Gå til innhold

Sette krav!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter ett år med av og på, frem og tilbake, må det vel være lov å si at "nå får du faktisk bestemme deg" Enten så er vi sammen, eller så blir det ingenting.

Hallo?? Hvor tålmodig skal man være, og hvor lenge skal man måtte vente?

Anonymous poster hash: 88988...12b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er selvsagt lov.

Anonymous poster hash: f584b...a78
  • Liker 3
Skrevet

Ett år? Jeg ville satt krav lenge før det. Det handler om respekt for den man holder på med.

• Liker 3
Skrevet

Hvis ikke den andre part har snakket om å gjøre mer ut av forholdet så er det fånyttes egentlig, fordi ahn/hun er ikke interessert.

Skrevet

Du må finne ut hva som ligger bak...

-Forpliktelsesangst?

-Psykiske eller sosiale problemer som vanskeliggjør et forhold?

-Laber interesse?

-Player-mentalitet?

Hvis han virkelig var en drømmemann hadde jeg nok ventet litt til. Hvis ikke må du gå videre, evt. finne andre å date slik at ikke alt satses på ett kort.

Anonymous poster hash: 86032...4f4
  • Liker 1
Skrevet

Ett år? Jeg ville satt krav lenge før det. Det handler om respekt for den man holder på med.

Samma her. Etter et år burde man vite hva man vil,

Skrevet

Punkt tre definitivt. Og punkt fire er jeg veldig usikker på, men den har vi drøftet så utrolig mange ganger, så jeg tror ikke han er kun det. Og med aaaaaaalt det bråket (puuuuh), så hadde han definitivt ikke giddet.

I bunn og grunn er det vel frykt for at ting går til helvette, da han aldri hadde trodd at eks-kona kom til å forlate han. Det kom tydeligvis som ett sjokk.

Men at han sliter psykisk med både tvangstanker o.l er helt klart og tydelig. Samtidig skorter det endel på empati. Noe som er ett stort rødt flagg for min del.

Skrevet

Noe som er ett stort rødt flagg for min del.

Så kutt han ut da? Ett år er fryktelig lenge for en du har røde flagg om.

Anonymous poster hash: c0c0b...939

Skrevet

Så kutt han ut da? Ett år er fryktelig lenge for en du har røde flagg om. Anonymous poster hash: c0c0b...939

Ja, så var det det da! Det er masse fine egenskaper også. Og alle er vi utstyrt med flagg i diverse farger.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...