Gå til innhold

Finnes dere jenter som bare liker og sitte hjemme og se tv og slappe av? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser etter en koselig hjemmekjær jente, som ikke liker og feste og herje, rett og slett ei rolig og koselig jente som liker og være hjemme ;)

Hvor er dere? :)

Mann 23 :)

Anonymous poster hash: c265a...4b2
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er her! Liker å se på film, tv, lese og strikke :) Så vi finnes vi som ikke liker å feste også.

Anonymous poster hash: 43e4f...366
  • Liker 6
Skrevet

Jeg liker å være hjemme! Så klart, tar gjerne en fest i ny og ne, men sofakos er alltid best. Har faktisk ikke vært ute på noe siden nyttår, og det sier sitt. :P Jente 21 her!

Anonymous poster hash: 72fe2...954
Skrevet

Finnes d

Anonymous poster hash: d8ec0...c7b
Skrevet

Finnes da mange slike jenter.

Anonymous poster hash: d8ec0...c7b
Skrevet

Jeg og,men jeg er for gammel for deg,26;)

Skrevet

Jeg er 20, har ikke noe imot fest en gang i blant, men liker absolutt best å finne på noe koselig hjemme i stedet. Elsker å lage god mat og se en film eller tv-serie! Liker mye bedre å finne på noe med venninner hjemme, enn å dra ut og drikke oss fulle :)

Anonymous poster hash: 2ef2b...2a2
Skrevet

Her også, men er alt for gammal for deg hvertfall :D

Anonymous poster hash: 5dbd1...c33
Skrevet

Jeg liker det, men ikke hver helg. Ellers er jeg for gammel for deg, nemlig 39 år.

Skrevet

Jeg liker også best å være hjemme, men som flere over her så er jeg også for gammel for deg. 26 år.

Skrevet

Jupp de finnes :) Har nettopp blitt sammen med en :hoppendeglad:

Anonymous poster hash: af1fb...dfa
  • Liker 2
Skrevet

Jeg er 20, har ikke noe imot fest en gang i blant, men liker absolutt best å finne på noe koselig hjemme i stedet. Elsker å lage god mat og se en film eller tv-serie! Liker mye bedre å finne på noe med venninner hjemme, enn å dra ut og drikke oss fulle :)

Du høres ut som drømmejenta :)

Så flott og høre at dere finnes :P

TS

• Liker 1
Skrevet

"Home, Sweet Home!" :strix:

• Liker 1
Skrevet

Du høres ut som drømmejenta :)

Så flott og høre at dere finnes :P

TS

Har faktisk blitt slutt mellom meg og typen (for noen mnd siden), fordi jeg var for kjedelig for han... Hehe :fnise:

Gjest Evelynita
Skrevet

Finns det noen menn som liker det da?? Jeg har til gode å møte på de. Jeg er veldig hjemmekjær og ble ferdig med fest for lengst. Jeg liker meg best i sofakroken :)

Skrevet

Jeg er 22, og syns det er kjempekoselig å bare være hjemme å se på film og kose i sofaen, ta en tur bort til senga innimellom og ha det ekstra kos :D Finnes ikkenoe bedre enn det. Men liker å gå ut en gang i blant også for å danse med venninner, men ikke så ofte. Kan jo drikke sammen med kjæresten også, er kjempekos å sitte i hagen med drinker eller vin og se på solnedgangen, prate om alt og ingenting og høre på musikk :) Eller være på hytta og drikke vin foran peisen med han :) Fikk jo sommerfugler i magen av å tenke på dette :) hiih.

Anonymous poster hash: d9d39...e8b
Skrevet

Jeg liker begge deler jeg :P Kan være gøy med en skikkelig fest av og til, men er glad i å bare slappe av hjemme.

Jente 19 :)

Anonymous poster hash: 5975d...711

Skrevet

Når du skriver det på den måten så høres det ut som om det er en latsabb du leter etter.

Anonymous poster hash: df4b0...d5c
  • Liker 3
Skrevet

Når du skriver det på den måten så høres det ut som om det er en latsabb du leter etter.

Anonymous poster hash: df4b0...d5c

Er man lat fordi man liker å slappe av?

Anonymous poster hash: af1fb...dfa

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...