Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åja, men det var godt å høre, så da godnattbanner jeg @Ciaran og Ciara i fred og ro og går til sengs. Natta. :) 

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Banner @Hoppetaujenta for Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier for det.:bukker::bukker:🙇‍♂️🙇‍♀️

Skrevet

Banner @Ciaran og Ciara for de er antagelig helt borte fra dette forumet i dette øyeblikk. :opplyser: 

• Hjerte 1
Skrevet

Banner Hoppe for å være gift med Anton :bryllup:

• Nyttig 1
Skrevet

Banner @Cid for Cassidy Tvillingene synes at du har en livlig fantasi.😉😉

Skrevet

Banner @KnekkeBørre for Cassidy Tvillingene sier hei tilbake, og vi digger det nye profilbildet ditt.😍😍🤩🤩

• Hjerte 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Banner Ciaran og Ciara fordi det er godt å se dere igjen :klem3::klem3: (ja, jeg er "gamle" Anki-)

• Hjerte 1
Skrevet

Banner @Anki-2.0 for Cassidy Tvillingene er også veldig glade for å se deg her.:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Skrevet

Banner Ciaran og Ciara, for jeg håper inderlig det går bra med dere

• Hjerte 1
Skrevet

Banner @Anki-2.0 for Cassidy Tvillingene er litt forkjølte begge to, men det går bra med oss. Og vi håper at alt er bra med deg.🥰🥰:klem3::klem3:

Skrevet

Banner C&C for at jeg ikke helt har sett, eller husket denne tråden. :klo: 

• Hjerte 1
Skrevet

Banner @Hoppetaujenta for Cassidy Tvillingene synes at det er hyggelig og koselig å bli bannet av deg her inne igjen.:klem3::klem3:

• Liker 1
Skrevet

Da skal jeg stereobanne de søte vennene mine og håpe at de får en trivelig kveld utover, når jeg skal sove. :farvel: 

• Hjerte 1
Skrevet

Banner @Hoppetaujenta for da ønsker Cassidy Tvillingene deg en Riktig Godnatt vår gode venn Hoppe.:sover::sover::klem3::klem3:

• Liker 1
Skrevet

Godnattbanner C&C tilbake. :klem: :klem: 

• Hjerte 1
Skrevet

Banner @Hoppetaujenta for Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk, og vi håper at du får sove godt vår venn.:klem3::klem3:

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg banner @Ciaran og Ciara for at de har vært borte så lenge fra denne tråden at den sover fullstendig. ;) 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...