Mann 42 Skrevet 24. februar 2014 #541 Skrevet 24. februar 2014 Jeg mistenker bare at du ikke har noe erfaring med silikonpupper innenfor soverommetAnonymous poster hash: 9d66f...d9b Og jeg mistenker at du forveksler meg med noen som faktisk bryr seg om hva du tenker om den saken. Det kan jo skje den beste.
Mann 42 Skrevet 24. februar 2014 #542 Skrevet 24. februar 2014 Nei, men for å bli tatt seriøst,å mene en hel masse om noe en ikke vet noe om blir litt dumt. Anonymous poster hash: 5aa0d...8c4 La meg se om jeg forstod det rett: For å være berettiget til å ha en preferanse, så må jeg legge frem for en AB et regneskap over sexlivet mitt? Ellers vil ikke AB tro at jeg vet hva jeg snakker om når jeg sier hva jeg liker, og hva ikke? Det var sånn? Øhhhh, la meg tenke litt her.... Nei, jeg tror jeg driter i det likevel, jeg.
Gjest åffårno Skrevet 24. februar 2014 #543 Skrevet 24. februar 2014 Er det faktisk noen som krangler på at Baywatch var populært på grunn av puppedamene?? Nå skjønner jeg ikke hva du mener.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #544 Skrevet 24. februar 2014 Nå skjønner jeg ikke hva du mener. Skal det liksom være attraktivt? Anonymous poster hash: 184e8...e9c
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #545 Skrevet 24. februar 2014 La meg se om jeg forstod det rett: For å være berettiget til å ha en preferanse, så må jeg legge frem for en AB et regneskap over sexlivet mitt? Ellers vil ikke AB tro at jeg vet hva jeg snakker om når jeg sier hva jeg liker, og hva ikke? Det var sånn? Øhhhh, la meg tenke litt her.... Nei, jeg tror jeg driter i det likevel, jeg. Haha, det var et ja/nei spørsmål jeg kom med. Men for all del, hvis det er for privat så skjønner jeg det. Anonymous poster hash: 9d66f...d9b
Gjest New_Girl Skrevet 25. februar 2014 #546 Skrevet 25. februar 2014 Skal det liksom være attraktivt? Anonymous poster hash: 184e8...e9c For mange så er det det, ja. Hvert fall på 90-tallet. Hvorfor ble Andersson ellers så populær, tror du? 2
Gjest Lincoln Skrevet 25. februar 2014 #547 Skrevet 25. februar 2014 Skal det liksom være attraktivt? Anonymous poster hash: 184e8...e9c Med tanke på at hun var 90-tallets utvilsomt aller største sexsymbol, og fikk menn over hele verden til å glade på en latterlig dårlig tv-serie så... Svaret gir seg selv. 1
Gjest åffårno Skrevet 25. februar 2014 #548 Skrevet 25. februar 2014 Med tanke på at hun var 90-tallets utvilsomt aller største sexsymbol, og fikk menn over hele verden til å glade på en latterlig dårlig tv-serie så... Svaret gir seg selv. Ja, hun gjorde det da. Så gikk det noen år, og hennes type utseende ble ansett for å være veldig harry(silikon, solbrun, mye sminke, platinablondt hår osv). Da ble plutselig rumper det hotteste, og pupper var glemt. Istedet pryder J-Lo og etterhvert Beyoncé forsider med bakenden sine. Things change, ergo litt stress å skulle finne noe som svarer kroppsmoter. Folk kjørte jo av veien for hun derre Anna Nicole Smith og. 2
Mann 42 Skrevet 25. februar 2014 #549 Skrevet 25. februar 2014 Skal det liksom være attraktivt? Anonymous poster hash: 184e8...e9c Det lurer jeg også på. Hun ser ut som om hun har et par håndballer under badedrakta. Så åpenbart fake at det kunne vært illustrasjonsfoto i ordboken. Jeg syntes forøvrig aldri at hun var spesielt sexy. Eller pen. Jeg hadde litt sans for Erika Eleniak, derimot
Mann 42 Skrevet 25. februar 2014 #550 Skrevet 25. februar 2014 Med tanke på at hun var 90-tallets utvilsomt aller største sexsymbol, og fikk menn over hele verden til å glade på en latterlig dårlig tv-serie så... Svaret gir seg selv. Døh, ta deg en bolle`a!. Hun var faen ikke "90-tallets utvilsomt største sexsymbol". 2
Gjest Lincoln Skrevet 25. februar 2014 #551 Skrevet 25. februar 2014 Døh, ta deg en bolle`a!. Hun var faen ikke "90-tallets utvilsomt største sexsymbol". Og hvem var så det? Jeg kan ikke komme på noen andre som fikk så mye oppmerksomhet og oppstyr utelukkende pga. utseendet. 2
Mike Waters Skrevet 25. februar 2014 #552 Skrevet 25. februar 2014 Døh, ta deg en bolle`a!. Hun var faen ikke "90-tallets utvilsomt største sexsymbol". Jeg er stygt redd hun i de minste var en av de. Trist, men sant...... 2
Mike Waters Skrevet 25. februar 2014 #553 Skrevet 25. februar 2014 Ja, hun gjorde det da. Så gikk det noen år, og hennes type utseende ble ansett for å være veldig harry(silikon, solbrun, mye sminke, platinablondt hår osv). Mange av oss syntes hun var harry fra dag 1 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #554 Skrevet 25. februar 2014 Synes hun var vakker jeg. Man ser jo at hun har silikon her, og det er skikkelig pent! Anonymous poster hash: 9985b...dd4 4
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #555 Skrevet 25. februar 2014 Mange av oss syntes hun var harry fra dag 1 Det er da ingenting i veien for å være harry og sexsymbol samtidig. Sånn sett tviler jeg ikke på brukeren med silikon som har hatt mange menn i senga. Anonymous poster hash: 43fe5...f07 3
Mike Waters Skrevet 25. februar 2014 #556 Skrevet 25. februar 2014 Det er da ingenting i veien for å være harry og sexsymbol samtidig. Sånn sett tviler jeg ikke på brukeren med silikon som har hatt mange menn i senga. Anonymous poster hash: 43fe5...f07 Absolutt, det betyr dog ikke at alle menn syntes det er fint og/eller turn-on. Helena Christensen var stor på 90-tallet, og er fremdeles flott og elegant etter min mening. Se 5 minutter av "Paradise Hotel" eller "Geordie shore" så skal du få se harry, men de puler visstnok som kaniner for det, men særlig flotte er de ikke. 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #557 Skrevet 25. februar 2014 Og hvem var så det? Jeg kan ikke komme på noen andre som fikk så mye oppmerksomhet og oppstyr utelukkende pga. utseendet. I følge en "Ask Men" undersøkelse var hun øverst på tronen, etterfulgt av Cindy Crawford, Jenny McCarthy, Claudia Schiffer, Sarah Michelle Gellar, Gillian Anderson (jeg mener, X-files?) og Heather Locklear. Det som var positivt med dem alle var jo at de hadde former...idag skal man jo nesten se ut som man har kommet ut fra en konsentrasjonsleir. Anonymous poster hash: 6db0f...366 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #558 Skrevet 25. februar 2014 Absolutt, det betyr dog ikke at alle menn syntes det er fint og/eller turn-on. Helena Christensen var stor på 90-tallet, og er fremdeles flott og elegant etter min mening. Se 5 minutter av "Paradise Hotel" eller "Geordie shore" så skal du få se harry, men de puler visstnok som kaniner for det, men særlig flotte er de ikke. Nettopp, og igjen, ikke konemateriale. Anonymous poster hash: 43fe5...f07 1
Mike Waters Skrevet 25. februar 2014 #559 Skrevet 25. februar 2014 (endret) I følge en "Ask Men" undersøkelse var hun øverst på tronen, etterfulgt av Cindy Crawford, Jenny McCarthy, Claudia Schiffer, Sarah Michelle Gellar, Gillian Anderson (jeg mener, X-files?) og Heather Locklear. Det som var positivt med dem alle var jo at de hadde former...idag skal man jo nesten se ut som man har kommet ut fra en konsentrasjonsleir. Anonymous poster hash: 6db0f...366 Både Megan Fox, Scarlett Johansen og jennifer Lawrence og flere av dagens stjerner har former. Legger du på Christina Hendricks så blir det formfull galore. På catwalken i Milano skrangler det dog mer, men det har det nok gjort siden 80-tallet og Twiggys tid også. Endret 25. februar 2014 av Mike Waters 1
Mike Waters Skrevet 25. februar 2014 #560 Skrevet 25. februar 2014 Nettopp, og igjen, ikke konemateriale. Anonymous poster hash: 43fe5...f07 Hva prater du om?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå