Gå til innhold

Hvor lenge siden er det du spiste risgrøt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag slo jeg til og lagde meg et utsøkt festmåltid med noe jeg ikke har spist på altfor lenge! Risengrynsgrøt!! Og jeg måtte jo selvsagt lure på hvorfor jeg ikke spiser dette oftere.

Hvor lenge siden er det du spiste risengrynsgrøt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, i allefall et par mnd siden. Jeg synes ikke risgrøt kvalifiserer som ordentlig middag, så det blir mest spist som kveldsmat når lysten plutselig kommer over meg.

Skrevet

Spiste det til middag igår. Da var det lenge siden sist, men det blir ikke så lenge til neste gang nei :sikle:

Skrevet

Heldigvis ikke siden lillejulaften,

håper ikke der blir før heller. :tunge1:

Skrevet

Spiste det senest i går.

ELSKER risengrynsgrøt! :-)

Skrevet

Er vel 3 uker siden.. minst!

Men jeg elsker risengrynsgrøt med masse sukker, kanel og rosiner.. så det blir nok ikke lenge til nei :wink:

Skrevet

Oioioioi,det husker jeg ikke.Tror det er i alle fall 6mnder siden.Det er lenge siden det.. :-?

Gjest gjest1
Skrevet

Det er så lenge siden at jeg ikke kan huske det. Det er det snakk om svært mange år. Min familie har ikke tradisjon for risengrynsgrøt. Ikke noe godt.

Gjest Muslingen
Skrevet

2 uker siden tror jeg... Vi har risengrynsgrøt til middag nesten hver lørdag vi. Fordi vi lager noe godt (taco, biff...) til kvelds. :)

Skrevet
Det er så lenge siden at jeg ikke kan huske det. Det er det snakk om svært mange år. Min familie har ikke tradisjon for risengrynsgrøt. Ikke noe godt.

Balenciaga sa det for meg! :wink:

Skrevet
Ikke siden lille julaften

mee too :Nikke:

den eneste dagen i året jeg spiser det

Skrevet

Ca. 2 uker siden, spiste det på jobben. Men syns det er veldig godt! Må være med kanel og sukker da.

Gjest Fighter
Skrevet

Tror det var ifjor på omtrent denne tiden.

Gjest LoisLane
Skrevet

Spiser risengrynsgrøt hver lørdag. Jeg eeeelsker det! :P

Skrevet

Trur det er 2 eller 3 veker sidan no - men det er noko som høyrer laurdagen til det. Risengrynsgraut medsukker, kanel og smørauga. (Og evt. rosiner. Resten av familien likar det.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...