Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Entern skrev (1 minutt siden):

Banner @Hoppetaujenta fordi hun sier jeg fniser som en påfugl :fy:

Banner @Entern som sier at han fiser som en påfugl.... :sjokkert: ...i alle dager da! 

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Banner @Entern for nå er Cassidy Tvillingene på plass igjen.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Banner @Ciaran og Ciara for å overvåke Enterns bevegelser i tråden. :ninja: 

• Hjerte 2
Skrevet

Banner @Vikingmamma for Cassidy Tvillingene ønsker deg velkommen til Bannetråden, vi håper at du vil like deg i denne tråden.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

:) ...og jeg banner @Ciaran & Ciara for å være over det hele når jeg skal svare. 

Endret av Hoppetaujenta
  • Hjerte 1
Skrevet

Ønsker vikingmamman velkommen jeg også og banner @Entern for han er sannelig rask han også. 

• Hjerte 2
Skrevet

Banner @Hoppetaujenta for Cassidy Tvillingene er Here There And Everywhere som Paul synger i den ene sangen sin fra The Beatles.😉😉

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Banner @Entern for Cassidy Tvillingene synes at den beskrivelsen passet bra på oss.:fnise::fnise:

• Hjerte 1
Skrevet

Banner @Entern for Cassidy Tvillingene ser at enigheten rår her inne igjen.:strix::strix:

• Hjerte 1
Skrevet

Banner @Ciaran og Ciara fordi de er så glade over enighet at de hopper og spretter så det kjennes helt hit :P

• Hjerte 2
Skrevet

Banner @Anki- for Cassidy Tvillingene hopper og spretter som to sprettballer her inne vi.:fnise::fnise:

• Hjerte 1
Skrevet

Banner @Entern for Cassidy Tvillingene er Hjertelig glade for våre nye titler.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...