Måndagsbarn Skrevet 19. februar 2014 #21 Skrevet 19. februar 2014 Etter å ha lest denne tråden fikk jeg enda mer lyst til å søke vekterjobb. Hm, kanskje jeg skal det! Selv om jeg er jente og liten av vekst og egentlig ganske vennlig utseende. Anonymous poster hash: 18698...f31 Gjør det Det er masse søte, feminine jenter med hyggelig fremtoning som jobber som vektere. Du trenger ikke hverken se ut eller oppføre deg som en stor, tøff type, det er en myte at vektere er slik! Det blir lagt nøye vekt på (ihvertfall i det firmaet jeg jobber i) hva slags person du er og at du skal gå godt med mennesker og kollegaer- vi har et helt supert arbeidsmiljø!
Gjest Coolaid Skrevet 19. februar 2014 #22 Skrevet 19. februar 2014 Etter å ha lest denne tråden fikk jeg enda mer lyst til å søke vekterjobb. Hm, kanskje jeg skal det! Selv om jeg er jente og liten av vekst og egentlig ganske vennlig utseende. Anonymous poster hash: 18698...f31 Dersom du har snakketøyet ditt i orden, er flink med mennesker, og tåler en smell så kan det være et veldig hyggelig yrke. Personlige egenskaper gjelder her som i alle andre jobber. Tror kanskje de snart flytter denne tråden til " karriere og utdanning" snart i stedet for seksualitet forumet
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #23 Skrevet 19. februar 2014 Dersom du har snakketøyet ditt i orden, er flink med mennesker, og tåler en smell så kan det være et veldig hyggelig yrke. Personlige egenskaper gjelder her som i alle andre jobber. Tror kanskje de snart flytter denne tråden til " karriere og utdanning" snart i stedet for seksualitet forumet Jeg har jobbet som vekter (kvinne) og måtte slutte pga den elendige lønnen. Jeg tjener mye mer som ufaglært i helsesektoren. Just saying. Anonymous poster hash: 3da20...130
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #24 Skrevet 19. februar 2014 Politiuniform er hot, men vektere...not so much. Anonymous poster hash: 917df...963
paz Skrevet 19. februar 2014 #25 Skrevet 19. februar 2014 Samme her.Blir litt rart med damer som skal være tøffe i trynet liksom.Beklager at det er sånn,men sånn er det. Anonymous poster hash: 77ea8...278 patetisk.....
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #26 Skrevet 19. februar 2014 Helt ærlig, synes det er vanskelig å ta kvinnelig politi seriøst. Anonymous poster hash: 31f9d...a60 Anonymous poster hash: 5f9b2...14f
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #27 Skrevet 19. februar 2014 Politiuniform er hot, men vektere...not so much. Anonymous poster hash: 917df...963 Er det virkelig noen som syns det? Politiuniform er ikke hot og hattene de går med er kleine. Anonymous poster hash: 5db25...7d6
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #28 Skrevet 19. februar 2014 Gjør det Det er masse søte, feminine jenter med hyggelig fremtoning som jobber som vektere. Du trenger ikke hverken se ut eller oppføre deg som en stor, tøff type, det er en myte at vektere er slik! Det blir lagt nøye vekt på (ihvertfall i det firmaet jeg jobber i) hva slags person du er og at du skal gå godt med mennesker og kollegaer- vi har et helt supert arbeidsmiljø! Dersom du har snakketøyet ditt i orden, er flink med mennesker, og tåler en smell så kan det være et veldig hyggelig yrke. Personlige egenskaper gjelder her som i alle andre jobber. Tror kanskje de snart flytter denne tråden til " karriere og utdanning" snart i stedet for seksualitet forumet Takk for innspill! Anonymous poster hash: 18698...f31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå