Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takkebanner C&C som får rule som de royale bannerne de er. :) 

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Banner @Hoppetaujentafor vi synes at det er hyggelig og koselig å banne her i tråden.:klem3::klem3:

Skrevet

Det er veldig rart men nå må jeg banne C&C fordi jeg spiste èn pose potetmos uten pølse. Det var litt fattig syns jeg. :klo: 

• Liker 1
Skrevet

Banner @Hoppetaujentafor vi er helt enige, pølse og potetmos hører sammen.:spise::spise:

• Liker 1
Skrevet

Tror at jeg banner C&C samtidig med at jeg skriver det ned på handleliste før helga. Bann. Bann. :D 

• Liker 1
Skrevet

Banner @Hoppetaujentafor vi synes at det er en helt toppers ide.:strix::strix:

Skrevet

Ok. :) Da banner jeg dere mens jeg går bort til min stol foran tv...og så skriver jeg den lista mi.
Kanskje kommer lille fuglen også innom og da kan vi kvirrevittbanne litt der også. ;) 

• Hjerte 1
Skrevet

Banner @Hoppetaujentafor vi ønsker deg en fin og god kveld videre.:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Skrevet

Torsdagsbanner tvillingene som er borte vekk herfra, men de kommer nok tilbake igjen om litt, opptatte som de er. :nikke: 

• Hjerte 1
Skrevet

Hei og hå, Søte Bannetvillinger, trivelig at dere fant tilbake igjen. Her blir det fjordland til kvelds. 

• Hjerte 1
Skrevet

Godnattbanning fra meg til tvillingene som nokså sikkert er oppe fremdeles. :) 

• Hjerte 1
Skrevet

Banner @Hoppetaujentafor vi har hørt på The Beatles nå i natt.♥️♥️♥️♥️

Skrevet

Nå må jeg banne tvillingene litt siden de har vært så heldige å få en privat konsert med de guttene der! :D 

• Hjerte 1
Skrevet

Banner @HoppetaujentaFor vi kan ikke tenke oss bedre musikk enn musikken til John, Paul, George & Ringo: The Beatles.♥️♥️♥️♥️

• Liker 1
Skrevet

Banner en fin låt fra dem og banner C&C som tramper takten og banner litt de også. :fnise: 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...