Gjest Winza Skrevet 18. februar 2014 #1 Del Skrevet 18. februar 2014 Adopterer en hyggelig tråd som vi har på diskusjon.no:) I denne tråden er poenget at man skal "banne brukeren" over seg. Eks: X: jeg banner **** for å starte denne tråden Y: Jeg banner X for å bruke små forbokstav. Z: Jeg banner Y for å kommentere skrivefeil. Regler for tråden - Ikke noe trolling eller spam. - Alle innlegg skal inneholde banning av brukeren over. Alt annet blir rapportert og slettet. - Ikke lov å banne seg selv. Det er riktignok lov å bumpe tråden om ingen har skrevet noe på TO timer. To timer betyr to timer. - Ikke noe uthenging av andre brukere. - Nulltoleranse for personangrep. - Prøv å være kreativ. Prøv å unngå og bruke den samme grunnen om og om igjen. - Husk også å ikke lage alternative brukernavn på folk. - Fargebruk og skjult skrift er tillatt så lenge det ikke tar helt av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 27. mars 2014 #2 Del Skrevet 27. mars 2014 Jeg banner sid walker for jeg sitter bare hjemme nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 28. mars 2014 #3 Del Skrevet 28. mars 2014 Jeg banner Sid Walker for manglende tegnsetting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 28. mars 2014 #4 Del Skrevet 28. mars 2014 Jeg banner tøytigern for jeg skal snart legge meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 13. mai 2014 #5 Del Skrevet 13. mai 2014 Jeg banner Julian fordi jeg ser på Norges grillmester nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest celine Skrevet 13. mai 2014 #6 Del Skrevet 13. mai 2014 Jeg banner Julian Noble fordi jeg er opphengt i å svare på denne tråden, og egentlig burde ha brukt tiden på noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 13. mai 2014 #7 Del Skrevet 13. mai 2014 (endret) Jeg banner Celine for jeg kjeder meg Endret 28. januar 2015 av Big Jim Rennie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MajorasMaske Skrevet 13. mai 2014 #8 Del Skrevet 13. mai 2014 Jeg banner Julian Noble fordi han laget en så misvisende tittel. Jeg forventet at meningen med tråden var å spy rundt seg med skjellsord. Skuff 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 13. mai 2014 #9 Del Skrevet 13. mai 2014 (endret) Jeg banner majorasmaske for at jeg trodde det samme selv når jeg først oppdaget den på diskusjon.no. Tråden der har blitt veldig trivelig og populær så håpte det samme kunne skje her Endret 28. januar 2015 av Big Jim Rennie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 14. mai 2014 #10 Del Skrevet 14. mai 2014 Jeg banner Julian Noble fordi jeg trodde dette var en tråd man kunne banne og sverte til den store gullmedalje for faen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tris Skrevet 14. mai 2014 #11 Del Skrevet 14. mai 2014 Jeg banner RusaPåBrus for å dra opp denne tråden som JulianNoble har laget fordi han har laget så mange lignende tråder at jeg får trøbbel med å svare i alle og må velge meg ut kun en eller to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 22. mai 2014 #12 Del Skrevet 22. mai 2014 Jeg banner Tris fordi hun har sletta seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiMa Skrevet 22. mai 2014 #13 Del Skrevet 22. mai 2014 Jeg banner MajorasMaske for bruk av banneord i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 22. mai 2014 #14 Del Skrevet 22. mai 2014 Jeg banner SiMa for å ikke ha bannet meg siden jeg var over henne. Man skal banne personen over seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mysteh Skrevet 23. mai 2014 #15 Del Skrevet 23. mai 2014 Jeg banner RusaPåPus fordi profilbildet gav meg lyst til å se "Simon's cat" for 100'de gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 16. juli 2014 #16 Del Skrevet 16. juli 2014 Banner mysteh for kult profilbilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 16. november 2014 #17 Del Skrevet 16. november 2014 Banner big jim rennie fordi ingen har bannet meg enda ): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 28. januar 2015 #18 Del Skrevet 28. januar 2015 Banner big jim rennie fordi jeg kjeder meg /: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 3. februar 2015 #19 Del Skrevet 3. februar 2015 Jeg banner big Jim for at denne tråden ikke er en tråd man skal komme med alle de styggeste banneordene man kan. Det tror jeg hver gang jeg ser overskriften nemlig, hehe. For svarte faen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 3. februar 2015 #20 Del Skrevet 3. februar 2015 Jeg banner Crazycatlady for at bikkja skal måtte få unngjelde for rampestrekene til kattene hennes. Hunden har vel ikke gjort noe galt. Hunden gjør aldri noe galt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå