Hottrio Skrevet 18. februar 2014 #1 Skrevet 18. februar 2014 Jeg er ikke veldig inne i dette med KG-treff og/eller om damene her på KG treffes særlig privat. Jeg er jo mann da, og liker dameklær. Ja jeg vet det er perv og kinky og sånn. Men noen ganger får jeg bare lyst til å gi helt blanke og jeg kunne godt tenke meg å kle meg opp og treffe noen av jentene . Er i skapet som bare det!! Men det hadde vært litt gøy å gjøre noe skikkelig farlig og vilt som dette her. Hadde dere kjeppjaget meg damer?? 4
Alina X Skrevet 18. februar 2014 #2 Skrevet 18. februar 2014 Hvorfor er du redd for det? Bor du i en svært liten by eller noe sånt med masse fordømmende bondeknøler? Her i Oslo har jeg sett menn med dameklær jeg. Transevestitter og menn som bare liker å feks gå med høye hæler. Slutt å vær så redd,slutt å begrense deg selv. Skal du sitte som 80åring og angre på at du aldri turte å være deg selv? 7
Hottrio Skrevet 18. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2014 Hvorfor er du redd for det? Bor du i en svært liten by eller noe sånt med masse fordømmende bondeknøler? Her i Oslo har jeg sett menn med dameklær jeg. Transevestitter og menn som bare liker å feks gå med høye hæler. Slutt å vær så redd,slutt å begrense deg selv. Skal du sitte som 80åring og angre på at du aldri turte å være deg selv? Ja, bare fordømmende bondeknøler her, det er faktisk tilfellet. Jeg er jo meg selv mest når jeg er en helt vanlig maskulin mann, det er jo bra. Så dette med transing er en bitteliten del av meg bare. Så det er ikke sånn at jeg må ha dameklær på for å føle at jeg er meg selv. Men det er litt skremmende men samtidig veldig spennende det å kunne gå ut iført dameklær altså...
Alina X Skrevet 18. februar 2014 #4 Skrevet 18. februar 2014 Ja, bare fordømmende bondeknøler her, det er faktisk tilfellet. Jeg er jo meg selv mest når jeg er en helt vanlig maskulin mann, det er jo bra. Så dette med transing er en bitteliten del av meg bare. Så det er ikke sånn at jeg må ha dameklær på for å føle at jeg er meg selv. Men det er litt skremmende men samtidig veldig spennende det å kunne gå ut iført dameklær altså... Så ta deg en tur til en større by og gå kledd i dameklær der. Ingen kjenner deg heller så du trenger ikke å være redd for å møte på noen:) 1
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2014 #5 Skrevet 18. februar 2014 Hvis du hadde kommet i skjørt og høyhælte, skulle jeg hatt på meg noe lignende. 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #6 Skrevet 18. februar 2014 Finnes ikke farlig og vilt å være mann og kle seg i dameklær. Kanskje på 40-50 tallet, men nå tid dags skjer det ikke verre enn at noen kanskje ser på deg to ganger før de går videre og tenker videre på seg og sitt. Anonymous poster hash: 04578...8c2 2
Silfen Skrevet 18. februar 2014 #7 Skrevet 18. februar 2014 Så lenge du kler deg skikkelig, who cares. Men jeg har jo sett smaken din, så jeg ville nok helt sikkert hevet et øyebryn grunnet trashy. At menn vil gå i kvinneklær generelt er derimot old news. No body cares. 2
Hottrio Skrevet 19. februar 2014 Forfatter #8 Skrevet 19. februar 2014 Hvis du hadde kommet i skjørt og høyhælte, skulle jeg hatt på meg noe lignende. Tuuusen takk for det!! Girlfriends...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå