Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Kan ikke så mye om data.. :oops: . Skulle prøve å gå inn på h&m nettside, og da fikk jeg dette;

To be able to use H&M Rowells´ online shop, your browser must be set to accept cookies.

A cookie is a small text file that is sent from a website and stored locally on your hard drive.

We use cookies to store information about your choice of country, so that you don’t have to select your country each time you visit us.

During your visit in H&M Rowells’ online shop we also use a temporary session cookie, which enables us to keep track of the information required to process your order.

We do not use cookies to store or send personal information about you, only to give you a smoother shopping experience.

To change the settings of your web browser, select Tools – Internet options – Security.

---

Hva skal jeg da gjøre? ;) men skjønner lite av hvordan jeg skal få ordnet nette..hva gjør jeg etter å ha gått på Security(sikkerhet)

Tusentakk for svar og hjelp! :oops:

Videoannonse
Annonse
Gjest observatøren
Skrevet

Dette lurer jeg egentlig litt på selv. Er du sikker på at du ikke kan gå inn på personvern. Her finnes det en glidebryter som du kan justere for å akseptere mer eller mindre informasjonskapsler. Ellers kan du kanskje trykke standard, og bruk? Prøv deg litt frem.

Skrevet

Joda..så god som jeg er , greide jeg dette helt selv. :P

Doh, men tusentakk! Måtte bare se hva H&M hadde på nettet av klær..i forhold til det vi har i butikkene ellers. Thænk Ju.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...