Gå til innhold

Til menn. Hengepupper vs silikon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mistenker bare at du ikke har noe erfaring med silikonpupper innenfor soverommet

Anonymous poster hash: 9d66f...d9b

Og jeg mistenker at du forveksler meg med noen som faktisk bryr seg om hva du tenker om den saken. Det kan jo skje den beste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men for å bli tatt seriøst,å mene en hel masse om noe en ikke vet noe om blir litt dumt.

Anonymous poster hash: 5aa0d...8c4

La meg se om jeg forstod det rett:

For å være berettiget til å ha en preferanse, så må jeg legge frem for en AB et regneskap over sexlivet mitt? Ellers vil ikke AB tro at jeg vet hva jeg snakker om når jeg sier hva jeg liker, og hva ikke? Det var sånn?

Øhhhh, la meg tenke litt her....

Nei, jeg tror jeg driter i det likevel, jeg.

Gjest åffårno
Skrevet

Er det faktisk noen som krangler på at Baywatch var populært på grunn av puppedamene?? :overrasket:

Nå skjønner jeg ikke hva du mener.

pamela_anderson__baywatch_7.jpg

Skrevet

Nå skjønner jeg ikke hva du mener.

pamela_anderson__baywatch_7.jpg

Skal det liksom være attraktivt?

Anonymous poster hash: 184e8...e9c

Skrevet

La meg se om jeg forstod det rett:

For å være berettiget til å ha en preferanse, så må jeg legge frem for en AB et regneskap over sexlivet mitt? Ellers vil ikke AB tro at jeg vet hva jeg snakker om når jeg sier hva jeg liker, og hva ikke? Det var sånn?

Øhhhh, la meg tenke litt her....

Nei, jeg tror jeg driter i det likevel, jeg.

Haha, det var et ja/nei spørsmål jeg kom med. Men for all del, hvis det er for privat så skjønner jeg det.

Anonymous poster hash: 9d66f...d9b

Gjest New_Girl
Skrevet

For mange så er det det, ja. Hvert fall på 90-tallet. Hvorfor ble Andersson ellers så populær, tror du?

• Liker 2
Gjest Lincoln
Skrevet

Skal det liksom være attraktivt? Anonymous poster hash: 184e8...e9c

Med tanke på at hun var 90-tallets utvilsomt aller største sexsymbol, og fikk menn over hele verden til å glade på en latterlig dårlig tv-serie så... Svaret gir seg selv.

• Liker 1
Gjest åffårno
Skrevet

Med tanke på at hun var 90-tallets utvilsomt aller største sexsymbol, og fikk menn over hele verden til å glade på en latterlig dårlig tv-serie så... Svaret gir seg selv.

Ja, hun gjorde det da.

Så gikk det noen år, og hennes type utseende ble ansett for å være veldig harry(silikon, solbrun, mye sminke, platinablondt hår osv).

Da ble plutselig rumper det hotteste, og pupper var glemt. Istedet pryder J-Lo og etterhvert Beyoncé forsider med bakenden sine.

Things change, ergo litt stress å skulle finne noe som svarer kroppsmoter.

Folk kjørte jo av veien for hun derre Anna Nicole Smith og.

• Liker 2
Skrevet

Det lurer jeg også på. Hun ser ut som om hun har et par håndballer under badedrakta. Så åpenbart fake at det kunne vært illustrasjonsfoto i ordboken.

Jeg syntes forøvrig aldri at hun var spesielt sexy. Eller pen.

Jeg hadde litt sans for Erika Eleniak, derimot

Skrevet

Døh, ta deg en bolle`a!. Hun var faen ikke "90-tallets utvilsomt største sexsymbol".

• Liker 2
Gjest Lincoln
Skrevet

Døh, ta deg en bolle`a!. Hun var faen ikke "90-tallets utvilsomt største sexsymbol".

Og hvem var så det? Jeg kan ikke komme på noen andre som fikk så mye oppmerksomhet og oppstyr utelukkende pga. utseendet.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er stygt redd hun i de minste var en av de. Trist, men sant......

• Liker 2
Skrevet

Ja, hun gjorde det da.

Så gikk det noen år, og hennes type utseende ble ansett for å være veldig harry(silikon, solbrun, mye sminke, platinablondt hår osv).

Mange av oss syntes hun var harry fra dag 1 :opplyser:

• Liker 3
Skrevet

1z1u51c.jpg

evdhu8.jpg

Synes hun var vakker jeg. Man ser jo at hun har silikon her, og det er skikkelig pent!

Anonymous poster hash: 9985b...dd4

• Liker 4
Skrevet

Mange av oss syntes hun var harry fra dag 1 :opplyser:

Det er da ingenting i veien for å være harry og sexsymbol samtidig. Sånn sett tviler jeg ikke på brukeren med silikon som har hatt mange menn i senga.

Anonymous poster hash: 43fe5...f07

• Liker 3
Skrevet

Det er da ingenting i veien for å være harry og sexsymbol samtidig. Sånn sett tviler jeg ikke på brukeren med silikon som har hatt mange menn i senga.

Absolutt, det betyr dog ikke at alle menn syntes det er fint og/eller turn-on. Helena Christensen var stor på 90-tallet, og er fremdeles flott og elegant etter min mening.

Se 5 minutter av "Paradise Hotel" eller "Geordie shore" så skal du få se harry, men de puler visstnok som kaniner for det, men særlig flotte er de ikke.

• Liker 2
Skrevet

Og hvem var så det? Jeg kan ikke komme på noen andre som fikk så mye oppmerksomhet og oppstyr utelukkende pga. utseendet.

I følge en "Ask Men" undersøkelse var hun øverst på tronen, etterfulgt av Cindy Crawford, Jenny McCarthy, Claudia Schiffer, Sarah Michelle Gellar, Gillian Anderson (jeg mener, X-files?) og Heather Locklear.

Det som var positivt med dem alle var jo at de hadde former...idag skal man jo nesten se ut som man har kommet ut fra en konsentrasjonsleir. :P

Anonymous poster hash: 6db0f...366

• Liker 2
Skrevet

Absolutt, det betyr dog ikke at alle menn syntes det er fint og/eller turn-on. Helena Christensen var stor på 90-tallet, og er fremdeles flott og elegant etter min mening.

Se 5 minutter av "Paradise Hotel" eller "Geordie shore" så skal du få se harry, men de puler visstnok som kaniner for det, men særlig flotte er de ikke.

Nettopp, og igjen, ikke konemateriale.

• Liker 1
Skrevet (endret)

I følge en "Ask Men" undersøkelse var hun øverst på tronen, etterfulgt av Cindy Crawford, Jenny McCarthy, Claudia Schiffer, Sarah Michelle Gellar, Gillian Anderson (jeg mener, X-files?) og Heather Locklear.

Det som var positivt med dem alle var jo at de hadde former...idag skal man jo nesten se ut som man har kommet ut fra en konsentrasjonsleir. :P

Anonymous poster hash: 6db0f...366

Både Megan Fox, Scarlett Johansen og jennifer Lawrence og flere av dagens stjerner har former. Legger du på Christina Hendricks så blir det formfull galore.

På catwalken i Milano skrangler det dog mer, men det har det nok gjort siden 80-tallet og Twiggys tid også.

Endret av Mike Waters
  • Liker 1
Skrevet

Nettopp, og igjen, ikke konemateriale.

Hva prater du om? :vetikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...