AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #1 Skrevet 18. februar 2014 Noen som har prøvd denne? Så dne ble anbefalt i en tråd her inne. Den ser jo helt aldeles fantastisk ut i beskrivelsen, men er så lei av bomkjøp. Hvordan er det å legge sminke over? Anonymous poster hash: ad627...9c9
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #2 Skrevet 20. februar 2014 Ingen? Anonymous poster hash: ad627...9c9
misssmiley Skrevet 10. mars 2014 #4 Skrevet 10. mars 2014 Noen som har prøvd denne? Så dne ble anbefalt i en tråd her inne. Den ser jo helt aldeles fantastisk ut i beskrivelsen, men er så lei av bomkjøp. Hvordan er det å legge sminke over? Anonymous poster hash: ad627...9c9 Jeg bruker denne oljen og er kjempefornøyd! den trekker raskt inn i huden så jeg har ingen problem med å legge sminke over, jeg bruker ikke så mye da. bruker bare ID minerals foundtaion pudderet og litt concealer under øynene. vet ikke hvordan det blir hvis du bruker tykk brunkrem eller noe slikt. i værste fall kan du bare bruke den som en nattkrem. den har uansett gjort huden min mye bedre, slik at jeg trenger mindre sminke enn før
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #5 Skrevet 11. mars 2014 Gir den godt med fukt? Jeg er acne prone og svært fuktfattig, og syntes den så spennende ut. Decleor sine er også gode, men denne hadde så mye ekstra!Anonymous poster hash: ad627...9c9
misssmiley Skrevet 19. mars 2014 #6 Skrevet 19. mars 2014 Gir den godt med fukt? Jeg er acne prone og svært fuktfattig, og syntes den så spennende ut. Decleor sine er også gode, men denne hadde så mye ekstra!Anonymous poster hash: ad627...9c9 Ja, den gir masse fukt! masse masse! Jeg hadde prøvd den om jeg var deg. Har en venninne som hadde masse akne og huden hennes er nesten helt glatt nå etter noen måneders bruk av denne ansiktsolja. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #7 Skrevet 25. mars 2014 Tok sjansen og kjøpte den jeg Brukt i 6 dager i deler av ansiktet, ingne kviser og flassete hud flasser heller ikke lenger Gjenstår å se om den gjør noe annet supert, men foreløpig veldig fornøyd. Brukt under foundationen, og under nattkrem-huden ser bare bedre ut! Håper det fortsteter Rene produkter er jeg me rog mer fan av, ser enorme forbedringer på hud, hår og tenne ruten SLS og parabener! Anonymous poster hash: ad627...9c9
misssmiley Skrevet 28. mars 2014 #8 Skrevet 28. mars 2014 Tok sjansen og kjøpte den jeg Brukt i 6 dager i deler av ansiktet, ingne kviser og flassete hud flasser heller ikke lenger Gjenstår å se om den gjør noe annet supert, men foreløpig veldig fornøyd. Brukt under foundationen, og under nattkrem-huden ser bare bedre ut! Håper det fortsteter Rene produkter er jeg me rog mer fan av, ser enorme forbedringer på hud, hår og tenne ruten SLS og parabener! Anonymous poster hash: ad627...9c9 Det var bra at det ble et vellykket kjøp da! glad på dine vegne! håper det fortsetter å virke på deg. rent og naturlig er alltid best! jeg også prøver å kutte ut alt som har sls og parabener i seg. tror det gjør mer skade enn myndigheter tørr å snakke om...
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #9 Skrevet 28. mars 2014 Hvor kjøper dere denne oljen og hva heter den når dere søker den opp? Anonymous poster hash: 00ac3...100
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #10 Skrevet 28. mars 2014 Jeg googlet den, og kjøpte fra nettsiden. Ikke angret Anonymous poster hash: ad627...9c9
misssmiley Skrevet 30. mars 2014 #12 Skrevet 30. mars 2014 Hvor kjøper dere denne oljen og hva heter den når dere søker den opp? Anonymous poster hash: 00ac3...100 marinamiracle.no er nettbutikken også heter olja noe med herbal oil
Mrs Smith Skrevet 30. mars 2014 #13 Skrevet 30. mars 2014 (endret) . Endret 29. juni 2014 av Gullrose
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #14 Skrevet 31. mars 2014 Det er mange andre oljer i også, men selvsagt også jojoba olje. Anonymous poster hash: ad627...9c9
misssmiley Skrevet 2. april 2014 #15 Skrevet 2. april 2014 Er det ikke i bunn og grunn jojoba olje? er nok en del jojoba i den, men tror det er blandingen av de forskjellige tingene som gjør at den funker. jeg har brukt kun jojobaolje tidligere, men det blir liksom ikke det samme altså 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå