Gå til innhold

Bannetråden

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Banner @Entern for Cassidy Tvillingene blir skikkelig glade for den klemmen.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banner @Entern for Cassidy Tvillingene ønsker deg også en Riktig Godnatt, vår Forumbestekompis.😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Banner @Entern for Cassidy Tvillingene ønsker deg også en Riktig Godmorgen.😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banner @Ciaran og Ciara for jeg hadde flaks, var opphold når jeg dro til jobb, og opphold når jeg dro hjem😅ellers har regnet bøttet ned og i morgen kommer det dobbelt så mye🌧️🌧️🌧️🌧️🌧️🌧️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banner @Anki- fordi hun har helt rett, jeg var kjempeheldig med været på vei til og fra jobb, må høljregner det 🌧️🌧️🌧️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Banner @Entern for Cassidy Tvillingene hørte på radioen at dere skulle få mye vind og regn i Oslo til kvelden og natten.:nikke::nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Banner @Anki- for Cassidy Tvillingene kan fortelle at dette høstværet med regn og vind er det mest vanligste været her i Bergen mesteparten av året.:regn::regn::nikke::nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banner @Anki- for det forstår Cassidy Tvillingene.:nikke::nikke: Men vi kan ikke deppe over regnvær siden vi bor i Bergen.:regn::regn:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...