AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #1 Skrevet 18. februar 2014 Som overskriften sier går nok mitt første seriøse forhold over snart, vi har vært samboere i 4 år. Er det vanlig og føle at jeg ikke kommer til og finne noen andre som henne?, siden hun var min første og ha sex med,og min første "kjærlighet".. Nå dem siste månede har selvtilliten min rast i gulvet fordi hun ikke klarer bestemme seg hvem hva hun vil, og føler hun har mistet litt respekt for meg. Så vet hun jeg ikke vil miste henne, derfor behandler hun meg egentlig litt dårlig.. Som sakt, så har selvtilliten rast i gulvet pga henne....Vanskelig og bryte då jeg føler jeg blir 100% alene... Mann 22 Anonymous poster hash: 7bbc0...12d
Marie90 Skrevet 18. februar 2014 #2 Skrevet 18. februar 2014 Det er vel vanlig aa fole forste gang. Dere har for saa vidt flyttet sammen veldig tidlig, og de fleste forhold som starter i tenaarene varer ikke. Det kan hjelpe deg om du viser ryggrad og selv kutter av forholdet, hvis det ikke allerede er gjort. Hun behandler deg daarlig fordi du oppforer deg som en dormatte. Du burde signalisere at du ikke vil vaere med en kvinne som ikke vil vaere med deg.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #3 Skrevet 18. februar 2014 Det er vel vanlig aa fole forste gang. Dere har for saa vidt flyttet sammen veldig tidlig, og de fleste forhold som starter i tenaarene varer ikke. Det kan hjelpe deg om du viser ryggrad og selv kutter av forholdet, hvis det ikke allerede er gjort. Hun behandler deg daarlig fordi du oppforer deg som en dormatte. Du burde signalisere at du ikke vil vaere med en kvinne som ikke vil vaere med deg. Problemet er hun blir drit lei seg vist jeg sier jeg flytter...Jeg gjorde det "slutt" for 1 måned siden, då sendte hun masse hjerter og ba meg komme tilbake, jeg kom tilbake etter 4 dager..Så va hun grei en stund, så gikk det tilbake til samme dritte! Men ja, har tenkt og flytte igjen, det blir nok for godt! Anonymous poster hash: 7bbc0...12d
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #4 Skrevet 18. februar 2014 Problemet er hun blir drit lei seg vist jeg sier jeg flytter...Jeg gjorde det "slutt" for 1 måned siden, då sendte hun masse hjerter og ba meg komme tilbake, jeg kom tilbake etter 4 dager..Så va hun grei en stund, så gikk det tilbake til samme dritte! Men ja, har tenkt og flytte igjen, det blir nok for godt! Det var det jeg skulle svare, men ble litt rart i posten over! TS Anonymous poster hash: 7bbc0...12d
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #5 Skrevet 18. februar 2014 Problemet er hun blir drit lei seg vist jeg sier jeg flytter...Jeg gjorde det "slutt" for 1 måned siden, då sendte hun masse hjerter og ba meg komme tilbake, jeg kom tilbake etter 4 dager..Så va hun grei en stund, så gikk det tilbake til samme dritte! Men ja, har tenkt og flytte igjen, det blir nok for godt! Det var det jeg skulle svare, men ble litt rart i posten over! TS Anonymous poster hash: 7bbc0...12d Husk at det er hun selv som ikke greier å bestemme seg, og da har du lov til å ta konsekvensen av det og avslutte endelig. Om hun vil bli så må du vise henne at da må hun faktisk ta valget og forholde seg til kun deg, ikke holde deg på matta slik som nå. Du godtar jo litt at hun gjør det, og det ser hun på som en liten svakhet. Ja, det et tøft, men for sin egen del så må man ofte avslutte, selv om man har sterke følelser ennå. Grunnen er at det blir ennå verre jo lenger man venter, det er bedre å rive av plasteret i et rykk, for selv om det gjør jævlig vondt der og da er det verre å langpine seg ved å trekke det sakte av huden. Anonymous poster hash: 1b495...9d7
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #6 Skrevet 18. februar 2014 Husk at det er hun selv som ikke greier å bestemme seg, og da har du lov til å ta konsekvensen av det og avslutte endelig. Om hun vil bli så må du vise henne at da må hun faktisk ta valget og forholde seg til kun deg, ikke holde deg på matta slik som nå. Du godtar jo litt at hun gjør det, og det ser hun på som en liten svakhet. Ja, det et tøft, men for sin egen del så må man ofte avslutte, selv om man har sterke følelser ennå. Grunnen er at det blir ennå verre jo lenger man venter, det er bedre å rive av plasteret i et rykk, for selv om det gjør jævlig vondt der og da er det verre å langpine seg ved å trekke det sakte av huden. Anonymous poster hash: 1b495...9d7 Yee, må nok berre gjøre det..Så for hun angre vist hun føler for det! Anonymous poster hash: 7bbc0...12d
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #7 Skrevet 18. februar 2014 Er i akkurat samme situasjon som deg, det beste tipse jeg kan gi deg er og komme deg vek derifra, om du skal gå til bake gang på gang så blir du å brenne deg sjukt. har selv gjort dette alt for mange ganger.. Å det gjør bare vondere jo lengre dere holder på sånn her. Du blir bare med å ende opp deppa som jeg er nå.. er et helvetes blod slitt å dra fram og tilbake. det gjør like vondt hver gang. Du burde være tilbakeholt. å gi det tid, om hun virkelig vil ha det her. så får du la henne komme til deg. - Mann 24 Anonymous poster hash: 6b925...60b
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #8 Skrevet 18. februar 2014 Må være slitsomt å være i et forhold hvor mannen må sette seg i respekt hele tia. Skjønner ikke at dere holder ut med slike jenter. Anonymous poster hash: b8a6a...c06
Tba Skrevet 18. februar 2014 #9 Skrevet 18. februar 2014 Må være slitsomt å være i et forhold hvor mannen må sette seg i respekt hele tia.Skjønner ikke at dere holder ut med slike jenter. Anonymous poster hash: b8a6a...c06 Husker fra studietiden der var det mange jenter som var slik at hvis kjærestene ders var snille og behandlet dem bra så ble de rett og slett ondskapsfulle. I tillegg så skrøt de av de var slik. TS gjør som alle råder deg til, kom deg bort fra henne. Så lenge du er prøver så er du svak i hennes øyne. Det finnes mange damer som har mindre grums i hodet, og er i stand til sette pris på noen er greie mot dem.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #10 Skrevet 18. februar 2014 Mitt første seriøse forhold tok nettopp slutt, vi var sammen i tre år og samboere i ett av dem. Vi er nå 20 år. Var jeg som gjorde det slutt, men husker jeg var veldig usikker på om det var det riktige, fordi jeg hadde jo lenge vært så klar på at han var den eneste rette osv. Men nå begynner jeg å komme meg over det, og er klar for nye ting Det ordner seg alltid Anonymous poster hash: 9f12a...420
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå