Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei alle sammen!

Trenger litt råd og hjelp fra noen der ute:)

Jeg har over lenger tid hatt kontakt med en gutt jeg liker godt, tror også han liker meg. Vi har hatt kontakt ganske lenge, før han ble singel også. I høst ble han singel og vi deita litt da. Etter en stund fikk han en psykisk knekk ifh økonomi og leilighet og at han hadde blitt singel så det var mye som skjedde i livet hans da og jeg forstod jo at han ikke hadde det helt bra med seg selv. Jeg spurte han om han ikke ville se meg mer og sa sa han at han ikke viste om han var klar for noe nytt enda og at han har det vanskelig med seg selv osv. Så jeg lot han bare være, og trodde ikke at jeg skulle få med det samme mer meldinger osv fra han.

Men han kutta meg aldri ut heller, han sendte meldinger og viste at han var intr i meg. Etter som mndene har gått har vi hatt kontakt med hverandre, mye flørte meldinger og mye blikk kontakt og smil når vi sees og han er engasjert i meg og mitt liv.

For noen helger siden spurte han om jeg ville komme en tur, og jeg dro til han og vi hadde sex, for første gang sammen. Jeg har alltid sagt til at at jeg ikke er intr i ett engangs opplegg og det har han sagt at er helt greit og aldri mast på meg om sex.

Når jeg var hos han hadde vi sex og det var ikke planlagt, vi har hatt mye kontakt etter vi hadde sex og han sender mye meldinger til meg. Men jeg er litt usikker på hvordan jeg evnt skal gå fram å spørre om han mente noe med dette? Han har sagt at han ikke angrer på at vi hadde sex og at han gjerne vil fortsette dette.

Det virker som at han har meg litt på avstand for føles som at han er redd for å bli innvolver i "noe" jeg har også litt på feelingen at han også vet at det kan fort bli seriøst vist vi begynner å dates mer og ser hverandre mer..

Dette er jo en fyr som har vært i ett seriøst forhold lenge, ikke noe "drittsekk" eller player som man kaller det, så jeg føler meg ikke utnytta av han. Men etter dårlig erfaring fra andre sitter jeg med klump i halsen over at jeg har hatt sex med han, noe som i seg selv er positivt at vi har hatt også, da det var meget bra!!

Han er også en sjenert og forsiktig gutt av seg, og merker at han blir usikker vist jeg drar samtaler litt langt også. Jeg har bemerka meg at han holder ett øye med facebooken min og sender gjerne meldinger til meg vist jeg skriver noe på statusen og da sender han gjerne meldinger om den statusen min.

Så girls, hva skal jeg gjøre? vil ikke virke desp eller masete på han om dette heller.

Endret av usikkerjente

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...