Gå til innhold

Jeg hater å være singel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg virkelig hater å være singel! Blir deppa av dette:(

Jeg er 28 år, og nesten alle mine venner er i seriøse forhold, har samboere, noen er gift og noen har barn på vei. De er lykkelige og har alt på stell.

Det inviteres ofte til parmiddager/fester, og det er jo kjipt å være alene på dette. De er opptatt av bryllup, barn, leiligheter osv. Dette er så fjernt for meg, så jeg interesserer meg svært lite for dette. Er jo glad på mine venninners vegne, men jeg vil ha alt dette selv også.

Jeg vil ha kjæreste. En som alltid er der. En jeg er glad i, og som er glad i meg. Men jeg har aldri hatt kjæreste, og begynner egentlig å tvile på om jeg noen gang kommer til å møte noen. Jeg prøver å være sosial. Har heldigvis noen single venner også, føler meg mye bedre når jeg er sammen med single, og ikke omringet av forelskede par.

Noen i samme situasjon?

Anonymous poster hash: 6336e...ad2

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, sjekker vel inn på alt, aldri hatt kjæreste, savn, redd for at jeg ikke får kjæreste/stifte familie, omntrent samme alder, kjipt å se på de som får ting til.

Anonymous poster hash: 21cd6...e4e
  • Liker 1
Skrevet

Sjekker inn på alt!

Aldri hatt kjæreste, trodde jeg hadde truffet drømmejenta for noen måneder siden men hun var ikke klar for ett forhold!

28 år å eneste single blant venna mine mens de er ute på double date/fester og sånne ting så sitter jeg hjemme alene! :(

Spørr pent om å få være med på festen så får jeg alltid beskjed om at det er med jentene denne gang, eller så prøver de å holde det skjult for meg.

Blir bare invitert over når det en sjelden gang er guttekveld og fruen er ute av huset!

Vil så gjerne ha en kjæreste å være glad i... Se om julenissen,påskeharen eller cupid dukker opp med en i år! :P

Anonymous poster hash: 4a61f...4dc

Skrevet

Samme situasjon:) er 26 og 90%av mine venniner er i forhold,mange som er gift med barn også. Folk med egne leiligheter og "seriøse"jobber.... Det verste er at de ikke forstår at DE er min ekstra familie, de er mine sosiale relasjoner. Ofte får jeg høre at jeg har det så lett jeg som er singel og kan gjøre hva jeg vil, men singel og ensom glemmer de går hånd i hånd.

Ok,er ikke veldig ensom akkkurat, har jo mange jeg kan møte, men ofte bøir det sånn at de ikke kan møtes pga ungen skal ditt og datt,er syk eller hva det nå enn er.

Men jeg stresser ikke. Jada,kanskje jeg ikke får en "seriøs"jobb og egen leilighet før jeg er minst 32-33år, kanskje jeg ikke blir gift eller får stiftet familie, men det er ikke noe jeg eller du vurde tenke på nå. Vi burde egentlig prøve å nyte det så godt vi kan,for en dag sitter du der med dine barn,huset full av rot og faenskap og en lat mann i sofaen;) nyt det livet du har bå istedenfor å bekymre deg for fremtiden.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Er også singel, men hater det ikke. Har en fin jobb, har kjøpt egen leilighet som bare er min, er helt fri og kan gjøre akkurat som jeg vil. Har det meste på stell sånn ellers, lager gode middager til meg selv rett som det er. Trenger ikke et kvinnfolk for å få i meg ordentlig mat. Føler ikke at jeg savner så mye, egentlig. Og så lenge jeg ikke har funnet en jente som er bra nok for meg, og som virkelig fortjener å ha meg som kjæreste, forblir jeg heller singel. Tar ikke til takke med noe jeg ikke er fornøyd med, det komme jeg aldri til å gjøre, om jeg så forblir singel livet ut.

Edit: forelskelse er som en dødelig sykdom som man må unngå for enhver pris, haha.

Edit edit: er 32.

Endret av sjonkelrolf
Skrevet

Du er 28 år! Hadde du vært litt eldre, hadde jeg skjønte deg. 28 er ingen alder. Jeg er en god del yngre enn deg, men jeg tror ikke jeg orker tanken på barn når jeg er i den alderen. Livet er ikke barn, hus, mann og stasjonsvogn i 20-årene. For meg er det viktig med frihet, mye reising, impulsivitet, karriere og mye, mye mer. Mann, hus og barn kan jeg få når jeg er eldre.

Anonymous poster hash: df6bc...e80
  • Liker 1
Skrevet

Du er 28 år! Hadde du vært litt eldre, hadde jeg skjønte deg. 28 er ingen alder. Jeg er en god del yngre enn deg, men jeg tror ikke jeg orker tanken på barn når jeg er i den alderen. Livet er ikke barn, hus, mann og stasjonsvogn i 20-årene. For meg er det viktig med frihet, mye reising, impulsivitet, karriere og mye, mye mer. Mann, hus og barn kan jeg få når jeg er eldre.

Med tanke på hvor mange kvinner mellom 30-40 år det er her inne som klager over det dårlige utvalge av menn, så vil jeg si dette er et dårlig råd.

Anonymous poster hash: f26a1...40d

• Liker 3
Skrevet

Med tanke på hvor mange kvinner mellom 30-40 år det er her inne som klager over det dårlige utvalge av menn, så vil jeg si dette er et dårlig råd.

Anonymous poster hash: f26a1...40d

Ja, fysjameg, sånn går det når man tiltrekkes av playere og drittsekker. Man fortjener ikke bedre da :P

• Liker 1
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Jeg kommer aldri til å forstå meg på folk som hater og være singel. Det er jo ingenting som er bedre en å være singel.

Skrevet

Kan godt skjønne det er godt og være singel når du har vært inn og ut av flere forhold. Men når du har gått singel hele livet og er i midten av 20 årene er man faktisk lei friheten.

Er samme som deg TS, savner også noen å være glad i.

• Liker 3
Skrevet

Jeg er sikker på at vennen dine som er i forhold innimellom skulle ønske at de var singel som deg.. slapp å måtte ta hensyn hel tiden, få sure miner, ikke forstå seg på den andre osv.. :)

Jeg synes det er greit at du ikke liker å være singel, det er lov.. har det selv slik noen kvelder hvor jeg kjeder meg og føler meg ensom..

Men gjør du noe for å få deg kjæreste TS?

Skrevet

Mann, hus og barn kan jeg få når jeg er eldre.

Ja, denne tankegangen sørger for at haugevis med norske kvinner må få hjelp til å bli gravide med prøverør eller må til Danmark for å bli bekfruktet fordi de ikke finner seg en mann når de plutselig finner ut i en alder av 32 at de vil ha unger før det er for seint. Livet slutter ikke den dagen man får barn, bare til info :)

Anonymous poster hash: 863d4...258

• Liker 2
Skrevet

Ja, denne tankegangen sørger for at haugevis med norske kvinner må få hjelp til å bli gravide med prøverør eller må til Danmark for å bli bekfruktet fordi de ikke finner seg en mann når de plutselig finner ut i en alder av 32 at de vil ha unger før det er for seint. Livet slutter ikke den dagen man får barn, bare til info :)

Anonymous poster hash: 863d4...258

Og hvis de gjør det, blir de uaktuelle for en rekke single menn som ikke ønsker å bli sammen med en dame som har barn fra før.

Skrevet

Skjønner deg godt! Spesielt når man aldri har hatt kjæreste tror jeg savnet blir veldig stort etterhvert... Jeg er selv 20, og har aldri hatt kjæreste - aldri vært i nærheten en gang. Nå er det jo mer vanlig på min alder, men jeg savner det likevel veldig mye selv om (eller kanskje på grunn av at) jeg aldri har opplevd det. Skjønner jo at dette kanskje blir vanskeligere med årene når venner etablerer seg da...

For øvrig har jeg funnet ut at 2014 skal bli året, selv om jeg har veldig lav selvtillit på dette området så skal jeg være aktiv på Tinder/Sukker og ellers utvide den sosiale kretsen min for å finne noen :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Skjønner deg godt! Spesielt når man aldri har hatt kjæreste tror jeg savnet blir veldig stort etterhvert... Jeg er selv 20, og har aldri hatt kjæreste - aldri vært i nærheten en gang. Nå er det jo mer vanlig på min alder, men jeg savner det likevel veldig mye selv om (eller kanskje på grunn av at) jeg aldri har opplevd det. Skjønner jo at dette kanskje blir vanskeligere med årene når venner etablerer seg da...

For øvrig har jeg funnet ut at 2014 skal bli året, selv om jeg har veldig lav selvtillit på dette området så skal jeg være aktiv på Tinder/Sukker og ellers utvide den sosiale kretsen min for å finne noen :)

Håper du lykkes og finner den du leter etter ! Bare å ikke gi opp så skjer det før du aner det :)

• Liker 2
Gjest Whitestripes
Skrevet

Gjør du noe for å få deg kjæreste, da, TS? Eller bare venter du på at prins Charming skal ringe på døra di?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg virkelig hater å være singel! Blir deppa av dette:(

Jeg er 28 år, og nesten alle mine venner er i seriøse forhold, har samboere, noen er gift og noen har barn på vei. De er lykkelige og har alt på stell.

Det inviteres ofte til parmiddager/fester, og det er jo kjipt å være alene på dette. De er opptatt av bryllup, barn, leiligheter osv. Dette er så fjernt for meg, så jeg interesserer meg svært lite for dette. Er jo glad på mine venninners vegne, men jeg vil ha alt dette selv også.

Jeg vil ha kjæreste. En som alltid er der. En jeg er glad i, og som er glad i meg. Men jeg har aldri hatt kjæreste, og begynner egentlig å tvile på om jeg noen gang kommer til å møte noen. Jeg prøver å være sosial. Har heldigvis noen single venner også, føler meg mye bedre når jeg er sammen med single, og ikke omringet av forelskede par.

Noen i samme situasjon?

Anonymous poster hash: 6336e...ad2

Jeg også. Hater hater hater hater HATER HATER HATER det noe så inni helvete!!!!!!!!

Anonymous poster hash: 49715...1b6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sikker på at vennen dine som er i forhold innimellom skulle ønske at de var singel som deg.. slapp å måtte ta hensyn hel tiden, få sure miner, ikke forstå seg på den andre osv.. :)

Jeg synes det er greit at du ikke liker å være singel, det er lov.. har det selv slik noen kvelder hvor jeg kjeder meg og føler meg ensom..

Men gjør du noe for å få deg kjæreste TS?

Joda, men forskning viser at par har bedre livskvalitet enn single. De lever til og med lenger.

AnonymBruker
Skrevet

Og hva er det tullet med at man er så fri når man er singel??? Jeg er faen meg ikke mye fri som kronisk singel! Som om det å ikke måtte ta hensyn til andre og kunne bestemme hva jeg vil se på tv til enhver til er så inmari frihet? Bullshit.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Og hva er det tullet med at man er så fri når man er singel??? Jeg er faen meg ikke mye fri som kronisk singel! Som om det å ikke måtte ta hensyn til andre og kunne bestemme hva jeg vil se på tv til enhver til er så inmari frihet? Bullshit. Anonymous poster hash: 49715...1b6

Fordi man slipper sure miner,krangling om dusteting,sjalusi,meldeplikt, og lista er lang. Singellivet er faen så fantastisk

Anonymous poster hash: 08bd7...9d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...