Grønt blad Skrevet 19. februar 2014 #21 Skrevet 19. februar 2014 Hva slags bryllup ønsker mannen å ha? Har han sterke preferanser?
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #22 Skrevet 19. februar 2014 Ts her. Takk for fine ideer og råd Mannen har ingen spesielle preferanser. Han vil bare gifte seg. Stort eller lite har ingenting å si for han. Eneste jeg vet er at han ønsker familien sin til stede. De nærmeste utgjør 8 voksne og 5 barn. Samtidig vet jeg at de aldri ville hatt råd til å blitt med utenlands for et evt bryllup. Så dersom vi må betale utenlandstur og opphold for de så tipper jeg det vil bli like greit å ha et "vanlig" bryllup her i Norge... Min familie ville uten tvil betalt selv. Anonymous poster hash: cc5d8...9ac
Gjest lillelarve Skrevet 19. februar 2014 #23 Skrevet 19. februar 2014 Det går an å ha et lite bryllup med dere og deres nærmeste familie og/eller nære venner. Det trenger ikke være skikkelig pynta, dyre kaker og en svær, hvit kjole. Min mor brukte en svart, knelang blonderkjole. Svart faktisk... Det kostet ikke noe særlig heller, fordi tantene mine bakte kakene. Går an å ha det lite og billig Jeg selv vil ikke ha noe stort og festlig om jeg skal gifte meg en gang.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #24 Skrevet 19. februar 2014 Da meg og min mann giftet oss, hadde vi en liten seremoni, og den eneste bryllupsgaven vi ønsket oss var at alle ville bidra med litt til festen slik at vi kunne kose oss skikkelig! Vi hadde det slik som dere; grei inntekt, alt vi trenger osv. Derfor ønsket vi oss ikke gaver, bare selve festen! Foreldrene våre gav oss kaka og bidro med litt andre ting, venner og familie stile opp med mat og god drikke! Alle hadde med seg en flaske vin eller øl, noe mat og kaker. Lokalet betale vi selv, og jeg kjøpe en flott (men ganske billig) vanlig kjole på nett. Mannen hadde sin vanlige dress. Venner og familie hjalp til med å pynte og dekke på. Det kostet oss svært lite, og det er den koseligste dagen vi har hatt! Da var det kun fokus på oss og gleden bak det, og ikke gaver og penger. Jeg anbefaler alle å gjøre det samme - det var virkelig koselig! Anonymous poster hash: 3ecd0...f74 1
Gjest Hjertesukk Skrevet 19. februar 2014 #25 Skrevet 19. februar 2014 Om det skulle ha vært et lite bryllup, så ville jeg inkludert søsken, foreldre og besteforeldre + forlovere. Jeg hadde iallefall ikke gjennomført et bryllup uten disse Jeg skjønner at man ikke ønsker å ha med alle tanter og øvrig familie og venner, men det er jo litt hyggelig at de nærmeste husker bryllupet deres og at dette er noe dere kan snakke om når dere er sammen... I steden for at det blir et sårt tema for evt. mødre som ikke var ønsket i sitt barns bryllup. Det er mange som skriver at "det er deres bryllup, DERE bestemmer" som i og for seg er riktig, men det er fint å være litt omtenksom og ikke BARE tenke på seg selv også. Dere kan ordne det lille drømmebryllupet samtidig som nærmeste familie får være med på feiringen Å LATE som at man er gift virker helt "hull i hodet", tenk så pinlig om familie/venner tilfeldigvis møtes og dette blir et tema.. Nei, heligland - DET kunne jeg aldri gjort. Da hadde jeg heller vært ærlig og sagt at jeg ikke ønsker å gifte meg
Teeny Skrevet 19. februar 2014 #26 Skrevet 19. februar 2014 Vi gifta oss på tinghuset og hadde 50 gjester med middag/fest etterpå på hotell. Kosta ca 80 000 kr for det arrangementet. Men ville ha noe å huske senere Vi angrer ikke og det var veldig koselig med familie og nærmeste venner.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #27 Skrevet 20. februar 2014 Bryllupsmottagelse er tradisjonelt, enkelt og behøver ikke koste allverden. De som vil får overvære vielsen, avhengig av plass i vigselslokalet, så er det en time med kanapeer og champagne eller musserende vin i et selskapslokale. Alle får følelsen av å være gjester og ha fått med seg bryllupet, dere slipper å bruke penger og energi på stor fest. Selv ville jeg aldri valgt Tinghuset i Norge, syns det høres så blodharry ut Da hadde jeg heller valgt en "billig" versjon i utlandet Harry å ikke være religiøs. Nå har jeg hørt det også. Anonymous poster hash: 4e050...be4
Stormborn Skrevet 20. februar 2014 #28 Skrevet 20. februar 2014 Bryllupsmottagelse er tradisjonelt, enkelt og behøver ikke koste allverden. De som vil får overvære vielsen, avhengig av plass i vigselslokalet, så er det en time med kanapeer og champagne eller musserende vin i et selskapslokale. Alle får følelsen av å være gjester og ha fått med seg bryllupet, dere slipper å bruke penger og energi på stor fest. Harry å ikke være religiøs. Nå har jeg hørt det også. Anonymous poster hash: 4e050...be4 Ah, KG... Stedet hvor man skriver en ting og folk leser noe annet Finnes andre måter å gifte seg på enn på Tinghuset om man ikke vil i kirka
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå