Gå til innhold

Gave til kjæresten som blir 20 (gutt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min blir 20 år neste uke, og jeg sliter VELDIG med å finne ut hva jeg skal kjøpe i gave. Han ønsker seg selvfølgelig ingenting, og i tillegg er han bortreist og kommer ikke hjem før to dager før bursdagen, så jeg kan ikke mase på han heller.

Vi er begge studenter med dårlig råd, så vi er enige om å ikke bruke så veldig mye penger på bursdagsgave til hverandre. Så rundt 500 kr er passe. Noen som har noen tips?? Han er ikke sportsinteressert, så alle "nødløsninger" som har med sport å gjøre er ikke aktuelt ;)

Anonymous poster hash: 89e5a...571
Videoannonse
Annonse
Skrevet

en fin klokke er alltid en redning :)

Skrevet

en fin klokke er alltid en redning :)

Ga han klokke til jul :(

-Ts

Skrevet

Ingen flere?

Skrevet

Smykke kanskje? Finnes jo mye herresmykker. Eventuelt et Spill? gavekort på gamestop? Noe kinky dere kan bruke sammen? Hehe.. parfyme til han, musikk, nytt Headset? Tegneserier?

Skrevet

Smykke kanskje? Finnes jo mye herresmykker. Eventuelt et Spill? gavekort på gamestop? Noe kinky dere kan bruke sammen? Hehe.. parfyme til han, musikk, nytt Headset? Tegneserier?

Billetter til noe? :)

Tusen takk for tips! Han sier han ikke vil jeg skal kjøpe spill... (aner ikke hvorfor), og smykke har jeg også gitt han tidligere :P Gavekort er jo en mulighet, men er ikke det litt kjedelig å få av kjæresten, og litt lite personlig på en måte? Men han får jo i alle fall noe han vil ha da, siden han kjøper det selv :)

Skrevet

Du kan jo alltids lage egne gavekort :)

30 min massasje

en kjappis

valgfri Kino

du lager hva han vil ha til middag

eeeeh sånne ting? :)

Eller gå ut å spis?

Kanskje kjøpe noe fancy Fra polet?

• Liker 1
Skrevet

Uformell skjorte fra Ralph Lauren

Genser fra Ralph Lauren

Ralph Lauren sko

Parfyme

Jakke fra Barbour

Kjøp en reise og se favoritt fotballlaget hans spille en kamp på hjemmebane!

Anonymous poster hash: d88e9...ef6
Skrevet

30 min massasje

en kjappis

valgfri Kino

Eller gå ut å spis?

Har tenkt litt nå, og tenke om jeg kunne f.eks. lage et "gavekort" på en valgfri kino + middag på restaurant (altså at jeg betaler begge deler for begge to) + at jeg kan lage en slags goodiebag med ting han liker ved siden av, som f.eks. favorittølen, favorittsjokoladen, et gutteblad osv. Er dette kjedelig som bursdagsgave, eller kan det funke? Han ønsker jo seg ingenting, og jeg synes det er så vanskelig å finne på noe. Han er en type som ikke forventer for mye, særlig ikke når vi har dårlig råd, men er redd for at han egentlig blir litt skuffet for litt dårlige gaver, uten at han viser det. :(

Skrevet

Har tenkt litt nå, og tenke om jeg kunne f.eks. lage et "gavekort" på en valgfri kino + middag på restaurant (altså at jeg betaler begge deler for begge to) + at jeg kan lage en slags goodiebag med ting han liker ved siden av, som f.eks. favorittølen, favorittsjokoladen, et gutteblad osv. Er dette kjedelig som bursdagsgave, eller kan det funke? Han ønsker jo seg ingenting, og jeg synes det er så vanskelig å finne på noe. Han er en type som ikke forventer for mye, særlig ikke når vi har dårlig råd, men er redd for at han egentlig blir litt skuffet for litt dårlige gaver, uten at han viser det. :(

Menn er enkle, offte ønsker de seg ikke så mye :P er iallefall det inntrykket jeg har.

Å lage en liten goodybag høres kjempekult ut! :) Det pleier jeg alltid å gi til pappa når han ikke ønsker seg noe. Han setter iallefall pris på kreativiteten rundt det.

Skrevet

Er mann på et par år mer enn ham, og at det ikke er så personlig er i hvert fall ikke noe problem for meg. Nytten/Bruksverdien som betyr noe, jeg tenker ikke over hvor mye tanke det er bak gaven. Vil aller helst ha penger, alternativt gavekort, fra alle. Kjæresten inkludert.

Kan selvsagt ikke garantere at han også er slik, men har inntrykk av at det er ganske utbredt. Jeg setter stor pris på at kjæresten min viser at hun bryr seg om meg, men måler det overhodet ikke hvor mye tanke hun legger i gaver. Det merker jeg med kos og klem og en kjærestetur i ny og ne, ikke ved at hun prøver å tenke seg til hva jeg ønsker meg i gave. Sier jeg at jeg ikke ønsker meg noe spesielt, ønsker jeg meg ikke noe spesielt, og da er penger det beste valget. Som sagt, det her varierer helt sikkert fra mann til mann, men du må i hvert fall ikke føle deg sikker på at han kommer til å tenke at penger er upersonlig.

Anonymous poster hash: 12036...b6b
Skrevet

30 min massasje

en kjappis

valgfri Kino

Eller gå ut å spis?

Aha så hun er prostituert altså.

Anonymous poster hash: 3b634...9f9

Skrevet

Aha så hun er prostituert altså.

Anonymous poster hash: 3b634...9f9

Næmmen i alle daaaaager da.

Er man prostituert fordi man gir et frekkt gavekort til sin Partner?

Tror jammen jeg er litt prostituert med min Partner også da :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville valgt å gi noe innen elektronikk/dings/gadgets.

Tenk på hans interesser. Er det noe han liker og trenger?

Spør du meg, så har jeg i alle fall 3 alternativer for gaver til kjæresten min. Jeg hører hva han sier og husker hans ønsker i tilfelle jeg trenger gaveideer senere.

Anonymous poster hash: acb73...105
Skrevet

Billetter til en konsert, stand up show, teater, opera eller lignende?

de jeghar holdt på med har alltid blitt helt i ekstase av slike gaver, hvor vi har noe til felles, eller noe jeg vet han liker, og blir med på det

Skrevet

What, visste ikke at goodiebags var av dårlig gave kvalitet :(

Vel, generelt med menn så tenker jeg at dem liker å ha noe a puttle med rett etter de er ferdig å rive i gave papir. Eller eventuelt noe spiselig.

Men selv da kommer det ann på hva type person kjæresten din er. Er han leken og eventyrlysten, er han nevneverdig fasinert av det store utlandet, liker han smykker, frister det med uteliv og jakt, har han vokst opp som en gamer, tegneserie nerd, glad i å lage ting (drinker, mat, treverk, kunst), liker han å trene, trenger han pen sko, mansjett knapper osv?

Er viktig å notere seg når en mann vil ha noe, så har man materiell å jobbe med senere når en skal kjøpe gaver ;)

Asia sjapper har masse merkelig godis, RC hellikopter er jo morsomt en stund (Fly inn og ut av vinduet, lande på lampa osv..), tegneserie/blad abonement er kjekkt (Pondus, Heavy Metal, MANN osv), Bear Grylls survival kniven var visst veldig stas å få her i heimen, hvis han liker smykker så er det ikke noe som heter for mange, bartender kit, en fancy penn, six pence, dart sett, suitjamas, morsom morgen kåpe osv. Kan sikkert komme med half ass gave ideer i det uendelige, men jeg kjenner ikke gubben din i det hele tatt, så da er det vanskelig å hjelpe deg med noe personlig. Derimot syntes jeg godiebag ideen din var knall god :D Har gitt mange slike selv når jeg føler gave mine r kjedelig (type en skjorte..) Og aldri fått noen klager :)

Anonymous poster hash: 5f5f8...7b6
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...