Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Banner @Entern og takker......og håper det blir et smakelig måltid litt senere i dag. :lur: 

• Hjerte 2
Skrevet

Banner @Hoppetaujenta for det blir det vettu 😊 og håper hun også får god lørdagsmat 😊

• Hjerte 1
Skrevet

Banner @Entern litt, for det har hun ikke tenkt på ennå. Kanskje posemos og en karbonade? 
Jeg har en fjordland eller to på lur også, så jeg lider ingen nød, men...spis et stykke pizza for meg også? :lur: 

• Hjerte 2
Skrevet

Banner @Entern for Cassidy Tvillingene synes også at dette er gode ideer til middag.🥰🥰

• Hjerte 1
Skrevet

Banner @Entern for Cassidy Tvillingene spiser ikke middag på fredager og lørdager, for da spiser vi hver våre doble Quarter Pounder menyer på McDonalds om ettermiddagen.🥰🥰

• Hjerte 1
Skrevet

Banner @Entern for Cassidy Tvillingene er helt enige.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

• Hjerte 1
Skrevet

Banner @Hoppetaujenta for Cassidy Tvillingene snorker ikke helt ennå, men det er ikke lenge til det kommer snorking fra oss.:lur::lur::fnise::fnise:

• Hjerte 1
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (53 minutter siden):

Banner @Hoppetaujenta for Cassidy Tvillingene snorker ikke helt ennå, men det er ikke lenge til det kommer snorking fra oss.:lur::lur::fnise::fnise:

Oijj...da banner og beklager jeg litt til de to søte tvillingene, for da kom snorken fra noen andre. Sorry. 🌹 🌹

• Hjerte 2
Skrevet

Banner @Anki- for det har hun helt rett i, jeg snorket som et sagbruk :sover:

• Hjerte 1
Skrevet

Banner @Entern og håper at han ikke snorker like mye i natt, for da vil jeg sove 

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...