Kine86 Skrevet 18. februar 2014 #1 Skrevet 18. februar 2014 Samboer og eg har vært sammen i 2 år. Jeg sliter med sykllig sjalusi. Klarer ikke kontrolere meg,spyr ut det jeg måtte tru han holder på med. (Må sies vi møttes mens han var sammen med en dame som det ikke gikk bra med,så har en sånn underliggende frykt om at d kan skje meg selv om han forsikrer meg om at det ikke vill skje igjen fordi han vet hvor dårlig gjort det var sett tilbake) Jeg får en kjip tanke og tenker i noen min st jeg ikke skal bry meg,men plutselig spyr jeg ut mine misstanker og starter kryssforhøret. Hær for et par uker siden havnet han på nash med noen venner og norn ukjente jenter,noen år yngre enn oss ( vi er 26 og 27). Et par darger etterpå ringte søskenbarnet hans som var på en fest,hørte de orate. Så hørte æ søskenbarnet sitt ; skal hilse fra hu mørke. Og dere kan tro jeg ikje har klart å legge det fra meg. Hvem er hun? Hvorfor spør hun etter typen min? Han sir de så vidt pratet på feste,men hvorfor skulle hun da gidde å spørre etter han om hun ikke hadde fått et ekstra godt øye til han ? Er jeg helt ute med denne? B Vær snill og gi meg no råd. Jeg blir gærn:( vill ikke ha d sånn.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #2 Skrevet 18. februar 2014 1) Lær deg å skrive norsk 2) Gå til psykolog Anonymous poster hash: 313af...1bf
Alina X Skrevet 18. februar 2014 #3 Skrevet 18. februar 2014 Du vet du driver med psyksik vold mot mannen din ikke sant? De beskylder han for ting,er mistenksom,begrenser friheten hans osv. Han er en voksen mann og trenger ikke å ha en hengende over seg som skal følge med på hans minste bevegelse. Jeg blir ikke forundret om han tilslutt bryter med deg,for hvem ønsker å være med en som er slik som deg? Du må forandre deg først, ikke være så usikker på deg selv og tenke dritt om han. Du burde google opp ting og øvelser for å kvitte deg med sjalusien og lære å tenke mer rasjonelt.
Miss Lucky Skrevet 18. februar 2014 #4 Skrevet 18. februar 2014 Spurte hun etter samboeren din da ? Hun hilste vel bare. Trenger ikke ligge så mye skummelt bak det.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #5 Skrevet 18. februar 2014 Blir litt oppgitt over usaklige kommentarer som "lær deg å skrive norsk". Men TS. Hvorfor ødelegger du forholdet ditt? Sykelig sjalusi er fryktelig vondt både for den som er det, og partner. Men partner kan gå, for det er ikke holdbart å bli utsatt for det. Tror du det kan være en ide med psykolog?Anonymous poster hash: 21f08...5b6
Kine86 Skrevet 18. februar 2014 Forfatter #6 Skrevet 18. februar 2014 1) Lær deg å skrive norsk 2) Gå til psykolog Anonymous poster hash: 313af...1bf [/quote Hehe ikke bry deg om det da. Dysleksi.
Kine86 Skrevet 18. februar 2014 Forfatter #7 Skrevet 18. februar 2014 Du vet du driver med psyksik vold mot mannen din ikke sant? De beskylder han for ting,er mistenksom,begrenser friheten hans osv. Han er en voksen mann og trenger ikke å ha en hengende over seg som skal følge med på hans minste bevegelse. Jeg blir ikke forundret om han tilslutt bryter med deg,for hvem ønsker å være med en som er slik som deg? Du må forandre deg først, ikke være så usikker på deg selv og tenke dritt om han. Du burde google opp ting og øvelser for å kvitte deg med sjalusien og lære å tenke mer rasjonelt. Huff nei det er ikke helt sånn... Æ sjekke ikke. Mobieln osv. D hadde æ ikkje klart. Nei men uansett forstår æ veldig ka du sir.. Æ skjemmes rett og slett.. Vill jo ikke ha det sånn da. Psykolog er nok aabsolutt tingen. Bare ikke missforståeg,er i ovetkant sjalu men ikke en ordentig psyko bitch.
Kine86 Skrevet 18. februar 2014 Forfatter #8 Skrevet 18. februar 2014 Spurte hun etter samboeren din da ? Hun hilste vel bare. Trenger ikke ligge så mye skummelt bak det. Ja hun bare spurte... Fader så dum æ føke me no..!! Stakkars annen min :("
Kine86 Skrevet 18. februar 2014 Forfatter #9 Skrevet 18. februar 2014 Huff nei det er ikke helt sånn... Æ sjekke ikke. Mobieln osv. D hadde æ ikkje klart. Nei men uansett forstår æ veldig ka du sir.. Æ skjemmes rett og slett.. Vill jo ikke ha det sånn da. Psykolog er nok aabsolutt tingen. Bare ikke missforståeg,er i ovetkant sjalu men ikke en ordentig psyko bitch. Vi har hatt mye krangler men han er vist veldig glad i meg,noe æ ikje kan fatte e alle disse pene damenemrundt om,hehe æ veeet d e psyko talk.. Men ja psyklog vill hjelpe. Kognitiv terspi
Avalon Skrevet 18. februar 2014 #10 Skrevet 18. februar 2014 Er sikkert godt for deg å snakke med en psykolog om dette ja. Det er ikke godt for noen av dere å ha det sånn.
Kine86 Skrevet 18. februar 2014 Forfatter #11 Skrevet 18. februar 2014 Blir litt oppgitt over usaklige kommentarer som "lær deg å skrive norsk". Men TS. Hvorfor ødelegger du forholdet ditt? Sykelig sjalusi er fryktelig vondt både for den som er det, og partner. Men partner kan gå, for det er ikke holdbart å bli utsatt for det. Tror du det kan være en ide med psykolog?Anonymous poster hash: 21f08...5b6 Takk for svar! Jo vi er på en skillevei . Skal finne meg en annenplass og bo snart. Vi har d veldig kosli no både sex og kommunikasjon. Så skal vi finne ut av dette. Er bare r edd han skal dumppe meg så snart han bor alene og drar ut med alle sine singe party party kompisene sine og finner ut at singel livet frister etter hvordan ting har vært kjipt i de to årene vi har vært sammen. Skjønner han godt. Ønsker bare å få vekk sjalusien. Blitt mer selvsikker og trygg på meg selv æ ønske jo å bli bedre,tels ikje D? Æ e jo bevist på d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå