrevet 18. februar 2014 Jeg ville satset på hverdagstøy hvis opplegget er å spille og se film. Anonymous poster hash: d927c...8aa
rox Skrevet 18. februar 2014 #4 Skrevet 18. februar 2014 Skriver under på mørke jeans, en fin topp med et smykke 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå