AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #1 Skrevet 18. februar 2014 Dvs han trodde jeg sov, men jeg våknet av at han sendte meldinger med noen til langt ut på natten i går. Jeg latet som jeg sov og han holdt på å sende konstante meldinger med noen i nesten to timer.. Spurte han i dag før han dro på jobb hvem han hadde sendt meldinger med, og da sa han bare at han ikke hadde sendt noen meldinger… Jeg orker ikke starte en krangel så jeg sa ingenting. Hva skal jeg gjøre Anonymous poster hash: bef59...70f
Rapunzel_ Skrevet 18. februar 2014 #2 Skrevet 18. februar 2014 Jeg ville tatt det opp med han igjen, og sagt at jeg vet at han sendte meldinger. Hvis han f.eks. hadde sagt at han sendte med en kompis eller noe hadde det vært greit (men fortsatt litt mistenksomt), men når han åpenbart lyver siden han sier at han ikke sendte noen meldinger, da er det ikke greit!! Hvorfor skulle han lyve hvis han ikke hadde hatt noe å skjule... 9
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #3 Skrevet 18. februar 2014 Jeg ville tatt det opp med han igjen, og sagt at jeg vet at han sendte meldinger. Hvis han f.eks. hadde sagt at han sendte med en kompis eller noe hadde det vært greit (men fortsatt litt mistenksomt), men når han åpenbart lyver siden han sier at han ikke sendte noen meldinger, da er det ikke greit!! Hvorfor skulle han lyve hvis han ikke hadde hatt noe å skjule... Nettopp.. Jeg er så redd og lei meg. Vil ikke virke masete heller, men jeg føler på hele meg at han skjuler noe….. Tviler på at han vil gi meg sannheten om jeg spør Anonymous poster hash: bef59...70f
Rapunzel_ Skrevet 18. februar 2014 #4 Skrevet 18. februar 2014 Nettopp.. Jeg er så redd og lei meg. Vil ikke virke masete heller, men jeg føler på hele meg at han skjuler noe….. Tviler på at han vil gi meg sannheten om jeg spør Anonymous poster hash: bef59...70f Hvis du sier til han (uten å spørre om noe først) at du VET at han sendte meldinger, fordi du var våken, så sitter han i saksa. Da har han jo lyvd for deg, og det er usannsynlig at han har lyvd dersom han sendte meldinger med f.eks. en kompis. Så selv han burde da skjønne at du aner hva det dreier seg om. Og hvis du er redd for at han skal bli sinna for at du latet som du sov, så kan faktisk ikke det måle seg opp mot hvor sinna du har lov til å bli for at han lyver OG eventuelt for at han sender meldinger med en annen jente/dame. Her kan ikke han komme med noen beskyldninger mot deg eller unnskyldninger for seg selv (i alle fall ikke noen troverdige, mest sannsynlig). 5
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #5 Skrevet 18. februar 2014 Hvis du sier til han (uten å spørre om noe først) at du VET at han sendte meldinger, fordi du var våken, så sitter han i saksa. Da har han jo lyvd for deg, og det er usannsynlig at han har lyvd dersom han sendte meldinger med f.eks. en kompis. Så selv han burde da skjønne at du aner hva det dreier seg om. Og hvis du er redd for at han skal bli sinna for at du latet som du sov, så kan faktisk ikke det måle seg opp mot hvor sinna du har lov til å bli for at han lyver OG eventuelt for at han sender meldinger med en annen jente/dame. Her kan ikke han komme med noen beskyldninger mot deg eller unnskyldninger for seg selv (i alle fall ikke noen troverdige, mest sannsynlig). Kan jeg sjekke telefonen hans? Hva om det er slettet? Jeg er så redd for å spørre og så blir han sint og jeg virker dramatisk og overmistenksom.. Jeg har en så vond følelse nå. Er så kvalm og skjelver.. Takk for gode svar forresten <3 Anonymous poster hash: bef59...70f
Gjest bustyvel Skrevet 18. februar 2014 #6 Skrevet 18. februar 2014 Ikke vær en sjalu bitch og sjekk telefonen hans iallefall. Er han ikke ærlig nok for deg når du spør han igjen, så finner du deg noen andre 6
Rapunzel_ Skrevet 18. februar 2014 #7 Skrevet 18. februar 2014 Kan jeg sjekke telefonen hans? Hva om det er slettet? Jeg er så redd for å spørre og så blir han sint og jeg virker dramatisk og overmistenksom.. Jeg har en så vond følelse nå. Er så kvalm og skjelver.. Takk for gode svar forresten <3 Anonymous poster hash: bef59...70f Jeg skal ikke gi det en fasit på om du kan sjekke telefonen hans eller ikke, men det er jo en ting som er "ulovlig" å gjøre fra din side igjen.... Og det er sikkert stor sjanse for at han har slettet meldingene, hvis han vil skjule dem. Jeg tror det lureste er å ta det opp med han igjen først, og konfrontere han med at du faktisk var våken og la merke til at han sende meldinger over lang tid. Da innser han jo at du vet at han løy for deg første gangen du spurte. Da blir det nok vanskelig å finne på en ny løgn i farta. Og om han blir sint så synes jeg ikke han er noe å spare på, fordi i et forhold så skal man kunne snakke med hverandre om ting som plager en, uten at den andre skal bli sint. Ellers vil det ikke fungere, i alle fall ikke i lengden.
Gjest Jørild Skrevet 18. februar 2014 #8 Skrevet 18. februar 2014 Nei, ikke sjekk telefonen. Du vet han sendte meldinger, og du er ikke sjalu og masete for å fortelle han det. 4
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #9 Skrevet 18. februar 2014 Ikke vær en sjalu bitch og sjekk telefonen hans iallefall. Er han ikke ærlig nok for deg når du spør han igjen, så finner du deg noen andre Men jeg vil så gjerne vite at jeg har rett før jeg eventuelt dumper han.. Hvis det viser seg at det jeg tror er tilfellet så er det hadet bra for min del. Men hva hvis jeg tar feil og det bare var en venn…? Anonymous poster hash: bef59...70f
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #10 Skrevet 18. februar 2014 Jeg skal ikke gi det en fasit på om du kan sjekke telefonen hans eller ikke, men det er jo en ting som er "ulovlig" å gjøre fra din side igjen.... Og det er sikkert stor sjanse for at han har slettet meldingene, hvis han vil skjule dem. Jeg tror det lureste er å ta det opp med han igjen først, og konfrontere han med at du faktisk var våken og la merke til at han sende meldinger over lang tid. Da innser han jo at du vet at han løy for deg første gangen du spurte. Da blir det nok vanskelig å finne på en ny løgn i farta. Og om han blir sint så synes jeg ikke han er noe å spare på, fordi i et forhold så skal man kunne snakke med hverandre om ting som plager en, uten at den andre skal bli sint. Ellers vil det ikke fungere, i alle fall ikke i lengden. Jeg får prøve å ta det opp igjen. Ser bare for meg at han blir sur fordi jeg "løy" og latet som jeg sov.. Tviler på at jeg får noe svar. Er veldig fristet til å sjekke telefonen, men jeg vet jo at det ikke er helt greit. Anonymous poster hash: bef59...70f
Rapunzel_ Skrevet 18. februar 2014 #11 Skrevet 18. februar 2014 Men jeg vil så gjerne vite at jeg har rett før jeg eventuelt dumper han.. Hvis det viser seg at det jeg tror er tilfellet så er det hadet bra for min del. Men hva hvis jeg tar feil og det bare var en venn…? Anonymous poster hash: bef59...70f Men HVORFOR skulle han lyve om at han i det hele tatt sendte meldinger, hvis han bare sendte med en venn? Da hadde han jo bare kunne sagt det som det var. 6
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #12 Skrevet 18. februar 2014 Men HVORFOR skulle han lyve om at han i det hele tatt sendte meldinger, hvis han bare sendte med en venn? Da hadde han jo bare kunne sagt det som det var. Jeg tror nesten jeg innerst inne vet svaret. Det har vært mange små ting som har skjedd i det siste og jeg har konfrontert hver gang, og han blir forbanna hver gang og sier jeg er paranoid og sjalu. Men jeg reagerer jo ikke uten grunn.. Jeg er helt knust jeg nå.. Anonymous poster hash: bef59...70f
Rapunzel_ Skrevet 18. februar 2014 #13 Skrevet 18. februar 2014 (endret) Jeg får prøve å ta det opp igjen. Ser bare for meg at han blir sur fordi jeg "løy" og latet som jeg sov.. Tviler på at jeg får noe svar. Er veldig fristet til å sjekke telefonen, men jeg vet jo at det ikke er helt greit. Anonymous poster hash: bef59...70f Han har ingen grunn til å bli sur for at du latet som du sov, siden han selv har løyet til deg om at han ikke sendte meldinger. Hvis han henger seg for mye opp i det at du latet som du sov, prøver han å legge skylden over på deg og vri det hele om til en diskusjon der DU har gjort noe galt, og da er det i alle fall ingen tvil om at han ikke vil ha det at han sendte meldinger som noe samtaleemne. Hvis han bli forbanna, hadde jeg ikke giddet å være sammen med han var jeg deg, fordi det er viktig å kunne stole på og snakke med partneren sin om ting som plager. Det burde han også skjønne. Alt dere snakker om absolutt hele tiden kan ikke være rosenrødt. Endret 18. februar 2014 av Rapunzel_ 3
globalagogo Skrevet 18. februar 2014 #14 Skrevet 18. februar 2014 Sikker på at det var meldinger og ikke vanlig surfing? Surfer noen ganger om natta selv. Hvis han har smart phone mener jeg. Satser på at han hadde lydløs? 5
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #15 Skrevet 18. februar 2014 Sikker på at det var meldinger og ikke vanlig surfing? Surfer noen ganger om natta selv. Hvis han har smart phone mener jeg. Satser på at han hadde lydløs? Hørte meldingsvibrering og han la telefonen vekk mellom hver melding.. Så ja.. Anonymous poster hash: bef59...70f
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #16 Skrevet 18. februar 2014 Han har ingen grunn til å bli sur for at du latet som du sov, siden han selv har løyet til deg om at han ikke sendte meldinger. Hvis han henger seg for mye opp i det at du latet som du sov, prøver han å legge skylden over på deg og vri det hele om til en diskusjon der DU har gjort noe galt, og da er det i alle fall ingen tvil om at han ikke vil ha det at han sendte meldinger som noe samtaleemne. Hvis han bli forbanna, hadde jeg ikke giddet å være sammen med han var jeg deg, fordi det er viktig å kunne stole på og snakke med partneren sin om ting som plager. Det burde han også skjønne. Alt dere snakker om absolutt hele tiden kan ikke være rosenrødt. Jeg er på nippet til å gjøre det slutt, nettopp pga det du sier. Han blir sint og nekter å prate og sier han føler seg stresset og anklaget. Men det er jo aldri uten grunn jeg tar opp ting og det er slettes ikke så ofte.. Men vi eier bolig sammen og har jo flere år bak oss, jeg vil på en måte ikke bare gi opp.. Ser de fleste her mener det er forbudt å sjekke telefonen, men jeg tror det hadde gitt meg en ro og ikke minst så unngår jeg en eventuell konfrontasjon. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg er helt rådvill nå. Kaster opp og skjelver.. Anonymous poster hash: bef59...70f 1
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 18. februar 2014 #17 Skrevet 18. februar 2014 Men jeg vil så gjerne vite at jeg har rett før jeg eventuelt dumper han.. Hvis det viser seg at det jeg tror er tilfellet så er det hadet bra for min del. Men hva hvis jeg tar feil og det bare var en venn…? Anonymous poster hash: bef59...70f Hvis det bare var en venn han skrev meldinger med, så hadde han nok vært ærlig om det.
Fråde Skrevet 18. februar 2014 #18 Skrevet 18. februar 2014 Kanskje han har tenkt til å overraske deg med en gave eller noe sånt, og er derfor han ikke vil at du skal høre på. 2
Rapunzel_ Skrevet 18. februar 2014 #19 Skrevet 18. februar 2014 Jeg er på nippet til å gjøre det slutt, nettopp pga det du sier. Han blir sint og nekter å prate og sier han føler seg stresset og anklaget. Men det er jo aldri uten grunn jeg tar opp ting og det er slettes ikke så ofte.. Men vi eier bolig sammen og har jo flere år bak oss, jeg vil på en måte ikke bare gi opp.. Ser de fleste her mener det er forbudt å sjekke telefonen, men jeg tror det hadde gitt meg en ro og ikke minst så unngår jeg en eventuell konfrontasjon. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg er helt rådvill nå. Kaster opp og skjelver.. Anonymous poster hash: bef59...70f Hvis han ikke hadde hatt noe å skjule, så skulle det ikke være så vanskelig for han å berolige deg og forklare det hvordan ting henger sammen, uten at han skulle føle seg presset og anklaget. Du kan jo be han forestille seg din situasjon, så kanskje han skjønner at du blir mistenksom. Du trenger ikke å si at du mistenker han for å være utro, men du kan si at du synes det er ekkelt når du vet at han lyver, og derfor gjerne vil høre sannheten. Hvis han har en naturlig forklaring på ting, så skulle det jo i utgangspunktet ikke være noe hokus pokus å si deg forklaringen. Du anklager han ikke, du bare snakker med kjæresten din om noe som plager deg, og det er HELT normalt. 1
Tba Skrevet 18. februar 2014 #20 Skrevet 18. februar 2014 Jeg er på nippet til å gjøre det slutt, nettopp pga det du sier. Han blir sint og nekter å prate og sier han føler seg stresset og anklaget. Men det er jo aldri uten grunn jeg tar opp ting og det er slettes ikke så ofte.. Men vi eier bolig sammen og har jo flere år bak oss, jeg vil på en måte ikke bare gi opp..Ser de fleste her mener det er forbudt å sjekke telefonen, men jeg tror det hadde gitt meg en ro og ikke minst så unngår jeg en eventuell konfrontasjon. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg er helt rådvill nå. Kaster opp og skjelver.. Anonymous poster hash: bef59...70f Du har ikke løyet om at sov, du prøvde å sove men fikk ikke sove fordi han sendte meldinger. I slike tilfeller så må det være greit å sjekke tlf. Det er bare nødrett. Når han lyver, blir sint og bruker hersketeknikker, så har du ingen annen utvei. Det du går igjennom er er så tøft at kan ikke ha det slik overtid, du må vite hva som skjer. 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå