Gå til innhold

Bannetråden

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Banner C&C for å dra bort den lille Hoppesprettetrampolinen jeg hadde tenkt å bruke
for å få ordentlig schwung i banningen min.  :fy: 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Banner @Hoppetaujenta for det var ikke Cassidy Tvillingene som gjorde for vi ville aldri ha gjort noe så slemt mot deg.:gråter::gråter:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banner @Entern for Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk for trøst og klemmer.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Banner @Entern For Cassidy Tvillingene må bruke mange hjerteemojier vi som er Taragutten og Tarajenten for det ligger jo i betydningen av Taragutten og Tarajenten.🥰🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banner @Entern for den der bruker Cassidy Tvillingene ofte i Bannetråden v3 på Diskusjon, hvis noen klager på hjerteemojibruken vår der.:fnise::fnise:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banner @Entern for Cassidy Tvillingene tror at TheDark er litt oppgitte over oss alle sammen, fordi vi har altfor lite variasjoner i banningene våre i Bannetråden v3 på Diskusjon. Men vi har sagt til han flere ganger at Bannetråden v3 er en evig gjentagelsestråd.:nikke::nikke:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (1 minutt siden):

Banner @Ciaran og Ciara for det synes jeg dere har rett i, TheDark er en fin fyr men litt streng på sånne ting😅

Banner @Entern for han minner meg på en fin favoritt-Pink Floyd-cd som jeg ikke kan spille nå. 
                                                                                  Den mørke siden av månen. :rodmer:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banner @Entern For Cassidy Tvillingene har det albumet på vinyl, og vi synes at det er et skikkelig bra album-😍😍🤩🤩🥰🥰

Endret av Ciaran og Ciara
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Banner @Entern for Cassidy Tvillingene synes at du også har veldig bra musikksmak.😍😍🤩🤩🥰🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banner @Entern for Cassidy Tvillingene synes også at våre venner MR SPEED, SprengeMobil og TheDark på Diskusjon også har veldig bra musikksmak.🥰🥰😍😍🤩🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...