AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #1 Skrevet 18. februar 2014 Fikk kontakt med en kjekk fyr gjennom sukker. I to uker har vi utvekslet lange meldinger og hatt supergod flyt i samtalene våre og masse like interesser. Men selvsagt ville han se bilde, for jeg hadde ikke bilde. Og helt greit, så jeg viste han et helt fint bilde av meg og hunden min, som er mitt FB profilbildet. Etter to dager med å ikke høre fra han så måtte jeg bare sende en melding å høre om han levde. Da var han ikke interessert lengre, det ble litt mye hund. Vi har jo snakka masse om hund, han skulle liksom skaffe seg en etter studiene. Og jeg er jo ikke så stygg heller da, men ikke fin nok for han :Anonymous poster hash: b934b...4bf
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #2 Skrevet 18. februar 2014 Hm… sluttet han å skrive helt etter at han fikk bildet ditt? Eller hadde han blitt litt kald før det? Jeg har også hund, men jeg snakker ikke om hunden min hele tiden. Greit å nevne at man har hund, og at det er den og den rasen osv. Men å skrive lange meldinger om hunden sin blit litt kjedlig. Men nå vet ikke jeg om det er det som var problemet hans. Uansett så høres han dust ut. Bedre at du fant ut av det nå enn før dere avtalte å møte hverandre. Jeg er helt sikker på at du er en søt jente, TS. Anonymous poster hash: ea663...513 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #3 Skrevet 18. februar 2014 Han ble det etter bilde. Vi har liksom snakket litt hund, ettersom han ville ha seg en og familien hadde alltid hatt og sånn.. Ikke bare om hunden, men den var blitt nevnt. Snakka om jobb og reise og sånne ting, kjekke samtaler. Æsj. Anonymous poster hash: b934b...4bf
Marie90 Skrevet 18. februar 2014 #4 Skrevet 18. februar 2014 Det handler ikke om hunden, han er bare ikke tiltrukket av deg. Betyr ikke at du er stygg, bare ikke hans type. 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #5 Skrevet 18. februar 2014 Han er ikke tiltrukket av deg, slikt skjer, ikke noe farlig. Du finne rdeg en ny etterhvert Anonymous poster hash: 33190...6d4
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #6 Skrevet 18. februar 2014 Hm… sluttet han å skrive helt etter at han fikk bildet ditt? Eller hadde han blitt litt kald før det? Jeg har også hund, men jeg snakker ikke om hunden min hele tiden. Greit å nevne at man har hund, og at det er den og den rasen osv. Men å skrive lange meldinger om hunden sin blit litt kjedlig. Men nå vet ikke jeg om det er det som var problemet hans. Uansett så høres han dust ut. Bedre at du fant ut av det nå enn før dere avtalte å møte hverandre. Jeg er helt sikker på at du er en søt jente, TS. Anonymous poster hash: ea663...513 Hvorfor? Jeg sluttet etterhvert å kontakte folk uten bilde, ble så jævlig å måtte avvise de hvis jeg ikke var tiltrukket. Spesielt når vi hadde fått god kontakt ellers Anonymous poster hash: 28ffa...eef 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #7 Skrevet 18. februar 2014 Hvorfor? Jeg sluttet etterhvert å kontakte folk uten bilde, ble så jævlig å måtte avvise de hvis jeg ikke var tiltrukket. Spesielt når vi hadde fått god kontakt ellers Anonymous poster hash: 28ffa...eef Jupp, folk kan nå late om så mye de vil, men utseende har faktisk noe å si for tiltrekkning. Anonymous poster hash: 33190...6d4
Marie90 Skrevet 18. februar 2014 #8 Skrevet 18. februar 2014 En ide kunne jo vaere aa ha et bilde oppe paa profilen? De fleste har jo det (trodde egentlig man maatte det). Da faar du kun henvendelser fra de som allerede er tiltrukket av deg, og filtreringen kan begynne der. 2
Doge Skrevet 18. februar 2014 #9 Skrevet 18. februar 2014 Det er nettopp pga sånne her ting at det er lurt å ha profilbilde
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #10 Skrevet 18. februar 2014 Jeg har opplevd det samme. Sendte bilde av meg selv, og hørte ingenting mer. Men denne mannen hadde riktignok sett ett bilde av meg, som han var fornøyd med. Han bad om flere, og takken for at jeg ga han det var taushet. Jeg gikk rundt og følte meg som verdens styggeste i en uke. Men så kom jeg meg over det. Nå opplever jeg at noen menn synes jeg er veldig pen (i virkeligheten), merkelig nok. Men folk har visst forskjellig smak... Anonymous poster hash: b44fc...89f 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #11 Skrevet 18. februar 2014 Det er problemet med å vente lenge med å gi bilde. De lager seg et drømmebilde i hodet, og dermed blir de lett skuffet. I tillegg finnes det en del menn der inne som liker å samle på bilder av jenter, og ikke har noen hast med å møte noen av de. Anonymous poster hash: 5059f...970 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #12 Skrevet 18. februar 2014 Hvorfor? Jeg sluttet etterhvert å kontakte folk uten bilde, ble så jævlig å måtte avvise de hvis jeg ikke var tiltrukket. Spesielt når vi hadde fått god kontakt ellers Anonymous poster hash: 28ffa...eef Joda, men å slutte å ta kontakt etter å ha sett et bilde er jo ikke så hyggelig. Jeg synes det er tegn på dårlig oppførsel, men det er min mening. Anonymous poster hash: ea663...513
Chia Skrevet 18. februar 2014 #14 Skrevet 18. februar 2014 For mye hund?? Går det an ? Jeg prater om hundene mine non stop! Heldigvis har jeg en kjæreste som elsker dem like mye som meg. Aldri skaff deg en mann som ikke liker hunder....de er ikke noe å spare på 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #15 Skrevet 18. februar 2014 Joda, men å slutte å ta kontakt etter å ha sett et bilde er jo ikke så hyggelig. Jeg synes det er tegn på dårlig oppførsel, men det er min mening.Anonymous poster hash: ea663...513 Prøver jo ikke å kutte kontakten tvers av, men er grenser hvor lenge det er respektfullt å holde noen på pinebenken og. Hva mener du er fasiten på hva man skal gjøre i sånne tilfeller a?Anonymous poster hash: 28ffa...eef
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #16 Skrevet 18. februar 2014 Prøver jo ikke å kutte kontakten tvers av, men er grenser hvor lenge det er respektfullt å holde noen på pinebenken og. Hva mener du er fasiten på hva man skal gjøre i sånne tilfeller a?Anonymous poster hash: 28ffa...eef Jeg har ingen fasit, jeg bare skrev det jeg mente. Ikke tenk så mye på det jeg skrev, vi er alle forskjellige. Anonymous poster hash: ea663...513
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #17 Skrevet 19. februar 2014 Jeg har ingen fasit, jeg bare skrev det jeg mente. Ikke tenk så mye på det jeg skrev, vi er alle forskjellige.Anonymous poster hash: ea663...513 Du sier jo det er dårlig oppførsel, da må du jo komme med et alternativ om hva som hadde vært bra oppførsel. For jeg hater å såre folk, men er ikke alltid like lett å vite hva som er best å gjøre.Anonymous poster hash: 28ffa...eef 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå