Gå til innhold

so you guys; kvinnelige securitas/politi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha lest denne tråden fikk jeg enda mer lyst til å søke vekterjobb. Hm, kanskje jeg skal det! Selv om jeg er jente og liten av vekst og egentlig ganske vennlig utseende.

Anonymous poster hash: 18698...f31

Gjør det :) Det er masse søte, feminine jenter med hyggelig fremtoning som jobber som vektere. Du trenger ikke hverken se ut eller oppføre deg som en stor, tøff type, det er en myte at vektere er slik! Det blir lagt nøye vekt på (ihvertfall i det firmaet jeg jobber i) hva slags person du er og at du skal gå godt med mennesker og kollegaer- vi har et helt supert arbeidsmiljø!

Gjest Coolaid
Skrevet

Etter å ha lest denne tråden fikk jeg enda mer lyst til å søke vekterjobb. Hm, kanskje jeg skal det! Selv om jeg er jente og liten av vekst og egentlig ganske vennlig utseende.

Dersom du har snakketøyet ditt i orden, er flink med mennesker, og tåler en smell så kan det være et veldig hyggelig yrke. Personlige egenskaper gjelder her som i alle andre jobber. Tror kanskje de snart flytter denne tråden til " karriere og utdanning" snart :fnise: i stedet for seksualitet forumet

Skrevet

Dersom du har snakketøyet ditt i orden, er flink med mennesker, og tåler en smell så kan det være et veldig hyggelig yrke. Personlige egenskaper gjelder her som i alle andre jobber. Tror kanskje de snart flytter denne tråden til " karriere og utdanning" snart :fnise: i stedet for seksualitet forumet

Jeg har jobbet som vekter (kvinne) og måtte slutte pga den elendige lønnen. Jeg tjener mye mer som ufaglært i helsesektoren. Just saying.

Anonymous poster hash: 3da20...130

Skrevet

Politiuniform er hot, men vektere...not so much.

Anonymous poster hash: 917df...963
Skrevet

Samme her.Blir litt rart med damer som skal være tøffe i trynet liksom.Beklager at det er sånn,men sånn er det.

Anonymous poster hash: 77ea8...278

patetisk.....

Skrevet

Helt ærlig, synes det er vanskelig å ta kvinnelig politi seriøst.

Anonymous poster hash: 31f9d...a60

:hakeslepp:

Anonymous poster hash: 5f9b2...14f

Skrevet

Politiuniform er hot, men vektere...not so much.

Anonymous poster hash: 917df...963

Er det virkelig noen som syns det? Politiuniform er ikke hot og hattene de går med er kleine.

Anonymous poster hash: 5db25...7d6

Skrevet

Gjør det :) Det er masse søte, feminine jenter med hyggelig fremtoning som jobber som vektere. Du trenger ikke hverken se ut eller oppføre deg som en stor, tøff type, det er en myte at vektere er slik! Det blir lagt nøye vekt på (ihvertfall i det firmaet jeg jobber i) hva slags person du er og at du skal gå godt med mennesker og kollegaer- vi har et helt supert arbeidsmiljø!

Takk for innspill! :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...