Gå til innhold

Ser dette greit ut? (Kosthold+trening)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår spiste jeg
Frokost: En yoplait dobbel 0, rødt eple

Lunsj: Tre rugsprø med mager skinkeost og en mandarin

Trening: 20 min styrke, pluss 1 times gåtur med god fart (En yoplait imellom styrke og gåtur)
Etter trening: Banan og ett glass melk
Middag: Kyllingwok
Kvelds: En mandarin

Er 160 høy og ca 60 kg, skal ned i vekt. Virker dette som en grei kostholdsplan? Skal såklart variere middag, spiser mye laks og kylling, i tillegg til at jeg er glad i havregrøt.

Anonymous poster hash: 81637...34b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt for lite mat.

Anonymous poster hash: c300a...336
  • Liker 2
Skrevet

Det der er ETT måltid spredt utover en hel dag! Hvordan klarer du å gå og stå? :overrasket:

Anonymous poster hash: 17050...9bd
  • Liker 1
Gjest lillelarve
Skrevet

Det er ca. så mye jeg spiser vanligvis. Jeg vet rett og slett ikke om det er lite eller ok, siden jeg også spiser lik mengde.. Er jo helt vant til det da.

Får se hva andre mener :)

Skrevet

Må bare kverulere litt. Det du spiser er antagelig en clementin/klementin og ikke mandarin. Mandariner selges svært sjeldent her i landet da de er sure. De passer best hermetisert i sukkerlake. Just sayin :fnise:

Men sier som de over her - det var veldig lite mat. Når du ikke trimmer, er du i særlig bevegelse da? Jobb/skole eller hjemme? Om du er veldig sittestillende utenom trening, så trenger man mindre mat. Men allikevel var det lite.

Anonymous poster hash: 24703...6f4
  • Liker 2
Skrevet

Det der er ETT måltid spredt utover en hel dag! Hvordan klarer du å gå og stå? :overrasket:

Merker jeg ikke har sånn kjempemye energi, men jeg er relativt mett gjennom dagen. Men har ett ufattelig sjokoladesug på kveldene, og det hjelper ikke om jeg spiser frukt osv da, greier heldigvis å holde meg unna, men veldig slitsomt å ikke tenke på noe annet.

Har også kjøpt ett par sånne nutrilett snack barer med 97 kalorier, er de altfor ille om jeg ikke skulle greie å holde meg unna? Samboeren min sitter og dytter på med sjokolade og potetgull på kveldene, og det hjelper ikke akkurat på søtsuget :icon_lol: Har også kjøpt sjokoladepudding, da det ikke har så altfor mye kalorier. Skal sjekke sukkerinnholdet da, så jeg ikke går på en smell.

Skrevet

For lite fett og proteiner.

Anonymous poster hash: 5db31...837
  • Liker 1
Skrevet

Må bare kverulere litt. Det du spiser er antagelig en clementin/klementin og ikke mandarin. Mandariner selges svært sjeldent her i landet da de er sure. De passer best hermetisert i sukkerlake. Just sayin :fnise:

Men sier som de over her - det var veldig lite mat. Når du ikke trimmer, er du i særlig bevegelse da? Jobb/skole eller hjemme? Om du er veldig sittestillende utenom trening, så trenger man mindre mat. Men allikevel var det lite.

Anonymous poster hash: 24703...6f4

Jobber på en bensinstasjon, så blir litt gåing frem og tilbake der, i tillegg til vasking. Så er ikke sånn altfor mye bevegelse. Pendler med tog frem og tilbake, og det er en fem minutters gåtur til toget, og fra togstasjonen til jobben. Etter jobb og trening holder jeg stort sett sofaen resten av kvelden:)

Skrevet

Igår spiste jeg

Frokost: En yoplait dobbel 0, rødt eple

Lunsj: Tre rugsprø med mager skinkeost og en mandarin

Trening: 20 min styrke, pluss 1 times gåtur med god fart (En yoplait imellom styrke og gåtur)

Etter trening: Banan og ett glass melk

Middag: Kyllingwok

Kvelds: En mandarin

Er 160 høy og ca 60 kg, skal ned i vekt. Virker dette som en grei kostholdsplan? Skal såklart variere middag, spiser mye laks og kylling, i tillegg til at jeg er glad i havregrøt.

Etter min mening for mye "tom", lite mettende mat. Savner proteiner og godt fett. Ville fått inn noe egg, mer kjøtt, fisk og grønnsaker, samt noe nøtter og bær.

Anonymous poster hash: 4a270...70f

• Liker 1
Skrevet

Merker jeg ikke har sånn kjempemye energi, men jeg er relativt mett gjennom dagen. Men har ett ufattelig sjokoladesug på kveldene, og det hjelper ikke om jeg spiser frukt osv da, greier heldigvis å holde meg unna, men veldig slitsomt å ikke tenke på noe annet.

Har også kjøpt ett par sånne nutrilett snack barer med 97 kalorier, er de altfor ille om jeg ikke skulle greie å holde meg unna? Samboeren min sitter og dytter på med sjokolade og potetgull på kveldene, og det hjelper ikke akkurat på søtsuget :icon_lol: Har også kjøpt sjokoladepudding, da det ikke har så altfor mye kalorier. Skal sjekke sukkerinnholdet da, så jeg ikke går på en smell.

Hadde det der vært meg hadde jeg spist samboeren min mens han spiste potetgull, så sulten hadde jeg vært! (Jeg er 54kg på 170cm om det har noe å si)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...