Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Banner @Entern for det er Cassidy Tvillingene helt enige med deg i.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Entern skrev (1 minutt siden):

Banner @Hoppetaujenta for å legge merke til enigheten :D 

Banner @Entern for nå er vi både tre og fire og fem som er enige, bare de andre kan våkne snart. :nikke: 

• Hjerte 2
Skrevet
Entern skrev (2 minutter siden):

Banner @Hoppetaujenta for nå sitter vi og venter på at de andre skal våkne :sover::sover::sover::sover:

Banner @Entern litt tilbake, for C&C sier at de er her hele tiden, men det stemmer visst ikke. :klo: 

• Hjerte 1
Skrevet

Banner @Entern for de kan vel ikke være ute på tur og har blitt morgenjoggegutten og morgenjoggejenten? :sjokkert:

• Hjerte 1
Skrevet

Banner @Entern for Cassidy Tvillingene har vært på en lang skogstur sammen i dag.🥰🥰

• Hjerte 1
Skrevet

Banner @Entern for Cassidy Tvillingene synes at skogsturen var fin selv om regnet høljet ned.:regn::regn:

• Hjerte 1
Skrevet

Banner @Ciaran og Ciara og synger av full hals "La regnet øøøøse ned, la det renne strie strømmer" *kremt* Regner med at turen var finere enn sangstemmen min 😂

• Hjerte 2
Skrevet

Banner @Anki- fordi hun sang så fint for tvillingene 😄🎼

• Hjerte 1
Skrevet

Banner @Entern for nå er jeg overbevist om at han ligger og ler så han griner pga. sangen min 

• Hjerte 2
Skrevet

Banner @Entern mens jeg vurderer å synge i en sang eller to til som får ham til å gapskratte så rumpehårene hans krøller seg 

• Hjerte 2
Skrevet

Banner @Anki- for de sangene gleder jeg meg til å høre😀😀

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Banner @Entern mens jeg synger en sang til Turjenten og Turgutten "Oooooh, vi vandra saman - eg følgjer deeer du gååår.... Oooooh, gje meg handa, eg vil hjem til Enternguten våååår"  *kremt*

Endret av Anki-
  • Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...