AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #1 Skrevet 18. februar 2014 Jeg har operert nesa. Ingen vet det. Jeg er redd for at folk skal se det og si noe. Jeg orker ikke at rykter skal fly rundt og at folk skal si jeg er dum som har gjort det. Jeg er kjempe fornoyd. Forskjellene er heller ikke stor nok til at folk jeg ikke kjenner godt legger merke til det. De jeg er redd for er at foreldre, broren min, typen min og bestevenner skal se det. Folk er jo utrolig dØmmende og hater plastisk kirurgi. Jeg vet ikke hva jeg vil med innlegget, trenger kanskje bare fortelle det til noen. Anonymous poster hash: 8d90f...27f
Gjest Kv84 Skrevet 18. februar 2014 #2 Skrevet 18. februar 2014 Jeg har operert nesa. Ingen vet det. Jeg er redd for at folk skal se det og si noe. Jeg orker ikke at rykter skal fly rundt og at folk skal si jeg er dum som har gjort det. Jeg er kjempe fornoyd. Forskjellene er heller ikke stor nok til at folk jeg ikke kjenner godt legger merke til det. De jeg er redd for er at foreldre, broren min, typen min og bestevenner skal se det. Folk er jo utrolig dØmmende og hater plastisk kirurgi. Jeg vet ikke hva jeg vil med innlegget, trenger kanskje bare fortelle det til noen. Anonymous poster hash: 8d90f...27f Det som teller, er at du selv er så fornøyd! Har lyst til å gjøre det selv, men litt skummelt med narkose og resultat som kan bli dårlig.
Silfen Skrevet 18. februar 2014 #3 Skrevet 18. februar 2014 Haha, ingen vil se det? Midt i trynet? Men hvem bryr seg. Så lenge nesen ikke råtner og faller av grunner mrsa eller noe dritt, så går det helt fint, selv om jeg sjelden ser poenget for neseoperasjoner. 4
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #4 Skrevet 18. februar 2014 Jeg opererte brystene mine for noen år siden. Jeg ville holde det så hemmelig som mulig, men fortalte det selvsagt til typen min (han hadde nok merket forskjell ), søstrene mine, og et par gode venninner. Jeg ville absolutt ikke at foreldrene mine skulle vite det, da de er i mot plastisk kirurgi. Jeg tror ikke de vet det den dag i dag, de har i hvert fall ikke sagt noe om det. Men det virker som at alle andre i bygda vet om det. Det gikk ikke lang tid etter operasjonen at jeg fikk meldinger fra venner, eller kommentarer, om brystene mine. Slike ting er ikke så lett å holde hemmelig tydeligvis, og når jeg ser tilbake på det, så er det kanskje best å bare være åpen om det. Da blir det heller ikke så spennende å snakke om. Dessuten er plastisk kirurgi så vanlig nå, tror ikke folk tenker så mye over det om de får høre at du har operert nesa di Anonymous poster hash: 1f80c...60f
Chien Skrevet 18. februar 2014 #5 Skrevet 18. februar 2014 Jeg har operert nesa. Ingen vet det. Jeg er redd for at folk skal se det og si noe. Jeg orker ikke at rykter skal fly rundt og at folk skal si jeg er dum som har gjort det. Jeg er kjempe fornoyd. Forskjellene er heller ikke stor nok til at folk jeg ikke kjenner godt legger merke til det. De jeg er redd for er at foreldre, broren min, typen min og bestevenner skal se det. Folk er jo utrolig dØmmende og hater plastisk kirurgi. Jeg vet ikke hva jeg vil med innlegget, trenger kanskje bare fortelle det til noen. Anonymous poster hash: 8d90f...27f Det er litt spesielt at du tenker at du kan skjule en neseoperasjon for din nærmeste familie - broren og typen din bl.a. Jeg syns faktisk du skal vise typen din, broren din og resten av den nære familien din nesa di og fortelle at du har operert. Samtidig bør du fortelle at du faktisk er veldig fornøyd. Om de kommer med sårende eller dømmende kommentarer om plastisk kirurgi, må du overse det. 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #6 Skrevet 18. februar 2014 Det som teller, er at du selv er så fornøyd! Har lyst til å gjøre det selv, men litt skummelt med narkose og resultat som kan bli dårlig. Det er mulig å gjøre det i lokalbedøvelse. Det gjorde jeg,og jeg kjente ingenting TS:Jeg opererte også nesen,og tenkte som deg.Kun mine foreldre og en venninne vet om det. De andre av mine venner og i familien har ikke kommentert noe,og venninnen jeg fortalte det til så det ikke før jeg sa det selv,og viste henne nesen i profil.Så dersom du ikke har gjort dramatiske endringer på nesen er det lite trolig at folk ser det.De tenker kanskje at "noe er endret" men kan ikke sette fingen på hva. Anonymous poster hash: 0daf2...6d5 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #7 Skrevet 18. februar 2014 Jeg skal også operere i all hemmelighet, men nesa mi er så stygg nå at mamma og de sikkert kommer til å merke en forskjell dersom den blir vellykka. Men jeg bor et stykke unna familien min og ser dem ikke så ofte, så det går sikkert fint. Anonymous poster hash: cd566...7b1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #8 Skrevet 18. februar 2014 Forresten! Det er sant som AB litt opp her sier, at de gjerne ser at noe er forandret men ikke helt klarer å sette fingeren på det. Hva med å farge eller klippe håret, legge om stilen litt, eksprimentere litt med sminke? Da har de noe å skylde på, samt at du får dratt vekk fokuset litt. Anonymous poster hash: cd566...7b1 3
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #9 Skrevet 18. februar 2014 Det er ikke gitt at folk vil se det om det er liten forskjell. Jeg tenker personlig sjelden over neser og da en venninne av en venninne fortalte at hun hadde operert nesen saa saa jeg det faktisk ikke. Det er langt mindre synlig enn f.eks. aa fylle paa leppene. Anonymous poster hash: 39051...e41 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #10 Skrevet 18. februar 2014 Hva er poenget med å ta en operasjon om ikke det er meningen å se forskjell før og etter? Anonymous poster hash: 078fd...700 10
Mike Waters Skrevet 18. februar 2014 #11 Skrevet 18. februar 2014 Kansje ingen kjenner deg igjen. Hun dama fra "Dirty dancing" kappet jo av halve nesa og siden har ingen sett noe til henne..... 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #12 Skrevet 18. februar 2014 http://www.youtube.com/watch?v=hJFd_ExZ0ag Narsissist!! Anonymous poster hash: 518ab...33d
Gjest Awzm me Skrevet 18. februar 2014 #13 Skrevet 18. februar 2014 Mulig jeg er helt på jordet nå, men har man ikke bandasje rundt nesen, pluss at den blir litt gul og blå, eller gjelder ikke det for mindre operasjoner. Har lyst til å fikse litt på ting og tang selv, bl.a. nesen, selv om jeg tror jeg aldri kommer til å tørre det siden jeg brekker meg på film hver gang noen knekker nesen eller noe sånt bare! Men jeg ville ikke dømt om en venninne hadde sagt noe om det til meg, og jeg ville i hvert fall fortalt til de, men kanskje ikke foreldre og familie osv, vet hvordan de kan være....... 4
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #14 Skrevet 18. februar 2014 Kjør på! Det går greit! Selv tok jeg fettsuging uten å fortelle mannen min. Han synes ikke noe om det og er distré nok til å ikke se forskjellen Anonymous poster hash: 15bbd...283
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #15 Skrevet 18. februar 2014 Jeg opererte brystene mine for noen år siden. Jeg ville holde det så hemmelig som mulig, men fortalte det selvsagt til typen min (han hadde nok merket forskjell ), ssøtrene mine, og et par gode venninner. Jeg ville absolutt ikke at foreldrene mine skulle vite det, da de er i mot plastisk kirurgi. Jeg tror ikke de vet det den dag i dag, de har i hvert fall ikke sagt noe om det. Men det virker som at alle andre i bygda vet om det. Det gikk ikke lang tid etter operasjonen at jeg fikk meldinger fra venner, eller kommentarer, om brystene mine. Slike ting er ikke så lett å holde hemmelig tydeligvis, og når jeg ser tilbake på det, så er det kanskje best å bare være åpen om det. Da blir det heller ikke så spennende å snakke om. Dessuten er plastisk kirurgi så vanlig nå, tror ikke folk tenker så mye over det om de får høre at du har operert nesa di Anonymous poster hash: 1f80c...60f Jeg skjønner godt at du ikke sa noe til foreldrene dine. Det med at hele bygda vet det er grunnen til at jeg vil holde det hemmelig Sier man det til en person har jeg erfart at man ikke kan forvente at ingen andre finner ut av det.. det er mange som ikke klarer å holde ting hemmelig. Kanskje du har rett iat folk ikke kommer til å bry seg så mye, men jeg er redd allikevel. Anonymous poster hash: 8d90f...27f
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #16 Skrevet 18. februar 2014 Forresten! Det er sant som AB litt opp her sier, at de gjerne ser at noe er forandret men ikke helt klarer å sette fingeren på det. Hva med å farge eller klippe håret, legge om stilen litt, eksprimentere litt med sminke? Da har de noe å skylde på, samt at du får dratt vekk fokuset litt. Anonymous poster hash: cd566...7b1 jeg har bestillt frisortime til i morgen :D Anonymous poster hash: 8d90f...27f 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #17 Skrevet 18. februar 2014 Hva er poenget med å ta en operasjon om ikke det er meningen å se forskjell før og etter? Anonymous poster hash: 078fd...700 Jo, men forskjellen er ikke stor. Jeg har fjernet en liten kul på neseryggen og rettet den opp litt. Anonymous poster hash: 8d90f...27f
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #18 Skrevet 18. februar 2014 Kansje ingen kjenner deg igjen. Hun dama fra "Dirty dancing" kappet jo av halve nesa og siden har ingen sett noe til henne.... Ok. Anonymous poster hash: 8d90f...27f
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #19 Skrevet 18. februar 2014 Mulig jeg er helt på jordet nå, men har man ikke bandasje rundt nesen, pluss at den blir litt gul og blå, eller gjelder ikke det for mindre operasjoner. Har lyst til å fikse litt på ting og tang selv, bl.a. nesen, selv om jeg tror jeg aldri kommer til å tørre det siden jeg brekker meg på film hver gang noen knekker nesen eller noe sånt bare! Men jeg ville ikke dømt om en venninne hadde sagt noe om det til meg, og jeg ville i hvert fall fortalt til de, men kanskje ikke foreldre og familie osv, vet hvordan de kan være....... Det stemmer, jeg var veldig gul og blå og har hatt bandasje i 2 uker. Jeg bor ikke i samme by som familie, venner, og typen.. skal reise dit om en uke, så jeg er ganske nervøs. Anonymous poster hash: 8d90f...27f
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #20 Skrevet 18. februar 2014 http://www.youtube.com/watch?v=hJFd_ExZ0ag Narsissist!! Anonymous poster hash: 518ab...33d Ja, jeg er narsissist Anonymous poster hash: 8d90f...27f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå