Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Banner @Entern for Cassidy Tvillingene Setter stor pris på å bli beæret med nye titler.:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Banner @Entern for å ønske dem en god torsdag,
når jeg i min indre klokke helt klart kjenner at det er fredag. :jolie: 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Banner @Hoppetaujenta for nå får du klemmer av Cassidy Tvillingene fordi vi synes at du er så snill grei og god.:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Skrevet

Gurimalla! Jeg må visst banne @Ciaran og Ciara litt, for nå sirkler de som blekkspruter rundt meg,
fulle av armer som klemmer... :fnise: 

• Hjerte 1
Skrevet

Banner @Entern som ler mens jeg blir skviset ihjel....                                            *blubb-blubb-blubb* 

• Hjerte 1
Skrevet

Banner @Hoppetaujenta for det må være greit å le, hun blir jo bare skviset halvt i hjel :fnise:

• Hjerte 1
Skrevet

Banner @Entern for Cassidy Tvillingene liker å klemme både deg og @Hoppetaujenta for vi er så glade i dere våre venner.:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Skrevet

Banner @Entern for Cassidy Tvillingene tar mer enn gjerne imot klemmer fra en sånn snill og god venn som deg.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗

• Hjerte 1
Skrevet

Banner @Entern for Cassidy Tvillingene Takker Hjertelig for de fine ordene fra deg.:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Skrevet

Banner @Entern for Cassidy Tvillingene setter stor pris på de nye navnetitlene våre.:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Skrevet

Banner @Ciaran og Ciara fordi de alltid er takknemlige når de får nye titler😀😀👍👍

• Hjerte 1
Skrevet

Banner @Entern for Cassidy Tvillingene blir alltid så glade når vi får nye titler fra våre venner.:strix::strix::klem3::klem3:

• Hjerte 1
Skrevet

Banner @Entern for Cassidy Tvillingene er glade for at vi vekte denne supertråden her til livet igjen.:strix::strix:

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...