Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Banner @Entern for det setter Cassidy Tvillingene stor pris på.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Banner @Entern for Cassidy Tvillingene er Hjertens enige med deg.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗

• Hjerte 1
Skrevet

Benner C&C for å drysse nonstop-hjerter i tråden. :) 

• Hjerte 2
Skrevet

Banner @Hoppetaujenta fordi hun spiste opp alle nonstop-hjertene:gråter:jeg ville også ha:gråter:

• Hjerte 1
Skrevet

Banner @Entern for Cassidy Tvillingene kan bekrefte at det blir Nonstopp av hjertedryssingene våre her i tråden.:skratte::skratte:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Banner @Entern og C&C og drysser litt ekstra nonstopp i tråden. 

• Hjerte 2
Skrevet (endret)

Banner @Hoppetaujenta og C&C og takker for nonstop 🔴🟢🟡🟠🔵🟤

Endret av Entern
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Han er så glad at han glemmer å banne noen. :fnise:  Det banner jeg ham litt for. 

• Hjerte 2
Skrevet

Banner @Entern for Cassidy Tvillingene er totalt nonstoppavhengige begge to.:skratte::skratte:

• Hjerte 1
Skrevet

Banner @Entern for Cassidy Tvillingene vet at det bare finnes en medisin mot nonstoppavhengigheten vår, nemlig mer nonstopp.:skratte::skratte:

• Hjerte 1
Skrevet

Banner @Ciaran og Ciara for å pushe godis i tråden. Snart kommer Ronja.....

• Hjerte 2
Skrevet

Banner @Hoppetaujenta for Cassidy Tvillingene hørte at både Ronja og Birk kommer snart.😉😉

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Banner @Entern for det tror Cassidy Tvillingene også.😱😱

• Hjerte 1
Skrevet

Banner @Entern for Cassidy Tvillingene har lest Ronja Røverdatter og Brødrene Løvehjerte bøkene mange ganger da vi var barn.📚📚👦👧

• Hjerte 1
Skrevet

Banner @Ciaran og Ciara for det der er veldig fine bøker, jeg er fortsatt fan av Astrid Lindgren og bøkene hennes er fullt lesbare og kjempebra når jeg leser dem som voksen også 😊😊

• Hjerte 1
Skrevet

Banner @Entern for Cassidy Tvillingene mistet dessverre interessen for å lese bøker begge to da vi var 11 år.:nikke::nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...